92mm piston first start

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
FY077
Vosdost
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzr Şub 28, 2010 10:55 am
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: yokki

92mm piston first start

Mesaj #1 gönderen FY077 » Çrş Ara 15, 2010 7:55 pm

Standart bloğa limit olan 92mm piston ilk marş arkadaşlar.Dereceli, 8 pimli krank. büyk siboplu kapaklar vs. yerde ilk marş ilk ses..
malum günümüz türkiyesinde kısıtlı parça,maddi durumlar nedeniyle böyle projeler hayat bulamıyor..Keşke çok daha farklı bi vos camiasında hayat bulsaydım diyip iyi seyirler diliyorum..

http://www.streetfire.net/video/bug-220 ... 098016.htm

bütün eleştiri, fikir,öneri, kötüleme , kınama , aşşalama, takdire acığım :yarıl:


sende yalan oldun be vosum..
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2423
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #2 gönderen gürhan » Çrş Ara 15, 2010 9:05 pm

motorun içindeki görünmeyen parçaları da saydığınıza göre bu motoru siz oluşturdunuz sanırım...elinize sağlık...yaptıysanız ne mutlu TÜRK vosvosçulara...youtube daki videolarda bir TÜRK vosvosunuda görmek güzel olur.
kötüleme, kınama vosvosturkte olmaz..hatta aşşağılamanın adı bile geçmez.

bu saydıkların dv 474 de ise dört gözle bekliyoruz..
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #3 gönderen cemşit » Çrş Ara 15, 2010 9:40 pm

Yunus Fy077 yi iyi biliyorum , yaklaşık 10 gün bende kaldı tadına doyamadım onun, Bunda daha da güzel şeyler çıkmaması içten değil..... GElişmeleri beklıyoruz...
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3968
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #4 gönderen vosbik » Çrş Ara 15, 2010 9:55 pm

elinize sağlık yunus.söylenecek bir şey yok.söylenecek en anlamlı söz bir tur vosu verir misin olabilir? :)
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #5 gönderen cemşit » Çrş Ara 15, 2010 9:59 pm

:)
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
ToRnedo
Vosdost
Mesajlar: 233
Kayıt: Prş Ağu 13, 2009 8:29 pm
Vosvosumun adı: Tıfıl
Konum: İzmir

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #6 gönderen ToRnedo » Çrş Ara 15, 2010 10:43 pm

Hayırlısı olsun güle güle kullanın :)
Kaç cclik bir motor oldu :)
Yahya Ufuk ÜN
0531 204 20 13
[email protected] (msn-eposta)
Tıfıl 1974 doğumlu 1303A
Resim
FY077
Vosdost
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzr Şub 28, 2010 10:55 am
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: yokki

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #7 gönderen FY077 » Çrş Ara 15, 2010 11:29 pm

gürhan yazdı:motorun içindeki görünmeyen parçaları da saydığınıza göre bu motoru siz oluşturdunuz sanırım...elinize sağlık...yaptıysanız ne mutlu TÜRK vosvosçulara...youtube daki videolarda bir TÜRK vosvosunuda görmek güzel olur.
kötüleme, kınama vosvosturkte olmaz..hatta aşşağılamanın adı bile geçmez.

bu saydıkların dv 474 de ise dört gözle bekliyoruz..


şimdilik yerde çalıştırdım bakalım şanzıman aldım onu değiştircem. marş ve aynalı tip 1600 baskı arıyorum şimdilik 2 sorun harici bişey kalmadı çok şükür. Herşey normal gidiyor.Bildiğiniz üzere aracımı satmaya karar vermiştir sağda solda farklı söylemler cıktı ortaya tak ettirdi. Ben yorumun hertürlüsüne açığım bunu ima etmeye çalıştım teşekkür ederim iyi dileklerin için..


cemşit yazdı: Yunus Fy077 yi iyi biliyorum , yaklaşık 10 gün bende kaldı tadına doyamadım onun, Bunda daha da güzel şeyler çıkmaması içten değil..... GElişmeleri beklıyoruz...

Teşekkürler murat.. FY077 nin yeri ayrı ilk vosum ilk 1600 vosum ve ilk 1776cc lik vosum :sevgili: . ilk vosum olmasına rağmen çoğu kişinin cesaret edemediği birşey yaptık ve bence çokda güzel oldu.O araçtada iyi kötü yardımı dokunan herkeze coooookca teşekkür ederim..


vosbik yazdı: elinize sağlık yunus.söylenecek bir şey yok.söylenecek en anlamlı söz bir tur vosu verir misin olabilir? :)

aypsın buğra herzaman :) hayırlısı ile bir rodaja başlarsam gerisi önemli değil :)



ToRnedo yazdı: Hayırlısı olsun güle güle kullanın :)
Kaç cclik bir motor oldu :)

Teşekkür ederim :) cc leri şimdilik sayamadım aşşa yukarı 1777cc :hipnoz: .Bi rodaj bitsin weberlerimi,ateşlememi, baskımi balatami yeni volant ımı alayım ozaman tam olarak gücünü görecez.bunları yapmadan sıkıştırmayı acıkcası hiçmi hiç düşünmüyorum. Artık sırf çalıştırmak için kafayı kırdımdenebilir. Yok kardeş bu çalışmaz bitik mal satıyosun diyen arkadaşlar görür duyar umarım.. :dolan:
sende yalan oldun be vosum..
samet23
Vosdost
Mesajlar: 2
Kayıt: Prş Ara 16, 2010 12:44 am
Kan Grubu: AB Rh +

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #8 gönderen samet23 » Prş Ara 16, 2010 1:13 am

Kaç hp bi bilgin varmı ? Ayrıca silindir kapaklarını yeni mi aldın yoksa taşlama mı yapıldı ? Motor gerçekten güzel.Elinize sağlık :)
FY077
Vosdost
Mesajlar: 70
Kayıt: Pzr Şub 28, 2010 10:55 am
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: yokki

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #9 gönderen FY077 » Prş Ara 16, 2010 7:52 am

bittiğinde dynoyada sokarız sıkıntı yok :) kapaklar pistonlar yataklar egzantrik krank blok dahil iç kısımın alayı sıfır. dıştan takrıklarmz cıkma eskoz kazanı dıst volan vs. iyi dileklern için tşekkur ederım
sende yalan oldun be vosum..
pneumonia
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
Mesajlar: 580
Kayıt: Pzr Oca 28, 2007 12:23 pm
Vosvosumun adı: bugxster
Konum: Ankara

Cvp: 92mm piston first start

Mesaj #10 gönderen pneumonia » Cum Ara 17, 2010 3:41 pm

dostum ellerinize sağlık. güle güle kullanın. öncelikle 92 mm piston kullandıysanız hacim 1835 cc olur. 1776 standart 69 mm krank ile 90.5 piston kullanıldığında oluşur. 92 mm piston alabileceğin en ince duvarlı gömlek piston setidir. sonra 94 daha sonra 90.5 daha sonra da standart pistonları gelir. yani 94 mm kullanmış olsaydın daha iyi olurdu. (iyi derken daha uzun ömürlü ve daha performanslı.) yabancı internet sitelerinde ki genelde işinin ehli tecrübeli sitelerden bahsediyorum 92 mm pistonların ömrünü 50000 km olrarak verirler. 94 mm piston kullansaydın araç 1915 cc olacaktı.
bu değişimlerle beraber iki çok önemli değişikliği de yapmazsan kuvvet kazanamazsın. bunların ilki besleme diğeri ise egzosttur. 36-44 weber ya da dellaroto çift karbüratörler ile beslemeyi sağlamalı, egzost borularını da 38 mm altına düşürmemelisin. umarım derceli egzantrik kullanmışsındır. bu boyuttaki motorda en iyi egzantrik engle 120 dir. yanlış hatırlamıyorsam 304 derecedir ve orta yükse3k devirleri güçlendirir. engle 110 da tercih edebilirsin ancak bununla alt ve orta devirler güçlenir üst devirler zayıf kalır, daha az performanslı ama daha uzun ömürlü motor oluşturmuş olursun bu da 294 derece diye hatırlıyorum... neyse güle güle kullan

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir