yeni nesil vosvos

İhtiyacınız olan programların linklerini bulabileceğiniz bilgisayar içerikli konuları aktarabileceğiniz bölüm
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
mutlu_vw
Vosdost
Mesajlar: 301
Kayıt: Sal May 06, 2008 3:54 pm
Vosvosumun adı: YANLIZ GEORGE

yeni nesil vosvos

Mesaj #1 gönderen mutlu_vw » Prş Eki 22, 2009 10:22 am

bilmiyorum haberiniz var mi ama yeni nesil vosvos geliyormus işte redimler

[IMG:700:525]http://img9.imageshack.us/img9/7518/69555700sm7.jpg[/img]


msn : [email protected]
YANLIZ GEORGE
Kullanıcı avatarı
mutlu_vw
Vosdost
Mesajlar: 301
Kayıt: Sal May 06, 2008 3:54 pm
Vosvosumun adı: YANLIZ GEORGE

Mesaj #2 gönderen mutlu_vw » Prş Eki 22, 2009 10:26 am

Halk otomobili kaplumbağa geri dönüyorVolkswagen (VW) efsanevi kaplumbağa (Beetle) modelinden sonra yeni bir halk otomobili için kolları sıvadı. Volkswagenin hazırladığı yeni model: xVolkswagen City Expert. Fiyatı da oldukça cazip. Alman üretici bugüne kadar 21 milyon adetten fazla satan ve üretimine 2003 te son verilen Vos Vos un yerine geçecek yepyeni bir model hazırlıyor. 11 Eylül de başlayacak Frankfurt Motor Show da ilk kez konsept olarak sergilenmesi beklenen aracın şu anki kod ismi VW City Expert.Aynı kaplumbağa modelindeki gibi arkadan motorlu olacak otomobil, şehir içi için düşünüldü. Aracın tasarımı şimdilik sır gibi saklanırken, otoriteler efsanevi kaplumbağayı andıracağı konusunda hemfikir. City Expert için VW mühendisleri 2 ve 3 silindirli motor düşünüyor. 2 silindirli motor sayesinde otomobil bin 300 dolar daha ucuza mal olabilecek. Aracın 3 ve 5 kapılı versiyonlarının dışında sedan modeli de tasarlanacak.
Fiyatı 7 bin $ olacak
VW nin en büyük hedefi ise Renault nun tüm dünyada büyük başarı sağlayan Logan a rakip olabilmek. Özellikle büyük potansiyele sahip Hindistan, Brezilya, Rusya ve Çin gibi ülkeler için üretilecek olan yeni aracın fiyatı, yaklaşık 7 bin dolar olacak. Batı Avrupa ülkeleri için üretilecek üst versiyonunun fiyatı 10 bin dolara kadar çıkacak. Bu araçlarda ESP standart donanım olarak yer alacak.
Nazi Almanyası nda üretildi 21 milyondan fazla satıldı
Kaplumbağa nın prototipi 1934 te Nazi Almanyası nda üretildi. 1937 de halk otomobili olarak Almanya da piyasaya sürüldü. Tüm dünyada çok sevildi ve toplam 21 milyonluk rekor bir satışa ulaştı. Otomobil için fan kulüpleri açıldı, Walt Disney filmlerine ilham verdi. Herbie serisiyle sinemada boşrol oynayan ilk otomobil unvanını aldı. Son kaplumbağa ise 2003 yılında Meksika daki bantlardan çıktı ve araç tarih sayfalarındaki yerini aldı. VW daha sonra modern görünümlü, Beetle modelini üretti ancak satış rakamları sınırlı sayıda kaldı.
Dev üreticiler ucuz oto pazarına giriyor
2010 yılında yaklaşık ucuz otomobillerin pazardan yüzde 13 pay alması bekleniyor. Bu da yılda yaklaşık 10 milyon otomobil anlamına geliyor. Bu yüzden tüm markalar gelişmekte olan ülkeler için ucuz otomobil üretme yarışına girişti. Son olarak Renault, Hindistan da Tata ile ortak 3 bin dolara araç üreteceğini açıkladı. Aynı şekilde General Motors ve Toyota ucuz oto için düğmeye bastı.
Kaynak: Otocenneti
msn : [email protected]
YANLIZ GEORGE
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Mesaj #3 gönderen cemşit » Prş Eki 22, 2009 12:41 pm

Şu almanlara anlatamadık derdimizi halaa.... Bize yeni tasarım vos değil eskisinin aynısını üretsin yeter, napiyim yeni ve modern vosvosu :)
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
Kullanıcı avatarı
mutlu_vw
Vosdost
Mesajlar: 301
Kayıt: Sal May 06, 2008 3:54 pm
Vosvosumun adı: YANLIZ GEORGE

Mesaj #4 gönderen mutlu_vw » Prş Eki 22, 2009 2:23 pm

abi fakat nesil tukenmiyo iste torun torba devam ediyor
msn : [email protected]
YANLIZ GEORGE
Kullanıcı avatarı
carpe diem
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2500
Kayıt: Pzt Oca 26, 2009 5:36 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Piraye
Konum: Ankara

Mesaj #5 gönderen carpe diem » Prş Eki 22, 2009 5:15 pm

cemşit yazdı:Şu almanlara anlatamadık derdimizi halaa.... Bize yeni tasarım vos değil eskisinin aynısını üretsin yeter, napiyim yeni ve modern vosvosu :)



Kesinlikle katılıyorum Murat sana :alkış:
---Turan DEMİRER---


Resim

Uploaded with ImageShack.us





Kimler Geldi Kimler Geçti

06 KP 384 1972 1302
06 FJA 85 1974 1303
06 NT 303 1974 1303S
06 EP 434 1967 1300

Resim
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Mesaj #6 gönderen mondiaynali » Prş Eki 22, 2009 5:56 pm

Murat abinin sözünün arkasındayım bende Volkswagen yeniden başlasın vosvos üretimine 1303 olarak fiyatıda uygun tutsun bakın nasıl satılıyor New Beetle`ın tutulmamasının tek sebebi fiyatı 54.000 TL`den başlıyordu fiyatı ve çok lüks olmuştu vosvoslarımızın çıkış amacı da işçi kesimini bile araçlandırmaktı ve çokta ucuzdu o zamanlar insanlar artık nerede ucuzluk varsa oraya gidiyor Renault`nun Dacia sı da bu yüzden tutuluyor adamlar 18.000 e dizel araba satıyor daha ne olsun...
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Mesaj #7 gönderen cemşit » Prş Eki 22, 2009 7:29 pm

Torun tosun istemiyorum arkadaş kuru gürültüden başka bişey değiller ..... Ne varsa 60 larda 70 lerde var bıraksınlar milenium ayaklarını :)

Almanlar piyasada kullanımda olmayan ,kenara bırakılmış, kaderine terkedilmiş vosları,busları,preleri tekrardan yapılandırıp bizlere kazandırsın asıl o zaman en büyük devrimi gerçekleştirmiş olur.Volkswagen e sesleniyom : Geçmişine sahip çıkmayan bizden değildir.... :)
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
Kullanıcı avatarı
feris
Vosdost
Mesajlar: 357
Kayıt: Prş Haz 05, 2008 10:48 pm
Vosvosumun adı: dostum
Konum: BODRUM/ANKARA

Mesaj #8 gönderen feris » Prş Eki 22, 2009 7:55 pm

otomobil üreticilerini anlamak mümkün değil, eski, kalıcı ve köklü markaları zaten bu günlere ve ileriye taşıyan hep nostaljide kalan araçlar olmuştur. hintli adamlar 2500 dolara otomobil üretip deli rakamlarda satacağı şimdiden belliyken neden özellkle volkswagen en azından belirli bir seri üretmiyor anlamak mümkün değil. neticede bu iş devasa bir ticaret ve yeni teknoloji ile eski araçları üretmeleri maliyet ve zaman açısından daha kolay bu markalar için. üstelik yeni nesil araçların moddelirinide daha rahat satmaya yarıyan reklam aracı olacaktır şahsi kanaatim.düşünsenize ülkemizden her yıl dünya kadar parça ithalatı yapılıyor bu araçlar için, bir sürü yan sanayi üretici aksesuar olsun yedek parça olsun hala deli gibi üretim yapıyorlar. tüketim garantisi var en önemlisi. salak bunlar salak.
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Mesaj #9 gönderen cemşit » Prş Eki 22, 2009 8:33 pm

Marka olmayı başarmalarının en büyük etkenlerinden birisi geçmişte yapmış oldukları başarılardır öyle değilmi ? Bizim vosvoslar bir asra imza atmış araçlar ve reklamın bundan iyisini bulmak mümkün değildir sanırım. Milyonlar satan bir aracın markasını taşımasının avantajını kullanmayı yeterince bilmiyor bence...... Çok çalışıp VW de yönetici olmalıyım, sonrası gelir zaten..... Çok çalışmam lazım çoooook.....
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
DrAmetBrown
Vosdost
Mesajlar: 780
Kayıt: Pzt Mar 20, 2006 1:15 pm
Vosvosumun adı: Pamuk Prenses
Konum: Ankara - İzmir

Mesaj #10 gönderen DrAmetBrown » Prş Eki 22, 2009 8:35 pm

peki ya güvenlik? yeni doğa koruma yasaları ve normlar? yakıt tüketimleri? daha verimli motorlar? evet vosvos VW'nun varolmasını sağlayan temel taştır. bunu hiçbir zaman inkar etmedim. ama işe bir de öbür taraftan bakın. siz bir model yaratmış ve bununla efsanelişmişsiniz. sonra zamanlar yeni ve daha kaliteli, daha konforlu, kullanışlı, çevreci, verimli, güvenilir vs otomobiller üretmişsiniz ama sizin o efsaneniz marka isminin önünde yürüyor. firma ne yapabilirdi? hem yeni normları karşılamak hem de markayı ön plana çıkartmak için bir karar aldı ve üretimi durdurdu. firma açısından doğru bir karardı. ama duygusal açıdan bizlere ağır geldi. çünkü bizim o firmanın araç satışından bir kazancımız yok.

ha vosvosun daha senelerce üretilmesi bize ne kazandırır? bence daha çok kayıplar verecektir. düşünün ki insanlar sırf ayağını yerden kessin diye, sırf ucuz olsun diye vosvosa akın edecek ve bizim araçlarımızın bir değeri kalmayacaktı. aslında bu oldu ama biz farkında değiliz. neden özellikle 80den sonra üretilen vosvoslar piyasada daha az bulunuyor veya sadece güney amerika pazarı gibi pazarlara satıldı? çünkü öbür ülkeler doydu. eğer satışı bizim ülkelerimizde devam etseydi araç efsane özelliğini de yitirecek kuş serisinden bir farkı kalmayacaktı. şimdi en azından kıymetini bilebiliyoruz...

bizim artık bu gibi konuları tartışmamızın bir anlamı yok. bırakın üretsinler. onların bunu üretmesi bizim araçlarımızın efsane özelliğini asla kaybettiremez. dünya literatüründe bugün en çok üretilen araç beetle. bir çok otoriteye göre Ford Model T'den sonra en önemli model beetle. biz bu tartışmalara boşa giriyoruz. vw'nun beetle'ı silme gibi bir çabası yok olamaz da... eğer öyle haberler okuyorsanız bilin ki o haber o haberi yazan gazetecinin halt yemesidir. sonuç olarak vw pazarda tutunmak için böyle modelleri mecburen üretecek. her firma mecbur buna. o yüzden eleştirmenin, tartışmanın anlamı yok. bize düşen elimizden geldiğince çok beetle'ı elimizden geldiğince iyi şekilde hayatta tutmak. biz zaten bunu yaparsak isteseler de efsaneyi silemezler....
ResimResimResim

Gördüğün gibi hep aynandayım.... Bu da demektir ki takipteyim dikkatli ol!!!!
Ahmet Akın ERYİĞİT & PAMUK PRENSES 35VV526
Smells Like a Volkswagen

“Bilgilendirme ve Program Linkleri” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir