Faydalı Bilgiler

Teknik anlamda vosvoslarla alakalı olmayan her türlü konunun paylaşıldığı alan.
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
angelus
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 105
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:03 pm
Konum: Ankara

Faydalı Bilgiler

Mesaj #1 gönderen angelus » Cum Haz 10, 2005 5:10 pm

1-Yemeklerde, önce bir kase sebze çorbası için. Sebze çorbası sindirim
sisteminizi çabuklastirarak kilo vermenizi kolaylaştırır.
2-Böbrek taşının oluşmasını günde 8 bardak su içerek önleyebilirsiniz.
3-Günde 2-4 domates yemek, erkeklerin prostat kanserine yakalanma riskini
yüzde 34 azaltır.
4-Asansör yerine merdiveni kullanmak kilo vermeyi kolaylaştırır. Örnegin 8
katlı bir binanin merdivenlerini günde birkez kullananlar
haftada ortalama 320 kalori yakar. Bu kalori kaybı da yılda 2.5 kiloya
tekabül eder.
5-İçecekleri kamişla içmek diş sağlığını korur. Kamış özellikle şekerli
içeceklerin dişe az temas etmesini saglar.
6-Mide yanmasına karşı sakız çiğneyin. Ciğneme hareketi mide asitini
düzenleyip, rahat etmenizi sağlar.
7-Bir saatlik oğlen uykusu 3 saatlik gece uykusuna bedeldir.
8-Günde 100 kez kahkaha atmak 10 dakika kürek çekme kadar yararlı.
9-Kalp hastalari folik asit (C vitamini) içeren; portakal suyu ve
sebzeleri yemeye özen göstermeli.
10-Pazartesi sendromu yaşamak istemiyorsaniz, Pazar sabahlari cok gec
kalkmayin. Geç uyanmak uyku düzenini bozar ve Pazartesi sabahı uyanmayı zorlaştırır.
11-Bir kutu diet yoğurt B12 deposudur. B12 vitamini işitme duyusunu kuvvetlendirir.
12-İş yerinde egsersiz yapin. Örnegin telefonları açarken veya telefon
ederken ayağa kalkarak vucudunuzdaki kan dolaşımını hizlandirabilirsiniz.
13-Eğer her gün spor yapma sanşına sahipseniz, bir gün keninize tatil
verebilirsiniz. Unutmayin ki vücudunuzdaki kasların gelişmesi için 48 saat
gereklidir.
14-Güzelliğinizi korumak icin sırt üstü yatın. Eğer yüzünüzdeki kırışıklıklardan
mutsuzsanız günlük uyku süreniz olan 8 saati sırt üstü geçirin.
15-Tartışırken bağırmayın. Bağırmak kan basıncını artırır, bu da istenmeyen
sonuçlara yol açabilir.
16-Acıktığınızda fıstık, cips gibi seyler atıştırmayın, bir meyve yiyin.
Araştırmalar bir meyvenin, insanı bir gofretten 3 kez daha fazla tok
tutacağını göstemiştir.
17-Kırmızı et yerine, hindi etini tercih edin. Kırmızı ette bulunan yağ
kalbinize zararlıdır. Buna karşılık hindi etindeki yağ orani sadece yüzde 10'dur.
18-Uzun bir araba yolculuğunun sonunda hemen bavulları taşımaya
girişmeyin. Sakatlanmamak icin vardıktan sora bir süre dinlenin veya kas
hareketleri yapın.
19-Yagda cozulen A, D ve E vitaminlerini yagli iceceklerle (ornegin sut);
suda çözülen C ve B vitaminlerini suyla alin.
20-Baharat metabolizmayi hizlandirir. Baharatlı bir yiyecekten sonra terliyorsaniz
bu kalorileri yaktiginizin gostergesidir.
21-Jimnastik yaparken hareketi geriye dogru sayın. Bu size, "kac tane yaptim"dan
cok "kac tane kaldi" dusuncesine sahip olmanizi saglar.
22-Eger ekran karşısında cok uzun süre kalmaktan gözleriniz acırsa, ellerinizi ısıtıp
gozlerinizin uzerine koyun. Yorulan gözler rahatlayacaktir.
23-Günde bir muz ve havuç felç riskini yuzde 40 azaltır. Bunlarda bulunan potasyum
ve beta caroten atardamarın duvarlarını güçlendirir.
24-Gece yatarken tuvalet ihtiyaci duyarsaniz, mumkunse tuvaletin isigini acmayin;
aksi halde tekrar uyuma sansiniz azalir.
25-Oglenleri yuruyuse cikin. Gunes isinlari D vitamini uretimini saglar.
26-Kaybettiginiz her kilo, ortalama tansiyonunuzdan bir puan dusmesine
yardim eder.
27-Günde 60 saniye dahi kosmak kemiklerinizi kuvvetlendirir ve stresten
dogacak hastaliklari onler...
:ok:


“Genel Konular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: İncİ ve 2 misafir