Semos sonunda geliyor

Teknik anlamda vosvoslarla alakalı olmayan her türlü konunun paylaşıldığı alan.
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Semos sonunda geliyor

Mesaj #1 gönderen izustun » Cmt Şub 25, 2012 4:17 pm

Arkadaslar araniza katilali epey olmustu vosvosumuz semos'u da tanitmistim size fakat ben istanbul'da o antalya'daydi...artik onumuzdeki ay onunda istanbul'a donecegi kesinlesti.benim icin ayrilik bitiyor yani.rahmetli anneannem onun benim olmasini hep cok istemisti bizde bir golf mk1 aldik annemler kullanacak onu bende vosvosuma kavusuyorum.15martta gidecegim antalyaya ve 18martta semosu alip istanbul'a donecegiz.simdi size sormak istedigim seyler var
semos'un debriyaji cok geride kavriyor gerci ben bildim bileli 2-3 senedir boyle fakat debriyajin yolda birakmasindan korkuyorum.debriyajin durumunu anlamamin bir yolu varmi acaba?
birde yola cikmadan neler yapmam neler almam lazim diye soracagim.
bizimkiler havalar soguk marttada soguk olur desede bu sefer bana hic islemiyor vallahi.hava sogutmali motor sogugu yedimi kendine gelir eminim.
simdiden herkese tesekkurler.
birde istanbuldakilerle semos'u da getirdikten sonra artik tanismayi cok isterim.kadikoy'de vkod'a uye olacagim gelir gelmez,hem banada cok yakin zaten.


Resim

(o\_!_/o)
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #2 gönderen gürhan » Cmt Şub 25, 2012 9:54 pm

merhaba izustun, istanbul bir vosvos daha kazanıyor öylemi? ne güzel...Kazasız belasız gelmen dileğiyle.
Debriyajın bir sıkıntı yapacağını sanmam gelirken, çünkü otoyol kullanacaksın ve dur kalkın olmayacak. Yinede basitçe debriyajının durumunu şöyle kontrol edebilirsin:
vitesi 1' e al, elfrenini sıkıca çek, yavaşça kavrama yapıp gaz ver...vosvos kıçını yere yatırıyorsa, kayma yapmıyorsa debriyajın da önemli bir sorun yok demektir, rahat rahat gelirsin.
Yolda gelirken yanına alman gerekenler: platin, meksefe, gaz teli, debriyaj teli, motor yağı, birde fan kayışı...ayarlı birde anahtar geniş ve ince ağızlı tornavida...bir şey olmaz ama olursa diye...çünkü bu parçalar yanında ise telefonla, tornvavida ile bir şekilde devam edebilirsin bu parçalarla..ama yoksa ekstradan parça bulman lazım..her yerde bulunmaz parçaları...hayırlı yolculuklar...telefonum 0532 556 58 46 bir şey olursa elimizden dilimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız...
fazla sıkıştırma, ilk etapta 40-50 km gidip bir yere çekip bekle, yağ otursun..yağ seviyesini kontrol et..bir sıkıntı yoksa mesafeni 100 km çıkar..ve her 100 km de bir kendi sağlığın için istirahat et.
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #3 gönderen izustun » Cmt Şub 25, 2012 10:03 pm

dura dura yol almayi seviyorum gurhan abi.fotografa merakim var.bol bol fotograf molasi veririm zaten ben yolda.tornavida lokma anahtari falan onlar var zaten vosvosta.
debriyaj olayina gelince gurhan abi sunu soyleyeyim suan yanimda degil ama el freni cekikken unutupta baya bir kalkip gittigim oldu.yani oldugu yerde kalmiyor unutup sonradan farkettigim oldu 100metre sonra falan.
Resim

(o\_!_/o)
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #4 gönderen gürhan » Cmt Şub 25, 2012 10:13 pm

izustun yazdı:dura dura yol almayi seviyorum gurhan abi.fotografa merakim var.bol bol fotograf molasi veririm zaten ben yolda.tornavida lokma anahtari falan onlar var zaten vosvosta.
debriyaj olayina gelince gurhan abi sunu soyleyeyim suan yanimda degil ama el freni cekikken unutupta baya bir kalkip gittigim oldu.yani oldugu yerde kalmiyor unutup sonradan farkettigim oldu 100metre sonra falan.


benim söylediğim olay, eğer el freniniz sağlamsa yapabileceğiniz bir kontrol...Amaç frenler sıkılı iken debriyajın kaydırıp kaydırmadığını anlayabilmek için...besmele çek çık yola o zaman...hayırlı yolculuklar.
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #5 gönderen izustun » Cmt Şub 25, 2012 10:42 pm

oyle yapacagiz gurhan abi galiba.agar agar geliriz artik.gorusmek dilegiyle
Resim

(o\_!_/o)
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #6 gönderen mondiaynali » Pzr Şub 26, 2012 10:45 pm

Benim eski vosum da taaa en tepede kavrıyordu debriyaj Bursadan Erzurum a 1400 km sorunsuz bir şekilde geldim ondan önceki vosum da çok alttan kavrıyordu hep uğraştırdı beni üstte kavraması daha iyi şahsi tecrübelerime göre.
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #7 gönderen izustun » Pzt Şub 27, 2012 8:30 am

sorunsuz geliriz inşallah abi.ben semoş'a güveniyorum arıza yapacağını sanmıyorum ama debriyaj ömürü olan birşey tabi değişme zamanı gelmiş olmasından emin olamadım.balatadan yolda kalırsakta onu suçlayamam benim suçum :)
Resim

(o\_!_/o)
şamkuteytsa
Vosdost
Mesajlar: 234
Kayıt: Çrş Kas 02, 2011 10:36 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Haspağa
Konum: Eskişehir

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #8 gönderen şamkuteytsa » Pzt Şub 27, 2012 12:18 pm

merhaba. ben de antalyalıyım, eskişehirde öğrenciyim. güzergah nasıl olur bilmiyorum ama? eskişehirden geçecek olursan haberim olsun. hem daha güzel bir mola için, hem de ne olur ne olmaz. sanayiyi tanıyan abilerimiz var burda.
"...olursanız belki Haspağa'yı bile görebilirsiniz..."
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #9 gönderen izustun » Sal Şub 28, 2012 10:51 pm

yol afyon-kütahya-bilecik-adaapazarı şeklince.eskişehirin batısından geçiyor yani.gelmek isterim ama gelmek zorunda kalmam umarım :)
Resim

(o\_!_/o)
izustun
Vosdost
Mesajlar: 273
Kayıt: Prş Haz 09, 2011 10:23 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Semoş
Konum: İstanbul-Antalya

Cvp: Semos sonunda geliyor

Mesaj #10 gönderen izustun » Cum Mar 16, 2012 6:27 am

Arkadaşlar sorularını önceden sormuştum ama zaman geldi çattı.bugün antalya'ya gidiyorum,pazar günü semoş'umla dönüyoruz.Benim için hayatımda bambaşka bir sayfa açılıyor.
Bütün vos sevgimin yanında o araba bana rahmetli anneannemden kalan ve ben doğduğumdan beri hep benim olmasını istediği bir yadigar oldu bana.
yıllardır birgün büyüyeceksin bu araba senin olacak derdi.hayırlısı bakalım.
bütün vosvossever arkadaşlara selamlar
Resim

(o\_!_/o)

“Genel Konular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir