Akü ve Bekleme Sorunu!!

Konuyla ilgi tüm sorun tavsiye ve tecrübelerinizi bu bölümde paylaşabilirsiniz...
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
revelation
Vosdost
Mesajlar: 551
Kayıt: Cmt Kas 18, 2006 8:18 pm
Vosvosumun adı: Necdet
Konum: from a dilemma

Akü ve Bekleme Sorunu!!

Mesaj #1 gönderen revelation » Pzr Şub 25, 2007 6:46 pm

Sakın ha!! Arkadaşlar edindiğim en büyük tecrübelerden birini sizlerle paylaşmak istiyorum... Sakın aracınızı 5-6 günden fazla garajınızda park halinde tutacaksanız, teyp alarm ve benzeri ufak da olsa enerji sarfiyatı yapan araçlarınızı açık konumda bekletmeyin... sıfır aldığım akü 6 gün sonra bitmiş bir vaziyette olunca çok şaşırmıştım.. Sizde şaşırmayın... :gazla:


Resim

[email protected]
Happy is the man who says I am a TURK!
[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #2 gönderen [ WOLF ] » Pzr Şub 25, 2007 6:50 pm

6 günde bitmemesi lazım.. Tesisatta bir problem olabilir.. Genelde dediğiniz gibi alarm saat vb. elektirik akımı çeker ama bu kadar çabuk sürede akünün bitmesi zor.. Birde diğer bir sorun akünüz yetersiz şarj oluyorsa oda sebep olabilir..
Er_cU

Mesaj #3 gönderen Er_cU » Pzr Şub 25, 2007 6:50 pm

paylaşım için teşekkürler ancak standart bir alarm yada teyp aküyü kolay kolay bitiremez..sakın aracında bir kaçak olmasın?
revelation
Vosdost
Mesajlar: 551
Kayıt: Cmt Kas 18, 2006 8:18 pm
Vosvosumun adı: Necdet
Konum: from a dilemma

Mesaj #4 gönderen revelation » Pzr Şub 25, 2007 7:08 pm

aracımda kaçak olup olmadığını Konya Volkswagen Servisinde kontrol ettirdim... Aracımda hiçbir kaçak olmadığını söylediler.. Mutlu Akü kullanıyorum aracımda ve sorunun teyip ve alarmın açık kalmasından meydana geldiğini söylediler... Valla bunu bilgisayar yardımı ile söylediler...Arkadaşlar ben onların yalancısıyım... yinede size sakın haaa diyorum
Resim

[email protected]
Happy is the man who says I am a TURK!
Er_cU

Mesaj #5 gönderen Er_cU » Pzr Şub 25, 2007 7:18 pm

teyp açık kalırsa bu olur ona eyvallah ben ilk yazını yanlış anlamışım hocam
FK
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2495
Kayıt: Pzr Tem 03, 2005 12:26 am
Vosvosumun adı: FK
Konum: KASTAMONU

Mesaj #6 gönderen FK » Pzr Şub 25, 2007 7:29 pm

Teybin açık kalması şart değil. Bazı teyplerde alarm ışığı gibi çıkma kafayı çıkardığında ışık yanıp sönüyor bu sebeple akü bitebiliyor. Bazı teyplerde kapalı konumda olsa bile akım çekmeye devam ediyor. O yüzden ben hangi marka teyp olursa olsun hattına mutlaka bi anahtar bağlarım. Kontağa bağlamak işime gelmiyor. Motor stop ettiğinde teyp de kapanıyor o zaman sinir oluyorum.
Resim

FK Hakkında Ayrıntılı Bilgi İçin:
TIKLAYINIZ

DEĞER OTO MOTOR KASTAMONU
Sanayi Sitesi 2.Sokak No:67
03662128524 - 05434418020
[email protected]
revelation
Vosdost
Mesajlar: 551
Kayıt: Cmt Kas 18, 2006 8:18 pm
Vosvosumun adı: Necdet
Konum: from a dilemma

Mesaj #7 gönderen revelation » Pzr Şub 25, 2007 7:37 pm

evet arkadaşlar teyp kafasını çıkarmak fazla bir işe yaramıyomuş... ben aracımı kapatsam bile alarm ve teyp bir sinyal veriyordu... yaptığım şey ise gidip bir elektirikçiye bir tane şartel yaptırdım torpidonun altına küçük bir anahtar.. Böylelikle araçtan indiğimde onu kapatıp çıkıyorum eğerki aracıma hemen döneceksem açık bırakıyorum böylelikle aracımda bir akü sarfiyatı olmuyor... Ufak eksiklikler her zaman büyük hataları doğurur... l
Resim

[email protected]
Happy is the man who says I am a TURK!
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

Mesaj #8 gönderen ercantopçu » Çrş Şub 28, 2007 5:47 am

arkadaşlar bu gibi durumlar için motorun bir yerine veya arka koltuk ön kısmına bir şalter yaptırın, benim bustada aynı sorun vardı, ben akünün kutup başlarını söküp çıkarmaktansa motor içerisine bir şalter taktırdım ve eğer aracımı uzun süreli kullanmayacaksam şalteri kapatarak aküden ön kısma elektrik akımı gitmesini engelliyorum, sizde bunu deneyebilirsiniz. şimdi 1 ay çalıştırmasam tek marşta aracım çalışıyor,
lusha
Vosdost
Mesajlar: 71
Kayıt: Çrş Kas 01, 2006 8:07 pm
Kan Grubu: A Rh +
Konum: istanbul bakirkoy

Mesaj #9 gönderen lusha » Çrş Şub 28, 2007 7:32 pm

böyle durumda da mesela teybin radyo kanallarını yeniden ayarlamak zorunda kalırız. yada alarm çalışmayacaktır ( özel garajınız yoksa problem) çözüm nedir peki ?
revelation
Vosdost
Mesajlar: 551
Kayıt: Cmt Kas 18, 2006 8:18 pm
Vosvosumun adı: Necdet
Konum: from a dilemma

Mesaj #10 gönderen revelation » Prş Mar 01, 2007 9:45 pm

çözüm aracı en azından 2-3 günde bir çalıştırmak.... Başka bir çözüm yok... yada jeneratör dediğimiz aksamı daha da güçlü uygun bir jeneratörle değiştirmek...mi acaba?
Resim

[email protected]
Happy is the man who says I am a TURK!

“Elektrik Aksamı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir