help-help: alternatör dinamı konjektörü

Konuyla ilgi tüm sorun tavsiye ve tecrübelerinizi bu bölümde paylaşabilirsiniz...
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

help-help: alternatör dinamı konjektörü

Mesaj #1 gönderen ercantopçu » Pzr Ara 18, 2005 10:02 pm

arkadaşlar arıza defterine yazdım ancak kimse cevap yazmadı bana; benim aracımın alternatör dinamosundaki konjektör kömürlü konjektörlerden; yani kömür konjektörün yanında, her ikisi de dinamonun üst kapağının altına monteli, muhtemelen benim aracımın şarj problemi bu konjektörden kaynaklanıyor, yenisini kalkan ticarete sordum 15.00 YTL dediler, ancak benim eskisinin üzerinde bazı numaralar var, bu numaralarla kalkan ticaretteki konjektörün üzerindeki numaraları karşılaştırdığımızda farklı olduğunu gördük, ben diyarbakırda olduğum için bu konjektörün uygun olup olmadığını da bilmiyorum, bu konuda bilgisi olan varsa lütfen bana acele cevap yazsın.


[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #2 gönderen [ WOLF ] » Pzt Ara 19, 2005 1:19 am

Orjinal Bosch sa sıkıntı yaratacağını zannetmiyorum çünkü bunların tipleri standart.. Üzerindeki numaralarda farklılıklar olabilir.. O numaralar içinde tarih bilgileride bulunabiliyor.. Stok numarası haricindeki tüm numaralarda farklılıklar gözlemlenebilir..
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

YİNE OLMADI

Mesaj #3 gönderen ercantopçu » Cum Ara 30, 2005 2:17 pm

WOLF KARDEŞ, YA YİNE OLMADI, SENİN DEDİĞİN YERDEN SİPARİŞ ETTİM, 25.00 ytl ÜCRET KARŞILIĞI KONJEKTÖRÜM GELDİ, BUNA DALGIÇ KONJEKTÖR DİYORLARMIŞ, BENİMKİNDEN BİRAZ FARKLI, BENİMKİ DİKTÖRTGEN, GELEN İSE YUVARLAK ANCAK YERİNE OTURUYOR, SADECE GELEN KONJEKTÖRÜN, ŞARJ LAMBASINA ÇIKIŞUCU YOK,BENİMKİNİN ÜSTÜNDE BİR SAÇ KAYNAKLI VE BUDA KAPAKTAKİ BOŞLUKTAN YUKARIYA ÇIKIYOR VE BU UCUNA ŞARJ LAMSANINI YAKAN KABLO GİDİYOR,BEN KENDİM BİR KABLO İLE BU FİŞİ DIŞARIYA ÇIKARDIM, LAMBA YANDI AMA YİNE ŞARJ ETMİYOR, ARAÇ ÇALIŞIRKEN AKÜNÜN KUTUP BAŞINI SÖKTÜĞÜM ANDA ARABAM STOP EDİYOR, YANİ HİÇ ŞARJ ETMİYOR DİNAMOM, ACAMA KONJEKTÖR UYUMLU OLMADIĞI İÇİNMİDİR YOKSA TEK ALTERNATİF DİYOT TABLASINDANMIDIR BENİM ARIZA, BANA BU KONUDA YARDIM EDİN VALLA YAKICAM BU ARABAYI EN SON.
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

KİLOMETRE TELİM KOPUKMU

Mesaj #4 gönderen ercantopçu » Cum Ara 30, 2005 2:20 pm

BİRDE ARKADAŞLAR, KİLOMETRE SAATİM VE SAYACIM EPEYDİR ÇALIŞMIYOR, KİLOMETRE TELİ KOPUK OLABİLİR DİYE GÖSTERGENİN ARKASINDAN SÖKTÜM VE OLDUĞUM YERDE BİRAZ İLERİYE GİTKİM ANCAK TELİN DÖNMEDİĞİNİ GÖRDÜM, PENSE YARDIMI İLE ÇEKMEYE ÇALIŞTIM ANCAK GELMİYORDA, LASTİKTEN SÖKEYİM DEDİM BAYA UZUN İŞGİBİ GÖRÜNÜYOR, BUNUN KOLAY BİR YOLU VARMI, SÖKÜLMESİ VE TAKILMASI ZORMU, BENİM TEL KOPUK OLABİLİRMİ.
fùhrer
Administrator
Administrator
Mesajlar: 857
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 5:42 pm
Kan Grubu: AB Rh +
Vosvosumun adı: SrtK
Konum: Ankara

Mesaj #5 gönderen fùhrer » Cum Ara 30, 2005 4:45 pm

Kopmu$tur.
- Km saatini kendine dogru cek.
- Km saatinin arkasinda ki km telini saate baglayan civatayi(adi neyse artik) gev$et. Daha sonra cek ve ciksin.
- Km telini sol on tekerlekten cikart. (sen teli cek o gelir.)
- Arabanin icinden tel bitene kadar komple cek.(ama telin bagajdan izledigi yolu gor. Obur turlu benim gibi ya nerden sokupta tekerlege yoneltecem diye du$unursun :) )
- Teli icerden sok ve it.
- Teli km saatine tak, saati yerine oturt. Sol on tekerlegin arkasinda km teli yuvasi vardir. Teli oradan gecir ve ucu kampananin ucuna gelene kadar it.
- Km telinin cikan ucunu ya bir tel yardimiyla yada ay sekmanla (en kucugunden) bagla.
i$te bu kadar.
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

ARIZAYI BULDUM

Mesaj #6 gönderen ercantopçu » Pzr Oca 01, 2006 10:07 pm

ARKADAŞLAR İNANMAYACAKSINIZ AMA ŞARJ PROBLEMİNİ BULDUM, MARŞ DİNAMOSUNA GELEN KABLOLARDAN BİRİ KOPUKMUŞ, BUNU BAĞLAYINCA ARACIM ŞARJ ETMEYE BAŞLADI ANCAK YENİ ALDIĞIM KONJEKTÖRDE ŞARJ LAMBASINA ÇIKIŞ UCU OLMADIĞI İÇİN BEN KENDİM BİR KABLO YARDIMI İLE BİR FİŞ YAPTIM ANCAK BU OLMADI TABİ YANİ LAMBA SÖNMEDİ ANCAK ESKİSİNİ TAKINCA DÜZELDİ, BU YENİ KONJEKTÖR İÇİN NASIL BİR BAĞLANTI YAPARSAM ŞARJ LAMBASINA ÇIKIŞ UCU ALABİLİRİM BUNU BİLEN VARMI, GERİ GÖNDERMEYİ PEK DÜŞÜNMÜYORUM ZATEN GÖNDERSEM GİDİŞ GELİŞBİR 10.00 ytl DAHA TUTACAK, HİÇ GEREK YOK.

“Elektrik Aksamı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir