Voslar da suyla çalışabilir mi?
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
-
- Vosdost
- Mesajlar: 324
- Kayıt: Çrş Mar 24, 2010 1:10 pm
- Kan Grubu: A Rh +
- Vosvosumun adı: böcükmobil
- Konum: Ankara
cuizable yazdı:İnternette MagDrive diye aratın, suyu HHO gazına çeviren bir kit satılıyor, 100 dolar civarı diye hatırlıyorum. Bu kiti benzine ek olarak kullanırsanız yakıt tüketiminizi 100 kilometre'de 5 litreye kadar düşürebilirsiniz. Ben şahsen denemedim, ancak bir ara merak sarmıştım bu konuya.
konunun üzerinden uzun bir zaman geçmiş ama şans eseri buldum.bu konu üzerinde bi bakınıyordum ve bir kaç sitede 1967 model bir vosvosun üzerinde denediklerini buldum.resimler burada:
http://www.performancempg.com/projects/ ... 67_bug.htm
burada da bir vidyosu var:
http://www.streetfire.net/video/vw-beet ... 701333.htm
hidrojen üreteci kitleri satılıyor.ve genellikle amerikada hatta bu kitlerden bir tanesi burada var:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDROGEN ... ccessories
ayrıca elle yapılmış kitler de var yukarıdaki 67 vosvosa bunardan biri monte edilmiş.sistem basit görünüyor tankın içinde su elektroliz ile hidrojen ve oksijene ayrışıyor ve karbüratöre veriliyor.bu da yanma odasında yakılarak performans ve benzinden tasarruf sağlıyor.yurtdışında direk hidrojen tankı olan sistemler de var ama bunun avantajı hidrojeni depolamıyor çünkü hidrojen çok yer kaplıyor.çalışmaz iken tankta sadece su olduğu için daha güvenli gibi gözüküyor.
Sitede bi deney topluluğu kursak da denesek aslında böyle ilginç fikirleri.Amerikalıları çok takdir ediyorum bu yönden internette araştırınca her konuda evde yapılmış sistemler var.bence denenebilir bir sistem,biraz para bulduğumda üretecini yapıp dışarda denemeyi düşünüyorum.
umarım faydalı olur..
-
- Vosdost
- Mesajlar: 716
- Kayıt: Cum Oca 30, 2009 9:21 pm
- Vosvosumun adı: TAZ
- Konum: istanbul/ Ankara (mevcutta :D )
konuda sadece sızın paylastıgınız 67 lı vıdeoyu ızleyebıldım ancak benzın pompsından tamamen bagımsız yanı tamamen suyla mı calısıyor bunu bana ızah edın eger 100 $ a boyle bısey varsa her turlu tornası ıscılıgı uyarlaması yapılrı zaten sıstemde gosterılen ayrıca karb lu gercı vosvoslara enjeksıyon uygulamasıda cok zor bır ıs degıl gercı ancak daha yapan yok 

oha vardır sabanı kırdırır oha vardır tum tarlayı surdurur ;)
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
-
- Vosdost
- Mesajlar: 324
- Kayıt: Çrş Mar 24, 2010 1:10 pm
- Kan Grubu: A Rh +
- Vosvosumun adı: böcükmobil
- Konum: Ankara
aslında suyla çalışmıyor.bu sistemden aldığı hidrojen ve oksiyen ve depodan aldığı benzinle çalışıyor.karbüratöre hidrojen de veriliyor böylelikle yanma odasında üçü yanarak benzinin az kullanılmasını sağlıyor.bu kişi 1 galon benzinle 42 mil gittiğini söylüyor.yani 3,7 litreyle 60km yapar.
suyu elektroliz eden tankı yapmak zor değil paslanmaz saçları aralarında belli boşluklarla yanyana sıralayıp karşılıklı gelen saçlara gerilim uyguladığınızda akım akıyor ve bu suyun hidrojen ve oksijenini ayrıştırıyor.bunları karıştırmadan karbüratöre veriyorsunuz çünkü hidrojen oksijenle kolaylıkla yanabiliyor.
yanlış söylediğim birşey varsa lütfen düzeltin.sistem çok maliyetli görünmüyor.enjeksiyona da gerek yok dediğine göre karbüratörün vakumu direk gazı çekebiliyormuş.
suyu elektroliz eden tankı yapmak zor değil paslanmaz saçları aralarında belli boşluklarla yanyana sıralayıp karşılıklı gelen saçlara gerilim uyguladığınızda akım akıyor ve bu suyun hidrojen ve oksijenini ayrıştırıyor.bunları karıştırmadan karbüratöre veriyorsunuz çünkü hidrojen oksijenle kolaylıkla yanabiliyor.
yanlış söylediğim birşey varsa lütfen düzeltin.sistem çok maliyetli görünmüyor.enjeksiyona da gerek yok dediğine göre karbüratörün vakumu direk gazı çekebiliyormuş.
Paylaşım için teşekkürler.
Elektroliz olayında alternatöre-düz dinamoya güç binecek-zorlanacak ,çekilen akımı kaldırabilir mi acaba.
Bir de alternatörün sürekli motordan güç çalıp yakıt tüketimini arttırma olayı var.
Sonuçta motorun verimi düşecek, elektroliz sistemi veriminin ve sağlanan ek yanma enerjisinin yüksek olması gerekli.

Elektroliz olayında alternatöre-düz dinamoya güç binecek-zorlanacak ,çekilen akımı kaldırabilir mi acaba.
Bir de alternatörün sürekli motordan güç çalıp yakıt tüketimini arttırma olayı var.
Sonuçta motorun verimi düşecek, elektroliz sistemi veriminin ve sağlanan ek yanma enerjisinin yüksek olması gerekli.
-
- Vosdost
- Mesajlar: 716
- Kayıt: Cum Oca 30, 2009 9:21 pm
- Vosvosumun adı: TAZ
- Konum: istanbul/ Ankara (mevcutta :D )
tamamda zaten donme oranı bellı motoru nasıl yorucak ben onu anlamadım belırlı bı elektırık uretır ses sıstemını kaldırıyorsa eger bunuda kaldırır bence eger 60 km de 3,7 yakıyorsa bence gerekte yok yanı adam gıbı sıfır karb lpgyle o degerlere yaklasılır macera aramaya gerek yok bence :S
oha vardır sabanı kırdırır oha vardır tum tarlayı surdurur ;)
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
-
- Vosdost
- Mesajlar: 324
- Kayıt: Çrş Mar 24, 2010 1:10 pm
- Kan Grubu: A Rh +
- Vosvosumun adı: böcükmobil
- Konum: Ankara
vustang_muscle yazdı:tamamda zaten donme oranı bellı motoru nasıl yorucak ben onu anlamadım belırlı bı elektırık uretır ses sıstemını kaldırıyorsa eger bunuda kaldırır bence eger 60 km de 3,7 yakıyorsa bence gerekte yok yanı adam gıbı sıfır karb lpgyle o degerlere yaklasılır macera aramaya gerek yok bence :S
dediğin gibi aslında tam bir macera arayışı.ethanol ile çalıştırmak da aynı şekilde.ben de lpg taktırmalıyım artık

vustang_muscle yazdı:tamamda zaten donme oranı bellı motoru nasıl yorucak ben onu anlamadım belırlı bı elektırık uretır ses sıstemını kaldırıyorsa eger bunuda kaldırır bence eger 60 km de 3,7 yakıyorsa bence gerekte yok yanı adam gıbı sıfır karb lpgyle o degerlere yaklasılır macera aramaya gerek yok bence :S
Ses sistemi yüzünden düz dinamomdan oldum,alternatöre geçtim.Elektriki alıcı örneğin buğu çözücü rezistansı çalıştırırken ek yakıt tüketirsin. Sonuçta motora bağlı ve akım ihtiyacında ters dirençle motoru durdurmaya çalışır.
-
- Vosdost
- Mesajlar: 716
- Kayıt: Cum Oca 30, 2009 9:21 pm
- Vosvosumun adı: TAZ
- Konum: istanbul/ Ankara (mevcutta :D )
mırmır yazdı:vustang_muscle yazdı:tamamda zaten donme oranı bellı motoru nasıl yorucak ben onu anlamadım belırlı bı elektırık uretır ses sıstemını kaldırıyorsa eger bunuda kaldırır bence eger 60 km de 3,7 yakıyorsa bence gerekte yok yanı adam gıbı sıfır karb lpgyle o degerlere yaklasılır macera aramaya gerek yok bence :S
Ses sistemi yüzünden düz dinamomdan oldum,alternatöre geçtim.Elektriki alıcı örneğin buğu çözücü rezistansı çalıştırırken ek yakıt tüketirsin. Sonuçta motora bağlı ve akım ihtiyacında ters dirençle motoru durdurmaya çalışır.
zaten sıstem hatası yapıyosunuz duz dınamoyla ses sıstemı :S gercı kullanan ve rolantıde dınleyenler bıle var hemen bıtmıyor akusude bende alternator dınamo var hıdrolık dıreksıyon + 2 anfi tesisat + range rover sısler ve farla yuruyor ve gazlıyoruz bı sorun teskıl etmıyorda ondan sordum

oha vardır sabanı kırdırır oha vardır tum tarlayı surdurur ;)
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61
“Yakıt + Performans + Tasarruf” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir