Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Konuyla ilgi tüm sorun tavsiye ve tecrübelerinizi bu bölümde paylaşabilirsiniz...
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
efHee
Vosdost
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzt Oca 19, 2009 10:04 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: henüz yok :)
Konum: Öğrenci

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #11 gönderen efHee » Pzr Şub 13, 2011 3:50 pm

evet ankaradayım şaşmazda bi elektrkciye gıdıp fıyat aldım 300 dedı tum tesısat için parası pek onemlı değil işini iyi yapsın elektrik işi şakaya gelmez cidden bu ustanın yerıde hazeyın karsısında adını unuttum şimdi sakallı bi adam :)


Sonunda yollarda :)
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #12 gönderen vosbik » Pzr Şub 13, 2011 6:43 pm

slm.bahsettiğin ustanın adı sanırım ya yavuz ya tanju.beyaz saçlı sakallı.45-50 li yaşlarda.eğer aynı kişiden bahsediyorsak vosun elektriğini iyi bilen bir usta diye biliyorum.ama o değilse birşey diyemem.

şaşmazın karşısında başkent sanayi sitesinde elektrikçi harun usta var.dükkanın ismi dostlar oto elektrik olması lazım.genç bir usta fakat o da voslardan oldukça iyi anlıyor.birde ondan fiyat al istersen.başkent sanayi sitesinde yeni yapılan caminin olduğu yerde kime sorsan gösterir.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
efHee
Vosdost
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzt Oca 19, 2009 10:04 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: henüz yok :)
Konum: Öğrenci

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #13 gönderen efHee » Pzr Şub 13, 2011 8:04 pm

evet evet aynı kişiden bahsediyoruz tanju olmadıgından emınımde yavuz olabılır tmm söylediğiniz yerdende bi fiyat alırım duruma gore karar verırız bide şey dusundum başka birine yaptırsam sıkıntı cıkarabılırmı basıt gıbı gelıo cunku elektrık sıstemı ?
Sonunda yollarda :)
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #14 gönderen vosbik » Pzr Şub 13, 2011 9:23 pm

slm.voslardaki elektrik sistemi basit ancak bilmeyen için biraz karmaşık.o yüzden vosu bilen bir elektrikçinin işi yapması önemli.bahsettiğim yerdende bir fiyat alın.hatta selamımı söyleyin.turuncu vosu olan buğranın slmı var derseniz hatırlar.çaprazında da koçak vw service var.yerini biliyorsanız elektrikçiyide kolay bulursunuz.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #15 gönderen orko » Pzt Şub 14, 2011 11:14 am

elektrik tesisatını komple yenilemeyin. gerekli yerleri uygun kablolarla yenileyin yeterli.
stresss...
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #16 gönderen vosbik » Pzt Şub 14, 2011 7:53 pm

slm.efhee nin bahsettiği ve benim önerdiğim elektrikçiler vos tessatını komple elden geçirirler.tamemen yenilemezler.gerekli kısımlara müdahale ederler.bu işin bilen ustalar.zaten kendini bilen hiç bir oto elektrik ustası 300 tl ye vosun komple tesisatına el sürmez.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
efHee
Vosdost
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzt Oca 19, 2009 10:04 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: henüz yok :)
Konum: Öğrenci

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #17 gönderen efHee » Pzt Şub 14, 2011 9:00 pm

sakınan göze çöp batarmış bugun okul çıkışı araba tekrar stop etti motor alev aldı ve kontaktan dumanlar çıktı neyseki soğukkanlılıkla söndürdüm verilmiş sadakam varmış aracı çekiciyle ustama yolladım buyuk ıhtımal yavuz ustaya gidicek ben tum tesısatı yenilicek diye düşündüm eğer komple yenilenmicekse bu yaşadıgım sorunun tekrar olma olasılıgı nedir ateşleyiciye giden kablolar yandı çünkü ...
Sonunda yollarda :)
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #18 gönderen vosbik » Pzt Şub 14, 2011 9:21 pm

slm.gerekli kısımlara ek yaparlar.komple yenilenmesi sakıncalı.kullanılan kablolar orjinali gibi sağlıklı olmuyor.ileride yine sourn çıkartırlar.gerekli olanları ek yaparak tamir ederler.hatta yine hurda bir vostan çıkan orjinal kabloları bile kullanabilirler.genelde öyle yapıyor elektrikçiler.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
efHee
Vosdost
Mesajlar: 48
Kayıt: Pzt Oca 19, 2009 10:04 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: henüz yok :)
Konum: Öğrenci

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #19 gönderen efHee » Pzt Şub 14, 2011 9:24 pm

araçtan korkmaya başladım satmak bile aklıma geldi okadar çaba uğraş bi kıvılcımla yok olmasın :S
Sonunda yollarda :)
vosvosserdar
Vosdost
Mesajlar: 540
Kayıt: Cmt Ağu 06, 2005 7:49 pm
Konum: İZMİR - ERZURUM

Cvp: Takilan cakmaklik ve ardindan gelen sorunlar ...

Mesaj #20 gönderen vosvosserdar » Pzt Şub 14, 2011 11:15 pm

yangın söndürme almak şart yani.bende hala yok ama aklımda hep.almak şartmış.

geçmiş olsun.
vosvosta her türlü yardıma hazırım.msn ve telefonla ulaşabilirsiniz.

ResimResim

“Elektrik Aksamı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir