8 uygun sonuç bulundu

gönderen onuu
Pzt Eki 22, 2007 5:22 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: !!??wos alıcam pek paramda yok bi bakın ?yorumlayın . ?
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 733

teşekkürler
gönderen onuu
Pzt Eki 22, 2007 2:59 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: !!??wos alıcam pek paramda yok bi bakın ?yorumlayın . ?
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 733

pki saoL yorumların için..
pki ya fiyat bellidir demişsin bundan kastın nedir ? yani ne kadar bişey çıkarır bana ortalama ?
gönderen onuu
Pzt Eki 22, 2007 2:35 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: !!??wos alıcam pek paramda yok bi bakın ?yorumlayın . ?
Cevaplar: 6
Görüntüleme: 733

!!??wos alıcam pek paramda yok bi bakın ?yorumlayın . ?

arkadaşlar meraba..tekrar ben :) biLdiiniz gibi yada biLmediiniz gibi; ocak-şubat gibi arkadaşlarımın aralarında topladıkları parayla wos alcas bana :)doğumgünü hediyesi... :gazla: ama taktir edersinizki bu fiat en yüksek 1bçk milyar olcak :ağla: çok ii bişey istemiorum ki alamamda zaten...hani mot...
gönderen onuu
Sal Eki 02, 2007 2:31 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: VOS ALIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN KONULAR
Cevaplar: 68
Görüntüleme: 14869

çok biLgiLnedirici we faydaLı oLmuş ama korkutuo beniii alıpta kullanamycaımı düşünmek.....
saol tekrar.... =s
gönderen onuu
Sal Eki 02, 2007 2:01 pm
Forum: Tanışma Alanı
Başlık: selamlarrr merhabaa vostdostlarr...
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 2059

tekrardan saoLun arkadaşLar... baştada beLirttiğim gibi pek giremiorum nete.... biLdiinis gibi vos almak için çaLşıodum ((= şmdi dersanemde başladı =s ünw. hazırlanıorumda tekrar =s yakLaşık 500ytL ye yakın bi paramız oLdu 20 gündee.....ki bu beklediimizden bile fazla bi rakamm.....burnuma voss koku...
gönderen onuu
Pzr Eyl 16, 2007 11:04 pm
Forum: Maket ve Oyuncak VosVoslar
Başlık: vosvos anahtarlık arıyorumm....
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 2427

kadıköy tarafında oturanlarda kadıköy bahariyedekii "sanatkarlar sokağı"ndaki stantlarda buLabilirleeeer... =)her renk wardı son baktııımda.....

---------
sanatkarLar sokağı=baharye caddesindeki sola doğru oLan iLk sokakk (=
gönderen onuu
Pzr Eyl 16, 2007 9:30 pm
Forum: Tanışma Alanı
Başlık: selamlarrr merhabaa vostdostlarr...
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 2059

teşekkürler arkadaşLar çok saolun...oLabiLdiim kadar burdayım...çaLışıorum şmdilik vosvos için o yzden pek giremiorum ama nette olduum her zaman burdada oluyorum zaten..=)
gönderen onuu
Pzr Eyl 16, 2007 2:12 am
Forum: Tanışma Alanı
Başlık: selamlarrr merhabaa vostdostlarr...
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 2059

selamlarrr merhabaa vostdostlarr...

merhaba.ben bostancıdan onurr... yeni katıldım aranızaa =) deliler gibi bende woswos delisiiyim sizin gibi...ocakta 18 yaşıma giricem we 6-7 arkadaşım toplanıp bana bi vosvos alıcaklar bu doum günümde...düşünün artık heycanımı we...

Gelişmiş aramaya git