411 uygun sonuç bulundu

gönderen serkan1213
Prş Kas 11, 2010 2:10 pm
Forum: Elektrik Aksamı
Başlık: SEVGİLİ ARKADAŞLAR.AMFİ TAKTIM AMA PARAZİTİ KESEMİYORUM
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 1297

burada bir arkadaşın başına gelmişti sorun dinamo çıkmıştı konuyu gorunce yazacaktır.. Benımde basıma geldı aynı sorun ama ben fıltre devresıyle cozmustum sorunu
gönderen serkan1213
Prş Kas 11, 2010 2:07 pm
Forum: Soru - Cevap
Başlık: marşa basıyorum tır tır ediyor ama çalışmıyor
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 3023

Üzüldüm duruma. Ailenin tepkisini tahmin edebiliyorum.Benimde babam ilk aldıgım zamanlar en ufak bı arızasında eski araba işte derdi bitmez diyordu hep insanın canı sıkılıyor dogal olarak. Bujı yaglamasını benım bıldıgım kadarıyla ya segmanlar ıslevını kaybettıgı ıcın ya da sılındır yataklarında boş...
gönderen serkan1213
Prş Kas 11, 2010 10:59 am
Forum: Soru - Cevap
Başlık: marşa basıyorum tır tır ediyor ama çalışmıyor
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 3023

Hoş bir şey değil vosu aldığın arkadaşın yaptığı. Fakat bu seni yıldırmasın. Ben sapasağlam aldım vosvosu, yatakta cok cok az bır boşluk vardı onemsenmıcek kadar. 1 sene oldu vos motor ıstedı yataktakı bosluk arttı, 1 buji yaglıyordu sureklı, haftada 1 lt yag kacırmaya basladı mecburen motor yaptırd...
gönderen serkan1213
Prş Kas 11, 2010 10:44 am
Forum: Genel Konular
Başlık: Yüce liderimiz Atatürk'ü özlemle anıyoruz
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 718

ATAMIZI SAYGI SEVGI VE ÖZLEMLE ANIYORUM..

Çok güzel yazmış Yılmaz Özdil..Aynı dovmeden bendede var, vosvosumun camındada. Aynamda ATATÜRK ayna süsü asılı ve arka camın önünde TÜRK BAYRAĞI....
gönderen serkan1213
Çrş Kas 10, 2010 9:29 am
Forum: Motor
Başlık: Standart vosvos motorlarında en çok tutulan model
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 8016

ToRnedo yazdı:Ben düz yolda neden 140ı görüyorum 1200 motor :)

vos yüklüyken 80 i geçmiyo ama bosken fena gıtmıyo dedim yahyacım :)
gönderen serkan1213
Sal Kas 09, 2010 6:07 pm
Forum: Motor
Başlık: Standart vosvos motorlarında en çok tutulan model
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 8016

brezılyaydı benım kullandıgım vosvos 76 model. hangı serı bılmıyorum
gönderen serkan1213
Sal Kas 09, 2010 5:36 pm
Forum: Motor
Başlık: Standart vosvos motorlarında en çok tutulan model
Cevaplar: 24
Görüntüleme: 8016

ben yatakta boşluk olan motorla 150 yı gordm 1600cc de. Onun dısında 1200cc le uzun yol yapma ımkanım oldu. Vosta 4 kısı ve port bagaj ile duz yolda 80 i geçemedim ve yokuşlarda 40km hızın ustune cıkamadım. Acıkcası 1200cc motora kanım ısınmıyor o gunden berı (kasaya sozum yok pre lerı cok begenıyor...
gönderen serkan1213
Sal Kas 09, 2010 5:21 pm
Forum: Motor
Başlık: 1300cc? 1600cc?
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 3696

kesinlikle 1600cc !!
gönderen serkan1213
Çrş Kas 03, 2010 6:14 pm
Forum: Motor
Başlık: LPG problemi
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 3272

serkancığım bence baban ufaktan ufaktan vosvosa kaykılıyor...bir kaç ay sonra ''baba bir tur versene ya'' diye sitem etmeye başlarsın...seni yakında yaya günler bekliyor sanırım... o günler geldi bile gürhan abi ilk başta almak istemedi şimdi benden çok ilgileniyor bu da benim işime geliyor açıkças...
gönderen serkan1213
Çrş Kas 03, 2010 6:07 pm
Forum: Genel Konular
Başlık: bugün doğum günü olan üyelerimiz
Cevaplar: 54
Görüntüleme: 11005

Doğum gününüz kutlu olsun arkadaşlar.


orko seni de bu güzel davranışın için tebrik ediyorum.. :alkış:

Gelişmiş aramaya git