en sonunda allahım rüyalarım gerçekleşti:)

Yeni üyelerimizin kendilerini tanıtabilecekleri bölüm.
Forum kuralları
Bu bölümde yeni üyelerimiz kendilerini tanıtabilirler.
Sorularınız için önce arama yapınız.
Ardından ilgili bölümlerde başlık açınız.

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
azimozgur
Vosdost
Mesajlar: 16
Kayıt: Çrş Oca 07, 2009 4:15 am
Vosvosumun adı: Tayyar

en sonunda allahım rüyalarım gerçekleşti:)

Mesaj #1 gönderen azimozgur » Cum Nis 30, 2010 2:51 pm

evet sevgili abilerim adım azim antalyalıyım ama izmirde kalıyorum suan en sonunda vos vosum oldu pazartesi inşallah satış işlemleri olucak çok heyecanlıyım aldığım kişi 1.5 yıl önce motorunu sıfır topladım dedi vizeye giricek şekilde bakımlı herşeyi faal vaziyette ufak tefek göğüsü falan çatlamış ama onuda yaşına veriyorum onun içine oturup bir ytur atmak dünyalara bedel benim için aranızda olmaktan çok mutlu ve onurluyum arabam suan antalyada izmire getircem en kısa zamanda yanıma ozaman izmirde toplantı falan olursada en kısa zamanda hem tanışmış oluruz :) araba ile ilgili görüşerinizi belirtirseniz sevinirim.

<script src='http://img249.imageshack.us/shareable/?i=215226718ny.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[IMG:480:360]http://img249.imageshack.us/img249/5667/215226718ny.jpg[/img]</noscript>


instrument
Vosdost
Mesajlar: 74
Kayıt: Çrş Nis 21, 2010 10:32 pm
Konum: Emirgan

Mesaj #2 gönderen instrument » Cum Nis 30, 2010 4:11 pm

Adınıza sevindim. Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Güzel bir arabaya benziyor.
"HAYATIM RÖPRİZLERLE DOLU."
Kullanıcı avatarı
KIRELLİ
Vosdost
Mesajlar: 604
Kayıt: Pzt Haz 25, 2007 1:17 am
Vosvosumun adı: Mikrop
Konum: ANKARA--KIBRIS

Mesaj #3 gönderen KIRELLİ » Cum Nis 30, 2010 4:39 pm

Hayırlı, uğurlu olsun. Geçmiş olsun :)
Halil İbrahim KIRELLİ
Kullanıcı avatarı
carpe diem
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2501
Kayıt: Pzt Oca 26, 2009 5:36 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Piraye
Konum: Ankara

Mesaj #4 gönderen carpe diem » Cum Nis 30, 2010 5:50 pm

Hayırlı olsun. Güle güle kullanman dileğimle...
---Turan DEMİRER---


Resim

Uploaded with ImageShack.us





Kimler Geldi Kimler Geçti

06 KP 384 1972 1302
06 FJA 85 1974 1303
06 NT 303 1974 1303S
06 EP 434 1967 1300

Resim
Kullanıcı avatarı
azimozgur
Vosdost
Mesajlar: 16
Kayıt: Çrş Oca 07, 2009 4:15 am
Vosvosumun adı: Tayyar

Mesaj #5 gönderen azimozgur » Cum Nis 30, 2010 6:44 pm

çok sağolun çok teşekkürler :) msn adresimi vereyim ekleyelim bir birimizi konuşalım arkadaşlar [email protected]
mırmır
Vosdost
Mesajlar: 235
Kayıt: Pzr May 07, 2006 1:40 pm
Konum: Eskişehir

Mesaj #6 gönderen mırmır » Cum Nis 30, 2010 6:47 pm

Hayırlı olsun ,kazasız belasız keyifle binmek nasip olsun.
vustang_muscle
Vosdost
Mesajlar: 716
Kayıt: Cum Oca 30, 2009 9:21 pm
Vosvosumun adı: TAZ
Konum: istanbul/ Ankara (mevcutta :D )

Mesaj #7 gönderen vustang_muscle » Cum Nis 30, 2010 7:14 pm

hayırlı olsun kazasız belasız :ok:
oha vardır sabanı kırdırır oha vardır tum tarlayı surdurur ;)

irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
vosvosserdar
Vosdost
Mesajlar: 540
Kayıt: Cmt Ağu 06, 2005 7:49 pm
Konum: İZMİR - ERZURUM

Mesaj #8 gönderen vosvosserdar » Cum Nis 30, 2010 7:28 pm

valla tek resimden yorum olmaz ki.
vosvosta her türlü yardıma hazırım.msn ve telefonla ulaşabilirsiniz.

ResimResim
Kullanıcı avatarı
azimozgur
Vosdost
Mesajlar: 16
Kayıt: Çrş Oca 07, 2009 4:15 am
Vosvosumun adı: Tayyar

Mesaj #9 gönderen azimozgur » Cum Nis 30, 2010 8:31 pm

daha foto çekicem koyucam abi şimdilik bitane vardı elimde kendi elimle çekicem
slipknot474
Vosdost
Mesajlar: 103
Kayıt: Cum Oca 26, 2007 3:55 pm
Kan Grubu: A Rh +
Konum: Eskişehir

Mesaj #10 gönderen slipknot474 » Cum Nis 30, 2010 8:36 pm

Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanmak dileğiyle...
uÇurumuN KenarınDa Da oLsaN SırF HayaTa GıcıKLıK oLsuN DİYe GüLümSe..!
Resim

“Tanışma Alanı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir