1300cc? 1600cc?

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
aslah
Vosdost
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzt Eki 31, 2005 11:32 am

1300cc? 1600cc?

Mesaj #1 gönderen aslah » Sal Kas 09, 2010 10:37 am

selam uzun süredir iş güc derken kaybolduk vosvosumu yeniden toplayıp 0 km olarak yollara çıkartmaya karar vereli 1 sene oldu ama en sonunda kaporta boya derken işler artık incik boncuğa kaldı tabi vosvosumun motorunuda elden gecireyim dedim , motoru actık ortaya çıkan sonuc felaket :) kıscası piston gömlek değişecek ama karar veremedim 1300 cc mi kalsın 1600 cc olarak değiştireyimmi ? masraf olarak bi fark olmayacak, tüpte taktırıcam o yuzden 1600 cc olsa daha iyi olur gibi geliyor karar veremedim yardımcı olursanız sevinirim kısa bi sure içinde cözmem lazm şimdiden teşekkürler....


Kullanıcı avatarı
vw911
Vosdost
Mesajlar: 181
Kayıt: Cum Eki 31, 2008 7:39 pm

Mesaj #2 gönderen vw911 » Sal Kas 09, 2010 12:12 pm

parçalar yurt içimi yurt dışımı olacak 1800cc yapma şansınızda var oyüzden sordum.

1600 kararınız bence doğru bakımlı motor her zaman az yakar tabii bakımlı vosla birleşince.
Y.Besim Siligür

05053874892
aslah
Vosdost
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzt Eki 31, 2005 11:32 am

Mesaj #3 gönderen aslah » Sal Kas 09, 2010 12:15 pm

yurt içinden alıcam parcaları beklicek kadar vaktim yok o yuzden alıp toparlamam lazm biranönce , 1800 biraz fazla olur bide onun yakıt derdi :)
En son aslah tarafından Sal Kas 09, 2010 12:20 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
aslah
Vosdost
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzt Eki 31, 2005 11:32 am

Mesaj #4 gönderen aslah » Sal Kas 09, 2010 12:16 pm

yurt içinden alıcam parcaları beklicek kadar vaktim yok o yuzden alıp toparlamam lazm biranönce , 1800 biraz fazla olur bide onun yakıt derdi :)
Kullanıcı avatarı
vw911
Vosdost
Mesajlar: 181
Kayıt: Cum Eki 31, 2008 7:39 pm

Mesaj #5 gönderen vw911 » Sal Kas 09, 2010 12:17 pm

uygulayan arkadaşlar fazla farkı yok diyor kulanan biri olarak 1300 cc vosumdan az yakıyor gerçi bakım herşeyi etkiliyor.

1600 yerinde karar bence azda seri olsun maliyet değişmiyor nasılsa.
Y.Besim Siligür



05053874892
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2335
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Mesaj #6 gönderen orko » Sal Kas 09, 2010 2:45 pm

1600 kesinlikle...
stresss...
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Mesaj #7 gönderen vosbik » Sal Kas 09, 2010 3:22 pm

1600 olsun olmuşken.ama ş sadece piston gömlekle bitmiyor.ona uygun karbüratör ve manifold vb de takılmalı.ayrıca ileride 1300 şanzımanınız yerine 1600 bir vos şanzımanı bulursanız tadından yenmez.imkanınız olsada keşke 1800 yapsanız.özellikle rampalarda daha iyi olurdu.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
pneumonia
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
Mesajlar: 580
Kayıt: Pzr Oca 28, 2007 12:23 pm
Vosvosumun adı: bugxster
Konum: Ankara

Mesaj #8 gönderen pneumonia » Sal Kas 09, 2010 3:28 pm

1800 yapsanız beslemeyle ilgili değişiklikler de gerekir masraf artar daha büyük karbüratör vs, bence 1600 cc yapın. ben olsam öyle yapardım
blue-chip
Vosdost
Mesajlar: 1441
Kayıt: Çrş May 02, 2007 4:13 pm
Vosvosumun adı: blue-chip
Konum: istanbul

Mesaj #9 gönderen blue-chip » Sal Kas 09, 2010 3:34 pm

ben biraz daha garanticiyim...
ne ise o kalsın. 1300-1600 arasında aman aman bir fark olmayacak ama motor 1300 olarak üretildiği için aynı hacimde devam etmek uzun vadede olası problemleri ortadan kaldıracağı gibiğ aslında dokunmana gerek olayan karbüratör manifold gibi bir çok yan masraf açacak sana.
---> MURAT YAVUZ <---

yapabileceğini düşünüyorsan, yapabilirsin;
yapamayacağını düşünüyorsan, haklısın!

Resim
aslah
Vosdost
Mesajlar: 188
Kayıt: Pzt Eki 31, 2005 11:32 am

Mesaj #10 gönderen aslah » Sal Kas 09, 2010 4:36 pm

teşekkür ederim yarın alıcam artık parçaları 1800cc parcaları izmirde bulabileceim biyer varmı? benm alacağım yerde yok üstelik krank milini sökmedik onuda söküp yataklarını elden gecirmek gerekir uzun iş o yüzden 1600 cc iyi gibi duruyor , fakat 1300 motorlar sorunsuz benm vosvosumki 20 sene hiç sorunsuz çalıştıki biyel kollarını ters takmalarına ragmen :) bakım konusunda bi sorun yok kendimden daha çok vosvosuma baktıgım için o konuda eminim fakat 1600 cc 1300cc kadar sorunsuz çalıyormu ?

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir