65 uygun sonuç bulundu

gönderen dionysos06
Sal Kas 09, 2010 9:00 pm
Forum: Cihaz Tanıtımı ve Tesisat Kurulumu
Başlık: Orjinal Radyo mu?
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 5115

R = 1955/56 K = 1956/57 S = 1957/58 G = 1958/59 Q = 1959/60 D = 1960/61 E = 1961/62 T = 1962/63 U = 1963/64 V = 1964/65 W= 1965/66 X = 1966/67 Y = 1967/68 Z = 1968/69 A = 1969/70 B = 1970/71 Hocam radyonun üstünde yanlarında bir kod var.Bu üretildiği yılı veriyor galiba sadece vwlere ait üretilenle...
gönderen dionysos06
Sal Kas 09, 2010 8:22 pm
Forum: Cihaz Tanıtımı ve Tesisat Kurulumu
Başlık: Orjinal Radyo mu?
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 5115

Alman olduğu gerçek :) Ancak tam emin değilim bu model yoktu galiba 3 tane radyo ile çıkıyor çünki fabrikadan Haha evet bende alman olduğuna eminim ;) yazılarından vs şirketinden... Ama vosun orjinal radyosumu merak ediyorum... Gerçi orjinal olsada olmasada çok hoşuma gitti klasik olması arabada fe...
gönderen dionysos06
Sal Kas 09, 2010 8:03 pm
Forum: Cihaz Tanıtımı ve Tesisat Kurulumu
Başlık: Orjinal Radyo mu?
Cevaplar: 39
Görüntüleme: 5115

Orjinal Radyo mu?

Arkadaşlar aracı aldığımda malum radyo ya da teyip filan yoktu... Elime klasik bir radyo geçti ve şükürki çalışıyor :) Sizden ricam bu vosun orjinal radyosu mu yoksa diilmi? Radyoyu takan teyipçi radyo orjinal alman malı sağlamda dedi... Bakalım siz ne düşünüceksiniz ve yakışmış mı ;) [IMG:1600:1200...
gönderen dionysos06
Cum Eki 29, 2010 8:13 pm
Forum: Dış Aksam, Döşeme, Lastik ve Jant
Başlık: tosbik'im su alıyor lütfen yardımmm
Cevaplar: 30
Görüntüleme: 3212

Malesef dünki şiddetli yağmur sonrası bugün vosuma gittiğimde, şoför mahallendeki paspasın üzerinde su birikintisi vardı... Sadece paspasın üzerinde olması şaşırttı beni diğer yerler belki çekmiştir ondanda olabilir... Kapı aralarında hafif açıklık var lastikleri eskimiş. Cam kenarlarındaki lastikle...
gönderen dionysos06
Cmt Eki 23, 2010 5:19 pm
Forum: VW Bus
Başlık: BUS u Karavana çevirmek
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 2754

Peki bu ruhsatın olduğu, vizenin olduğu cüzdanı kaybetsek yine geçmiş 5 yıla yönelik muayenemi yaptırıp para cezası kesecekler? Öyle saçmalık mı olur.
gönderen dionysos06
Cum Eki 22, 2010 1:48 pm
Forum: Üyelerimiz ve Vosları
Başlık: Ve Sonundaa Kavuştum Biriciğimmme :)
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 2405

çıkma parçalar için hurdacı bekir kaya var. bilgilerinizden hangi şehirde olduğunuzu göremedim ama vosun plaksı münasebetiyle ankarada olacağınızı düşündüm. hurdacı bekir kaya istanbulda adres bilgilerini veriyorum ulaşıp irtibata geçersiniz. bekir kaya . Kocasinan Merkez mah. Eski Edirne yolu, No:...
gönderen dionysos06
Prş Eki 21, 2010 9:52 pm
Forum: Video ve Resimler
Başlık: SÜPER RESİMLER!..
Cevaplar: 67
Görüntüleme: 5867

Teşekkürler harika bir görsel şölen yaşattın :) heveslendim vallahi ;)
gönderen dionysos06
Prş Eki 21, 2010 8:07 pm
Forum: Üyelerimiz ve Vosları
Başlık: Ve Sonundaa Kavuştum Biriciğimmme :)
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 2405

şibumi yazdı:hayırlı uğurlu olsun kardeş :ok: elimizden ne gelirse burdayız :)


teşekkürler hocam :) şimdiden çokçok saolun yardımlarınız destekleriniz için ;)
gönderen dionysos06
Prş Eki 21, 2010 7:16 pm
Forum: Üyelerimiz ve Vosları
Başlık: Ve Sonundaa Kavuştum Biriciğimmme :)
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 2405

vosbik yazdı:slm.hayırlı olsun.güle güle kullanın vosunuzu.


Çok Çok teşekkür ediyorum... Saolun hocam ;)
gönderen dionysos06
Prş Eki 21, 2010 7:15 pm
Forum: Üyelerimiz ve Vosları
Başlık: Ve Sonundaa Kavuştum Biriciğimmme :)
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 2405

carpe diem yazdı:Hayırlı, uğurlu olsun. Güzel günlerde kullanman dileğimle...


Teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için...

Gelişmiş aramaya git