Vosvos kazaları

Sanal alemde gezinti esnasında bulduğunuz vos resimlerinin ve videolarının linklerini burada paylaşabilirsiniz..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
tarikvos
Vosdost
Mesajlar: 136
Kayıt: Prş May 29, 2008 1:26 am
Vosvosumun adı: vosvos
Konum: şuan Tekirdağ aslen zonguldaklıyım

Vosvos kazaları

Mesaj #1 gönderen tarikvos » Cmt Ağu 29, 2009 8:14 am

WOLF un açtığı Vosvoslar neden daha az kaza yapar konusundan sonra derin bi arastırma yaptım ve sonuçlar hiçde iç açıçı değil.sanırım namı kadar dayanıklı değiller hepimize ders olsun.ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN

[IMG:480:360]http://img93.imageshack.us/img93/6932/unfallbuskafer.jpg[/img]

[IMG:240:180]http://img145.imageshack.us/img145/1285/unfallkafer.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/2906/1305unfallvwt1.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/2926/1366unfallvwkaefercabri.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/9531/1404unfallvwkaefer.jpg[/img]

[IMG:400:265]http://img530.imageshack.us/img530/2748/1408unfallvwkaeferovali.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/8773/1417unfallvwkaefer.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img197.imageshack.us/img197/8420/1550oldtimerunfallopel.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img133.imageshack.us/img133/5454/1558oldtimerunfallvwkae.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img197.imageshack.us/img197/4980/1604oldtimervwkaeferunf.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img197.imageshack.us/img197/9659/1656oldtimervwkaeferunf.jpg[/img]

[IMG:400:276]http://img145.imageshack.us/img145/4492/6445kircheib.jpg[/img]

[IMG:475:356]http://img269.imageshack.us/img269/2193/167026835098091935179.jpg[/img]

[IMG:336:448]http://img58.imageshack.us/img58/3590/kaferunfall.jpg[/img]

[IMG:507:443]http://img197.imageshack.us/img197/1703/topelementn.jpg[/img]

[IMG:400:301]http://img58.imageshack.us/img58/5091/totalkaeferunfall.jpg[/img]

[IMG:480:350]http://img58.imageshack.us/img58/1992/unfallkaefer02.jpg[/img]


[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/4671/1424unfalluscar.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/1190/1426unfallvwkaeferovali.jpg[/img]

[IMG:400:265]http://img530.imageshack.us/img530/9185/1450unfallvwt1transport.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/7066/1460unfallvwkaefer.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/7496/1463vwkaefer.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/2036/1472oldtimerunfallvwkae.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/8233/1474oldtimerunfallvwt2b.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/7916/1492oldtimerunfallvwkae.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/150/1492oldtimerunfallvwkaeh.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/500/1503oldtimerunfallvwkae.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img530.imageshack.us/img530/8420/1550oldtimerunfallopel.jpg[/img]

[IMG:400:300]http://img58.imageshack.us/img58/8873/unfallkaefer2.jpg[/img]

[IMG:404:268]http://img145.imageshack.us/img145/7048/vosvos1592oldtimervwkae.jpg[/img]


[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #2 gönderen [ WOLF ] » Cmt Ağu 29, 2009 12:34 pm

Güzel araştırma olmuş eline sağlık.. Resimleri dikkatli incelerseniz.. Vosvos tavanının aracı nasıl güçlü kıldığını görürsünüz. Diğer araçlarda Önden veya arkadan darbe alındığında araç tavanının katlandığı kasıldığını görürüz kapılar açılamaz hale gelir. Resimdeki vos önden sağlam bir darbe almış ama tavanda en ufak bir kasma kırılma yok.
Kullanıcı avatarı
cemşit
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1356
Kayıt: Pzr Ağu 17, 2008 10:04 am
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: DuRMuŞ

Mesaj #3 gönderen cemşit » Cmt Ağu 29, 2009 1:14 pm

Araştırma için teşekkürler, umarım bu kaza görüntüleri sadece eski resimlere bakmamızla kalır.....
Resim

Murat AKKAYA
0505 258 9911

[email protected]

Kimler geldi , Hayatımdan kimler geçti...

1974 1303 S 34 UT 467 Cemşit
1973 T2 B 07 CDD 25 Abbush
1973 1300 35 HCR 34 Hacer
1967 1500 06 EL 302 .....
Kullanıcı avatarı
KIRELLİ
Vosdost
Mesajlar: 604
Kayıt: Pzt Haz 25, 2007 1:17 am
Vosvosumun adı: Mikrop
Konum: ANKARA--KIBRIS

Mesaj #4 gönderen KIRELLİ » Cmt Ağu 29, 2009 1:18 pm

1-2 resim hariç, sürücü ve yolcuların (emniyet kemerlerinin takılı olması durumunda) hayati tehlikeden uzak kalabileceği kazalar gibi geldi bana... Tabi bilmek lazım ne şartlarda bu hale geldiklerini bu araçların. Teşekkürler güzel uğraş için...
Halil İbrahim KIRELLİ
İsmailFidan
Vosdost
Mesajlar: 396
Kayıt: Çrş Nis 01, 2009 2:20 pm

Mesaj #5 gönderen İsmailFidan » Cmt Ağu 29, 2009 2:01 pm

Vos lar bencede kupa ve saç olarak model yılına göre oldukça sağlam araçlar.Ama şunuda unutmamakta fayda var..
Araç kaza yaptıgında ön kısımın yamulması çok fazla masraf olması arabanın sağlam olmadığını göstermez.Bu aracın darbeyi düzgün bi şekilde absorbe ettigini gösterir.Önemli olan A sutunlarının yerinden oynamaması, buna bağlı olarak tavanın kastırmaması, kabinin hasar almamasıdır.
İsmail Fİdan
MSN: [email protected]
Kullanıcı avatarı
KIRELLİ
Vosdost
Mesajlar: 604
Kayıt: Pzt Haz 25, 2007 1:17 am
Vosvosumun adı: Mikrop
Konum: ANKARA--KIBRIS

Mesaj #6 gönderen KIRELLİ » Cmt Ağu 29, 2009 2:11 pm

İsmailFidan yazdı:Vos lar bencede kupa ve saç olarak model yılına göre oldukça sağlam araçlar.Ama şunuda unutmamakta fayda var..
Araç kaza yaptıgında ön kısımın yamulması çok fazla masraf olması arabanın sağlam olmadığını göstermez.Bu aracın darbeyi düzgün bi şekilde absorbe ettigini gösterir.Önemli olan A sutunlarının yerinden oynamaması, buna bağlı olarak tavanın kastırmaması, kabinin hasar almamasıdır.


Zira bu en ek olarak; zaten otomobil üreticilerinin aracı tasarlarken ön planda tuttuğu ve kaza testlerinde baz aldığı husus da sürücü ve yolcu güvenliği. Aracın aldığı hasarın ortaya çıkardığı masraf bizim işimiz. :) Resimlerin çoğunda da görüldüğü gibi darbeyi alan nokta ne kadar parçalansa da, ezilip bükülse de, kabin kısmı büyük oranda sağlam durmakta...
Halil İbrahim KIRELLİ
Kullanıcı avatarı
tarikvos
Vosdost
Mesajlar: 136
Kayıt: Prş May 29, 2008 1:26 am
Vosvosumun adı: vosvos
Konum: şuan Tekirdağ aslen zonguldaklıyım

Mesaj #7 gönderen tarikvos » Cmt Ağu 29, 2009 3:13 pm

KIRELLİ yazdı:
İsmailFidan yazdı:Vos lar bencede kupa ve saç olarak model yılına göre oldukça sağlam araçlar.Ama şunuda unutmamakta fayda var..
Araç kaza yaptıgında ön kısımın yamulması çok fazla masraf olması arabanın sağlam olmadığını göstermez.Bu aracın darbeyi düzgün bi şekilde absorbe ettigini gösterir.Önemli olan A sutunlarının yerinden oynamaması, buna bağlı olarak tavanın kastırmaması, kabinin hasar almamasıdır.


Zira bu en ek olarak; zaten otomobil üreticilerinin aracı tasarlarken ön planda tuttuğu ve kaza testlerinde baz aldığı husus da sürücü ve yolcu güvenliği. Aracın aldığı hasarın ortaya çıkardığı masraf bizim işimiz. :) Resimlerin çoğunda da görüldüğü gibi darbeyi alan nokta ne kadar parçalansa da, ezilip bükülse de, kabin kısmı büyük oranda sağlam durmakta...


Bende katılıyorum kaza anında artık araç ön pilandan çıkar ve sürücü ön planda tutularak kabin kısımları çoğu araçta sağlam kalır ona göre dizayn edilir herkez vosvos kaza testini izlemiştir orda sıkı bi önden darbe alıyor ama sürücüye kadar gelmiyor.ama tabi birazda şanş her noktadan darbeler için gecerli değil resimlerdede göründüğü gibi
Kullanıcı avatarı
olympos
Vosdost
Mesajlar: 892
Kayıt: Cmt Tem 07, 2007 2:05 pm
Konum: izmir

Mesaj #8 gönderen olympos » Cmt Ağu 29, 2009 3:50 pm

sok emıcılerı var bu araçlarda ancak yandan gelan darbelerde bıraz zayıf mesela t2lerde on tamponun arkasındakı cıkıntı sok emıcı denmışdı bana ayrıca hızlarıda pek fzla dıyıl o yuzden guvenlı bu araçlar ben sonuna kadar guvenıyırum ayrıca hava yastıgı kurtardığı canlar kadar da sakat bırakıyor boyun kırıklarına sebeb oluyor
barış
deü hukuk fakültesi Resim
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Mesaj #9 gönderen mondiaynali » Cmt Ağu 29, 2009 4:02 pm

Güzel paylaşım teşekkürler :alkış:
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim
İsmailFidan
Vosdost
Mesajlar: 396
Kayıt: Çrş Nis 01, 2009 2:20 pm

Mesaj #10 gönderen İsmailFidan » Cmt Ağu 29, 2009 4:38 pm

olympos yazdı:sok emıcılerı var bu araçlarda ancak yandan gelan darbelerde bıraz zayıf mesela t2lerde on tamponun arkasındakı cıkıntı sok emıcı denmışdı bana ayrıca hızlarıda pek fzla dıyıl o yuzden guvenlı bu araçlar ben sonuna kadar guvenıyırum ayrıca hava yastıgı kurtardığı canlar kadar da sakat bırakıyor boyun kırıklarına sebeb oluyor

Airbag in kurtardığı can = sakat bıraktıgı insan sayısı ..?

Bu kadarda abartmayalım..1000 kişiyi kurtarıyorsa 2 kişi yi sakat bırakıyordur.Sakat bırakma durumuda önde oturan kişinin çocuk olması durumunda oluyor.Buda üretici hatası olmuyor.

Heleki yandan çarpmalarda perde hava yastıklarının önemi tartışılmaz..

“Video ve Resimler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir