Krank Volanını Hafifletme

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
TheExploited
Vosdost
Mesajlar: 407
Kayıt: Çrş Tem 13, 2005 8:13 pm
Konum: Eskişehir

Mesaj #11 gönderen TheExploited » Prş Eyl 22, 2005 9:36 pm

evet dostlar vos modifiyesinde benim de bildiim kadarıyla en önce yapılan işlemlerden biri ve evet seriliği acaip etkiliyomuş sıra motora gelse ben de hemen yaptırıcam ama ah ah :razz:


Oğuz Bora YILMAZ

1600, blowthrough turbo/w fuel injection
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #12 gönderen efeeryurt » Prş Eyl 22, 2005 9:46 pm

yaa peki bişi sorcam, madem kilosu düşünce titreme yapıo, neden böle bi uygulama yapıosunuz ki?
Resim
_cem_
Vosdost
Mesajlar: 621
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:43 pm

Mesaj #13 gönderen _cem_ » Prş Eyl 22, 2005 9:47 pm

Arkadaşlar her zamanki gibi aceleciliğimin kurbanı oldum ve işlemi gerçekleştirdim. İşte Fokker baskı-balata modifikasyonu :
1. 1300 baskı-volanı; 1600 baskı-volan sistemi ile değiştirdim.
2. Volanın granka bağlandığı pimlerde fazla zorlanmaya maruz kalacağı için 8 mm'lik 14 mm boyunda olan pimler 9 mm'lik 16 mm boyunda çelik pimler ile değiştirildi.
3. Volanın orjinal ağırlığı (1600'lük için) 8 kg.'dır. Muhtelif işlemler ile 2.5 kg. hafiflettim. (5.5 kg oldu yeni başlayanlar için iyi bir değer)
4. Baskı plakasının kalınlığı modifiye edilmiş voslarda max. 9.6 mm min. 8.2 mm olmalı (Vw Kafer Dergisinden öğrendim; Kürşat Sancaktar sayesinde) Piyasada bulunan baskı plakaları 8 mm. geliyor. Onun için 1.6 mm ölçü fazlalığını volanttan 1.6 mm torna ederek yakaladık.
Umarım herşey istediğim gibi olur; inşallah hayal kırıklığına uğramam. Yapacağım Test Drive denemeleri yaklaşık 10 gün sonra sizlerle paylaşacağım. Bu arada yeni motor modifikasyonları ile yayına aynen devam.
[img:e347a4135f]http://img175.imageshack.us/img175/536/burvosder3sf.jpg[/img:e347a4135f]
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #14 gönderen efeeryurt » Prş Eyl 22, 2005 9:50 pm

valla eline sağlık, denemelerden sora bilgilendirirsen ii olur :)
Resim
TheExploited
Vosdost
Mesajlar: 407
Kayıt: Çrş Tem 13, 2005 8:13 pm
Konum: Eskişehir

Mesaj #15 gönderen TheExploited » Cum Eyl 23, 2005 11:22 am

eet valla test drive sonuçlarını dört göz inen bekliyorum :Coool:
Oğuz Bora YILMAZ



1600, blowthrough turbo/w fuel injection
Er_cU

Mesaj #16 gönderen Er_cU » Sal Eyl 27, 2005 8:15 pm

cem baba hadi bakalım... hayırlı olsun.. merak ettim fokkerı şimdi
kalkalım bursaya gelince??
_cem_
Vosdost
Mesajlar: 621
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:43 pm

Mesaj #17 gönderen _cem_ » Sal Eyl 27, 2005 8:40 pm

Er_cU yazdı:cem baba hadi bakalım... hayırlı olsun.. merak ettim fokkerı şimdi
kalkalım bursaya gelince??

Zaten baz olarak seni alıyorum Ercü. Eğer 40 metre farkla seni geçersen yetersiz, 80 metre farkla geçersem iyi, 120 metre farkla geçersem yeterli olacağını düşünüyorum.(400 mt. standart 3 derece dikey eğilimli drag pistinde)
[img:e347a4135f]http://img175.imageshack.us/img175/536/burvosder3sf.jpg[/img:e347a4135f]
toyodilo
Vosdost
Mesajlar: 314
Kayıt: Sal Tem 26, 2005 12:16 am
Konum: ON/ALTI

Mesaj #18 gönderen toyodilo » Sal Eyl 27, 2005 11:39 pm

Yav! ne çabuk yaptın. Daha geçen gün şöyle yapacam falan diyodun ama hızına hayran kaldım doğrusu. :cool:
''Lafla peynir gemisi yürüse, Derya kadar yağ benden''
Resim
oguzhan
2006 Bakımlı Vosvos Ödülü
2006 Bakımlı Vosvos Ödülü
Mesajlar: 2310
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 9:53 pm
Konum: Ankara

Mesaj #19 gönderen oguzhan » Çrş Eyl 28, 2005 11:25 am

MONTİDEN KORKULDUĞU KADAR CEMMM DENDE KORKABİLİRSİNİZ ARKADAŞLARRRR.....CEM ABİİİ LASTİKLER NE OLDUUUU ALOOOOOOOOO
THE END
toyodilo
Vosdost
Mesajlar: 314
Kayıt: Sal Tem 26, 2005 12:16 am
Konum: ON/ALTI

Mesaj #20 gönderen toyodilo » Çrş Eyl 28, 2005 4:38 pm

[B]Bu gün öğle vakti Bursa'daki meşhur Osman ustayla tanışıp sohbet ettik. Grank volantını hafifletmek arabanın seriliğini arttırıyo fakat yakıt ekonomisine katkısı olmadığı neticesine vardık. Ayrıca araçlara takılan LPG sistemleri aracın performansını zaten düşürüyor. Bide geniş tabanlı lastik koydunmu bide çelik lant takıp herbiri 8-10 kg gelen flanş takarsan zıtlıklar mertebesinin en üst düzeyine çıkmış olunuyo.
Yani aracı ya ekonomik kriterlere göre hazırlıycaz, yada performans kritelerine göre. Çünkü ikisi bir arada pek olmuyo. Sevgiler. :D :D
''Lafla peynir gemisi yürüse, Derya kadar yağ benden''
Resim

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir