ŞOK OLMAMAK ELDE DEĞİL İNANMIYORUM...VOSVOS MU BU...

Sanal alemde gezinti esnasında bulduğunuz vos resimlerinin ve videolarının linklerini burada paylaşabilirsiniz..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
levent
FORUMDAN ATILDI
Mesajlar: 1016
Kayıt: Pzr Tem 24, 2005 8:37 pm

Mesaj #11 gönderen levent » Prş Kas 09, 2006 3:02 am

mükemmel yaw
taaaaaaaaaa 1969 ha
hava yastığı ha
abi almanlar yapıyo bu sporu


Forum kurallarına aykırı hareket eden üyeler uyarılır.. uyarılara rağmen, aynı davranışı sergilemekte ısrar eden üyelerin üyelikleri forumdan silinir.
MAGGIE
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
Mesajlar: 3009
Kayıt: Pzt Haz 27, 2005 12:39 am
Konum: ankara

Mesaj #12 gönderen MAGGIE » Prş Kas 09, 2006 10:38 am

arkadaslar bu kapıdakı dırekler nedır yanı normalde bızım kapıdan daha buyuk destek yapıo sankı belkı de bu rally bugler ıcındır bu dıreklerı ben rallıden hatırlıorum rollcage olarak.. bu ust donanımlı aracta bunu da mı kullanmıslar...
Resim

http://www.med-lis.com

medlis medical / TURKİYE
Kullanıcı avatarı
blue_face
VosvosTÜRK LPG Uzmanı
VosvosTÜRK LPG Uzmanı
Mesajlar: 1763
Kayıt: Pzt May 01, 2006 6:26 pm
Konum: ankara

Mesaj #13 gönderen blue_face » Prş Kas 09, 2006 11:24 am

helall olsun demekten başka bişey diyemiyorum ellerine sağlık paylaşımın için
BluE_FirE ****vosvosturk büyük bi aileeee****

[email protected]
0506.390.61.63
0535.283.59.04
0542.215.32.27
0312.623.32.25
paradox78
Vosdost
Mesajlar: 207
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 10:26 am
Konum: İstanbul

Mesaj #14 gönderen paradox78 » Prş Kas 09, 2006 11:44 am

Selamlar,

Bu sistemi bizim voslara takmak mümkün olmaz mı?

Yeni yedek parça üretim son yıllarda yok mu acaba?

Varsa taktıralım
Er_cU

Mesaj #15 gönderen Er_cU » Prş Kas 09, 2006 1:14 pm

melis heralde o direkler kapı olmadığı için çarpma anında dumbie denen mankenler düşmesin ve gerçek sonuç ortaya çıksın hemde çarpma anında daha net görülebilsin diye koyulmuş direklerdir....
Have_a_Cigar
Vosdost
Mesajlar: 865
Kayıt: Pzt Haz 06, 2005 10:04 pm
Konum: Ankara

Mesaj #16 gönderen Have_a_Cigar » Prş Kas 09, 2006 6:06 pm

bencede fotoğraflarda test edilen aracın içindeki görüntüyü tam verebilmek için o ale getirmişler valla çok güzel bir olay paylaşım için saol dostum
Resim
MAGGIE
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
Mesajlar: 3009
Kayıt: Pzt Haz 27, 2005 12:39 am
Konum: ankara

Mesaj #17 gönderen MAGGIE » Prş Kas 09, 2006 7:10 pm

tesekkurler ercu ve alı yoksa bende rollcage ın de bu testte etkılı oldugunu dusunuyodum bence olay sadece airbag dııl yoksa busın da crash testını gormustuk onun sasesı bu kadar saglam dııl mı acaba :(
Resim

http://www.med-lis.com

medlis medical / TURKİYE
Kullanıcı avatarı
carpe diem
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2500
Kayıt: Pzt Oca 26, 2009 5:36 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Piraye
Konum: Ankara

Mesaj #18 gönderen carpe diem » Pzt Haz 21, 2010 5:35 pm

Görmeyenler için tekrar :)
---Turan DEMİRER---


Resim

Uploaded with ImageShack.us





Kimler Geldi Kimler Geçti

06 KP 384 1972 1302
06 FJA 85 1974 1303
06 NT 303 1974 1303S
06 EP 434 1967 1300

Resim
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Mesaj #19 gönderen mondiaynali » Pzt Haz 21, 2010 8:01 pm

Turan abi bizi eskilere götürdü valla bende görmemiştim sağol Turan abi :)
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim
Kullanıcı avatarı
mercam
Vosdost
Mesajlar: 117
Kayıt: Cmt May 02, 2009 5:53 pm

Mesaj #20 gönderen mercam » Pzt Haz 28, 2010 5:55 am

walla daha nelerle karsılasıcaz allah bılır....duyarken sehır efsanesı gıbı gelıyor....

“Video ve Resimler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir