Acill distributor degisim ??

Konuyla ilgi tüm sorun tavsiye ve tecrübelerinizi bu bölümde paylaşabilirsiniz...
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
Mecitm
Vosdost
Mesajlar: 28
Kayıt: Çrş Şub 06, 2013 10:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Leonardo

Acill distributor degisim ??

Mesaj #1 gönderen Mecitm » Prş Eyl 19, 2013 5:30 pm

Tevzi makaram kirik.. İstettik ama farkli tip geldi yanlis diye dusundum sonra sanayide biri bende var vereyim dedi onunkide getirttigimiz gibi.. Benimki alcak tip.. Aracim 74 model 1303s acaba o tanidiktan komple distributor u alsam benimkine taksam sorun olurmu farklari ne bunlarin


Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #2 gönderen gürhan » Prş Eyl 19, 2013 6:03 pm

Aracınızda orijinalde yüksek tip distirbütör olması lazım...
Kullanıcı avatarı
Mecitm
Vosdost
Mesajlar: 28
Kayıt: Çrş Şub 06, 2013 10:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Leonardo

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #3 gönderen Mecitm » Prş Eyl 19, 2013 6:06 pm

O zaman alcak tip sonradan takilmis ? Eminmisiniz araci bu yaz aldim bilgim yok o konuda sonuc olarak yuksek tip sorun cikartmaz demi ? Verim dusuk olmasin yeter bana
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #4 gönderen gürhan » Cum Eyl 20, 2013 9:20 am

Normalde olması gereken distirbütör bu...Ancak sizde, alçak tip dediğinize göre kısa tip, yani daha eski modellerde kullanılan bir distirbütör kullanılmış.
Resim
sainz
Vosdost
Mesajlar: 56
Kayıt: Sal May 11, 2010 12:53 pm

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #5 gönderen sainz » Cum Eyl 20, 2013 11:20 am

Bildiğim kadarıyla Skoda Favorit/Forman distribütörleri de oluyor.
[b]İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.[/b]
Kullanıcı avatarı
subutay2006
Vosdost
Mesajlar: 514
Kayıt: Pzt May 23, 2011 11:52 am
Kan Grubu: AB Rh +
Vosvosumun adı: PORTAKAL
Konum: ANKARA

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #6 gönderen subutay2006 » Cum Eyl 20, 2013 1:38 pm

Gürhan hocanın dediği gibi olması gereken distribütör uzun gövdeli kısa gövdeliler eski modelerde oluyor diye biliyorum aldığımda benim aracımda da kısa gövdeli vardı çıkmacıdan 80-90 liraya uzun tip aldım dağıtabildiğim yere kadar dağıttım temizledim taktım bi sorun yok eskisinde bi sorun var mıydı dersen eskisinde de bi sorun yoktu ancak yüksek devirlerde avans verme farkı olabileceğini söylemişti üstadlar o yüzden elbetteki orjinalini bulmak takmak daha mantıklı olacaktır. sainz in dediği de sonradan takılan elektronik ateşleme distribütörleri onu set olarak alman lazım yani skoda beyin skoda bobin skoda distribütör set olarak 200-300 arası dır fiyatı. ateşlemenin daha düzgün olduğunu söyleyenler var platinayarı, meksefe değişimi derdinden kurtuluyorsun ancak bundan memnun olan var olmayan var yolda kaldım diyen var yani belirsiz bir durum.
It's not a car, ıt's a VW

1973 1303 PORTAKAL
Murat KOCABAŞ
Kullanıcı avatarı
Mecitm
Vosdost
Mesajlar: 28
Kayıt: Çrş Şub 06, 2013 10:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Leonardo

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #7 gönderen Mecitm » Cum Eyl 20, 2013 4:42 pm

Cok tesekkur ederim cevaplar icin.. Komple degistim orj. Yuksek tipi taktim sorun yoktu ondan ama rahat etmis oldu kafam tesekkurler
Kullanıcı avatarı
Mecitm
Vosdost
Mesajlar: 28
Kayıt: Çrş Şub 06, 2013 10:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Leonardo

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #8 gönderen Mecitm » Cum Eyl 20, 2013 4:45 pm

Bide tek pistonum calismiyo usta ust kapak degiselim dedi ama ogrenciyim dershane basliyo hic ise girmek istemiyorum sıkınti yaratirmi ? Performans su an oncelik degil subap ayarlarini vs yaptirdim 1 piston olmasa olurmu ?
Kullanıcı avatarı
zekimert
Administrator
Administrator
Mesajlar: 118
Kayıt: Pzr Eki 07, 2012 12:05 am
Kan Grubu: B Rh -

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #9 gönderen zekimert » Pzr Eyl 22, 2013 12:22 am

1 pistonun nasıl "olmadığına" bağlı. Ne olmuş da çalışmıyor?
Kullanıcı avatarı
Mecitm
Vosdost
Mesajlar: 28
Kayıt: Çrş Şub 06, 2013 10:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Leonardo

Cvp: Acill distributor degisim ??

Mesaj #10 gönderen Mecitm » Pzr Eyl 22, 2013 6:18 am

Hicbi fikrim yok bana atesleme yapmiyo diye geliyo usta ust kapak istedi.. Neden olabilir ust kapaksa ?

“Elektrik Aksamı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir