hard to start, a leaked injector?

Konuyla ilgi tüm sorun tavsiye ve tecrübelerinizi bu bölümde paylaşabilirsiniz...
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
breckjensen
Vosdost
Mesajlar: 55
Kayıt: Cum Eki 13, 2017 2:51 pm
Kan Grubu: 0 Rh +

hard to start, a leaked injector?

Mesaj #1 gönderen breckjensen » Çrş Kas 01, 2017 2:51 pm

To deal with a code 0300, 4 spark plugs and 4 coils were replaced originally. But right after I replaced the 4 fuel injectors, a new problem arose and it would crank for 2 or 3 seconds when starting, however there's no problem when I restart within a couple of minutes. Now it occasionally reads check engine code 172 and 300. The problem persists after replacing fuel pressure regulator and MAF sensor. Is it possibly a leaked injector?

Thanks!
I didn't find the right solution from the Internet.

References https://www.cnet.com/forums/discussions ... -injector/

example of case study


“Elektrik Aksamı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir