20 uygun sonuç bulundu

gönderen xenophanes
Çrş Kas 26, 2008 10:26 pm
Forum: Üyelerimiz ve Vosları
Başlık: **VosvosTürk Vosvoslarının İsim listesi**
Cevaplar: 231
Görüntüleme: 25130

bnm vosumun adıda leyla
gönderen xenophanes
Pzt Eyl 01, 2008 5:55 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: wos wosumun ışıkları kendiliğinden yanıyor.
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 288

wos wosumun ışıkları kendiliğinden yanıyor.

merhabalar benim woswosumun farları kendiliğinden yanıyor.ön tarafta torpitonun sağ tarafındaki siyah beyaz bir kabloyu yanlışlıkla çıkardım .aracımın farları kendiliğinden yanmaya başladı.aküyü söktüğümde duruyor sadece. torpitoyu falan söktüm ama yerini bulamadım yardımlarınız için tesekkür ederim...
gönderen xenophanes
Pzt Ağu 18, 2008 5:06 pm
Forum: Elektrik Aksamı
Başlık: ATEŞLEME İLE İLGİLİ HERŞEY BURADA1...
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 508

ATEŞLEME İLE İLGİLİ HERŞEY BURADA1...

bir çoğu arkadaşında bildiği gibi voslara takılan ateşleme elektronik ateşleme değildir. uygulamalarda yapılan platini kaldırarak devreye gönderilen akımın amper miktarını arttırmaktadır. çünkü platin 4 amperden fazla ak...
gönderen xenophanes
Pzt Ağu 18, 2008 12:26 am
Forum: Vos Ustaları ve Parçacıları
Başlık: Lpg Montajı
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1146

tabi daha önce bir çok arkadaşın aklına gelmiştir ama regulatörden geçireceğimiz ısıtıcı yağ yerine yine su olsa suyusa bir resistansla ısıtsak maksat beynin sıcak kalması. sizce bu ne kadar mümkün? hem böylelikle ruhsata işl...
gönderen xenophanes
Sal Nis 01, 2008 6:08 pm
Forum: Genel Konular
Başlık: FORUMU ve VOSPAZARI KAPATIYORUZ !!
Cevaplar: 74
Görüntüleme: 4836

abi zate bu site kapanır falan satarım vosu haaaa!...
böyle şaka olmaz ya
gönderen xenophanes
Pzr Şub 03, 2008 8:50 pm
Forum: Sen de Yapabilirsin
Başlık: Otomatik Jikle Ayarı..
Cevaplar: 21
Görüntüleme: 5276

anlatılan gibi aynı şekilde jigle ayarını yaptım ve sorun çözüldü teşekkür ederim
gönderen xenophanes
Pzt Oca 21, 2008 9:33 pm
Forum: Motor
Başlık: TEMEL MOTOR ARIZALARI
Cevaplar: 14
Görüntüleme: 2427

arkadaşlar bişi sorcam. dün karbüratörü komple söktüm. temizledim.rolantide tekleme ve stop yapıyodu. şu an düzeldi.yalnız en üstteki kelebeği kumanda eden bi devra var.yaylı bir sistem.bi elektrik girişi var. sanıyorum otomotik cikle. yalnız onun ke...
gönderen xenophanes
Sal Oca 15, 2008 12:01 am
Forum: Soru - Cevap
Başlık: fikir pls
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 494

gaz verince düzeliyor tekleme. yalnız benzin kokusu baya bi gelmişti ben motor boğuldu zannettim gaz pedalını köküne kadar bastım yakıtı dışarı salsın die.yalnız buji kablolarıyla oynadıktan sonra çalıştı.acaba...
gönderen xenophanes
Pzt Oca 14, 2008 11:44 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: fikir pls
Cevaplar: 4
Görüntüleme: 494

fikir pls

arkadaşlar öncelikle şunu sülim artık benimde vosvosum var bu gün aldım daha taze. kısmetya yakında resimlerini de koyacağım. yalnız bi sıkıntım var. bu akşam gezerken stop etii ve çok uğraşmama rağmen çalışmadı. bi de rolantide tekliyo genelde de stop adiyor. distribitör kablolarıyla ve buji kablol...
gönderen xenophanes
Pzr Oca 13, 2008 11:12 pm
Forum: Genel Konular
Başlık: Teknik Değerler
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1123

çok saol. gerçekten yararlı bilgi

Gelişmiş aramaya git