cift karburator weber 40

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
memleketim64
Vosdost
Mesajlar: 86
Kayıt: Pzr Şub 17, 2008 10:22 pm
Konum: Almanya

cift karburator weber 40

Mesaj #1 gönderen memleketim64 » Çrş Mar 21, 2012 9:55 am

slm benim vosvos a standart 1974 model 1303 1200cc D kodlu motora bu cift karburator weber 40 taksam olurmu? olursa baska neler degistirmem lazim
ve motorum cekisinde ve hizda nekadar bir artis olur.
ben sadece biraz hizlansin ve 4kisi giderken sollamalarda kamyonlari sollarken rahatlamak icin yapmak istiyorum. sizler nedersiniz baska neler yapilabilir
http://www.ebay.de/itm/160765350231?ssP ... 1423.l2649
Resim
Resim
Resim


Kullanıcı avatarı
efemm006
Vosdost
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzt Kas 01, 2010 9:15 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: VosbiCan
Konum: Ankara

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #2 gönderen efemm006 » Pzt Mar 26, 2012 7:44 am

40'lık weber i kullanabilmen için en az 1800cc motora sahip olabilmelisin ki motor emdiği havayı ve benzini rahatca yaksın.1200 motora bu konuda bişey yapamazsın.Değiştirmen gereken malzemeleri soracak olursan bloktan başlarsın abicim.
Daha sonra piston ve gömlekler v.s. büyüyecek ki bu karbüratörü hak etsin :)
Erdi Hasırcı
Kullanıcı avatarı
memleketim64
Vosdost
Mesajlar: 86
Kayıt: Pzr Şub 17, 2008 10:22 pm
Konum: Almanya

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #3 gönderen memleketim64 » Pzt Mar 26, 2012 5:43 pm

cok tesekürler cok güzel anlatmisin cok sagol

bir sorum daha olacak blok piston .gömlek ve sindirler degismesi nekadara mal olur ve kac gün sürer 1600ccyada 1700cc olmasi icin
motor numarasi degismeden yoksa ruhsata gitcen degistircen cok uzun is cok vaktim yok bunlar icin

yada söyle anlatayim benim derdim cok fazla birsey degil yaris a cikacak degilim sadece hizlanmasi kamyonlar bazen arkamdan gelirken cok yaklasiyorlar 100 gidiyom 4kisi arabada iken ama adamlar tepeme cikacaklar onun icin böyle durumlar da gaza basin ca 120km 130 km 140 ciksa cok güzel olacak bunun icin yapmak istiyorum bir de bir yer de görmüstüm 34 pict cift karbüratör 1200ler icin var oda 6-8 ps fark yaptiriyormus
siz ne öneririsiniz
saygilar
Kullanıcı avatarı
efemm006
Vosdost
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzt Kas 01, 2010 9:15 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: VosbiCan
Konum: Ankara

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #4 gönderen efemm006 » Sal Mar 27, 2012 8:25 am

Bence 1200 üzerinde ne kadar karbüratör büyütürsenzi büyütün sadece yakacağınız yakıt cabası olur. D kodlu blok rektefiye ile 1600 için çevirmek kurtarırmı bilmem.Ama öğrenebilirizde tabiki.Bu işlem için komple motoru sıfır olacak gibi düşünün buda size 2500-3000 TL arası bir rakama mâl olacaktır. Bunun içinde piston gömlekleri kapaklar sibop manifolt karbüratör v.s. Almanız gerekecektir zaten.
Erdi Hasırcı
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #5 gönderen gürhan » Sal Mar 27, 2012 10:39 am

Arkadaşların söyledikleri doğru, 1200 motoru en problemsiz şekilde 1600 e çevirebilirsiniz. Ancak buda yeterli olmayacaktır, bu sefer vosvosunuz 1600 cclik yaktığı halde şanzımanınız normal olduğu için, bağıracak ancak gitmeyecektir...Temiz hırpalanmamış birde 1600 lük şanzıman takmanız gerekecek ki, motorun karşılığını alabilesiniz...

İnanın bunları yapsanız da bir şey değişmeyecektir, maalesef yeni nesil kamyonlar kamyon gibi değilde otomobil gibi gidiyorlar...birde bunlara 10 numara yağ koyuyorlar, mazot koysalar demek ki sol şeridi boş bırakmayacaklar.
Kullanıcı avatarı
memleketim64
Vosdost
Mesajlar: 86
Kayıt: Pzr Şub 17, 2008 10:22 pm
Konum: Almanya

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #6 gönderen memleketim64 » Sal Mar 27, 2012 7:45 pm

arkadaslar verdiginiz bilgiler icin cok tesekürler en mantiklisi ozaman 1600cc ye cevirmek olacak ileride .
daha yeni toplatmistim motoruda 200mm deprej balatasi yeni yatak burclar felan keske yaptirmadan 1600cc ye cevirsem iyimis
daha 3000km yol yaptim toplandiktan sonra
söyle bir sey buldum
Resim
1200 cc 34 beygir gücünü 1600cc 52 beygir oluyor
parcalar 725 €

http://www.typ4shop.de/product_info.php ... 52-PS.html
Kullanıcı avatarı
efemm006
Vosdost
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzt Kas 01, 2010 9:15 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: VosbiCan
Konum: Ankara

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #7 gönderen efemm006 » Çrş Mar 28, 2012 7:56 am

1600 silindir kapakları bunun içindemi? resimde görünen haricinde parçalar olması lazım.
Erdi Hasırcı
Kullanıcı avatarı
memleketim64
Vosdost
Mesajlar: 86
Kayıt: Pzr Şub 17, 2008 10:22 pm
Konum: Almanya

Cvp: cift karburator weber 40

Mesaj #8 gönderen memleketim64 » Çrş Mar 28, 2012 8:36 pm

yok eski d 1200 cc motorunkini islemden geciyormus
silindir kapagida. galiba Türkiye de daha uygun olur parcalar ordan alirim herhalde burda bakiyorum neler varmis diye

internet den Türkceye cevrilmis hali tam olmadi ama

34 hp motorlar için daha fazla güç!

Piston ve 1200 34hp motor silindir kitleri

ORRATECH 1600cc "S" 50 PS

1200 34hp motor 1600cc 52PS için ORRATECH dönüşüm kiti
Tüm 1200 cc 34 hp Einkanalmotoren için uygundur.
Standart 34-hp motoru maksimum bugün çok hızlı.
Eski motor yavaş nefes varsa Biraz daha güçlü motor en son arzu ve yaşam nefesini sıkıştırmayı düşürür.
Ancak, iyi bir 12hunderter motoru bir yükseltme mantıklı.
Motor çok daha ekonomik yükseltmeden sonra çalışır.
Büyük bir tork ve% 40 güç artışı değiştirmesi ve sıkıştırma oranında bir artış artan elde edilir.

S-dönüşüm kiti, özel piston ve silindir, aynı zamanda sizin çubuk ve silindir kafaları işleme değiştirme gibi bileşenleri.

Buna ek olarak, özel bir kit eksantrik torku, daha dolum garantiler gibi özel bir piston içerir.
Sıkıştırma, büyüdü ve yanma odaları yanma teknolojisi optimize edilir.
Tüm aksesuarlar kullanılmaya devam edilebilir. Motor güzel huyluydum çalışır ve bir 34hp motor dışarıdan ayırt edilemez.

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir