Arkadaşlar Resimlere Kesin Bakın

Bu bölümde konu ile ilgili sorunlarınızı ve tecrübelerinizi paylaşabilirsiniz
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Arkadaşlar Resimlere Kesin Bakın

Mesaj #1 gönderen efeeryurt » Sal Tem 05, 2005 7:49 pm

vos dostlar, bi arkadaşım geçenlerde Çin'e gitti, döndüğünde yanında büyükçe bi kutuyla döndü.. İçini bi açtık, 8000tane lastik sibop kapağı.. Ne yapcağını sordum.. ondan sora bnm vosumda denedik.. lastik sibop kapaklarının ucunda pille çalışan, araba durduğunda sönen ve hızlandıkça lastiği jant büyüklüğünde neon saçan bi sibop olduğunu gördüm.. kutunun içinde 4tane sibop kapağı (her bir lastik için 1tane) ve 12tane pil var.. resimlerine bakın, isteyen olursa bana burdan msj atabilirler...
yada [email protected] adresine mail atın yeter...
haa bu arada yeşil-sarı-mavi-kırmızı siboplar mevcut
kutu fiyatı için (yani 4sibop + 12pil) = 32 milyon dedi...
bu öneriyi sizle paylaşcağımı söledim ve fiyatı VosvosTürk için 28milyon yaptı.. tabii talep olursa daha da aşağı çekebilirmiş..


Resim
[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #2 gönderen [ WOLF ] » Sal Tem 05, 2005 8:49 pm

Çok güzel ya... Millet neler düşünüyo... Erccüü bak tam senlik... Arkadaşlar bu arada sizden ricam Forum hızının etkilenmemesi için 50 kb üzerinde resim eklememeye dikkat edelim.. İmage programlarıyla resim boyutunu biraz düşürelim.. :)
montoya
Vosdost
Mesajlar: 531
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 6:52 pm
Konum: on6

Mesaj #3 gönderen montoya » Sal Tem 05, 2005 10:58 pm

sevgili efe bunların mavi renkli olanından bi takım istiyorum,eskişehir etkinliğinde bana getirebilir misin,getirdiğinde parayı takdim ederim.teşekkürler....
ResimResim

...AT,AVRAT,BRAVEHEART...



Beyaz atlı prensini bekleme; seyise razı ol yoksa AT 'a kalırsın... Ulema Tavsiyesi...
Kullanıcı avatarı
se®[email protected]
Vosdost
Mesajlar: 20
Kayıt: Pzt Tem 04, 2005 12:57 pm
Konum: ANKARA/Antalya

Mesaj #4 gönderen se®[email protected] » Sal Tem 05, 2005 11:59 pm

süper ya..
silver
Vosdost
Mesajlar: 15
Kayıt: Sal Haz 07, 2005 11:40 am
Konum: Ankara

Mesaj #5 gönderen silver » Çrş Tem 06, 2005 7:51 am

ben daha yeni sibopları demir olanları ile değiştirdim. bunlar sadece kapak mı ve de kapaksa demir olanlara uyuyor mu? :help:
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #6 gönderen efeeryurt » Çrş Tem 06, 2005 5:46 pm

silver, ya bilmiorum bnm sibop borusu lastik onada rahatça oldu valla ama demire olur mu bilmiorum.. aslında olması lazım, ama ben bi ark.a soriim...
montoya, tmm ayarlarım sana bi kutu, eskişehire gelip gelmiceim belli değil, yüzde 70 gelicem.. bi sorun çıkarsa da Er_cUye yada ankaradan bi vos dosta veririm sana getirirler..
Resim
[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #7 gönderen [ WOLF ] » Çrş Tem 06, 2005 6:33 pm

Efe gelde memeleket bi vos görsün be kardeşim...
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #8 gönderen efeeryurt » Çrş Tem 06, 2005 6:41 pm

ya murat abi nassı gelmek istiorum anlatamam.. bugün, bu aralar aramız bozuk olan babamla biraz konuşmam lazım bu eskişehir konusu hakkında.. gelirsem bnde vosumda yatarım, gerçi uyumaya mı gidioruz oraya buda ayrı bi konu.. bide sana önceden de demiştim, snde kızmıştın bana, şuana kdr hiç bi etkinliğe katılmadım ve forum hariç kimseyle tanışmadım.. oraya gelipte yabancılık çekmek istemem.. gerçi bunu yapmıcanızı da biliorum hepiniz süper insanlarsınız çok sıcaksınız ama ne biliim biraz utangaç gördüm kendimiiiii :luss: ama kesin ayarlıcam
Resim
[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #9 gönderen [ WOLF ] » Çrş Tem 06, 2005 6:46 pm

Ohhooo sen bizdensin artık be efe... Zaten forum amacımız da bu değilmidir yeni dostlar arkadaşlar kazanmak vos sevgisini hep beraber paylaşmak.. Takma kafana böyle şeyleri ...
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #10 gönderen efeeryurt » Çrş Tem 06, 2005 6:49 pm

ewt yaa bugün babamla ciddi ciddi konuşcam.. gerçi dediim gibi aramız bozuk ondan ters bişi söliebilir.. nys ben kesin demiyim ama gelcem inşallah.. mavi neonlu sibop kapaklarımı da takarım, eskişehir caddeleri araba görür dimiiii :Coool:
Resim

“Dış Aksam, Döşeme, Lastik ve Jant” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir