TÜRK icadı

Bu bölümde yakıt ile ilgili sıkıntılar , voosumuzu daha ekonomik şekilde kullanmanın yolları, alternatif yakıt sistemleri yer alacaktır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
HÖR(BEY)
Vosdost
Mesajlar: 184
Kayıt: Prş Eyl 22, 2005 12:18 pm
Konum: ANKARA

Mesaj #11 gönderen HÖR(BEY) » Sal Eki 18, 2005 3:40 pm

Bu sistem piyasaya girsin hemen zam gelir benzine


Kim TÜRK kim Yabancı anlamıyorumki Herkez Türkçe Konuşuyo
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Mesaj #12 gönderen vosbik » Sal Eki 18, 2005 10:03 pm

ercü sanki sen hiç TÜRK malı birşey kullanmıyorsun kardeş. :) adamlar 4 sene boyunca test yapmış.bizim için bir ilk bu.yurt dışına ihraç edilecekmiş.hadi iç pazar için neysede yurt dışında adamlar öyle kolay kolay her sistemi kabul etmezler.Türkiye'de de tübitaktan patent'i alınmış.bakalım bir çıksın inceleyip hep beraber karar veririrz kalitesine.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
yasinm
Vosdost
Mesajlar: 2628
Kayıt: Çrş Tem 20, 2005 7:46 pm
Konum: ankara

Mesaj #13 gönderen yasinm » Sal Eki 18, 2005 11:04 pm

HÖRBEY yazdı:Bu sistem piyasaya girsin hemen zam gelir benzine
ZTEN HER GÜN ZAM GELİYOR BENZİNE :cool:
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #14 gönderen efeeryurt » Çrş Eki 19, 2005 9:29 am

ewttt yaaa ölcem yakında benzine para vermektennnn
Resim
Kullanıcı avatarı
mafia_33
Vosdost
Mesajlar: 192
Kayıt: Çrş Oca 04, 2006 9:22 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Konum: Adana - Ankara

Mesaj #15 gönderen mafia_33 » Pzt Oca 16, 2006 11:35 pm

Yav bu isler hikaye yaa

Bundan yillar once televizyona cikmisti.

Adamin biri benzinlige giriyor pompaci tam benzin dolduracakken yaw usta ne yapiyon falan diye fircaliyor pompaciyi,sonra marketten 1.5 litrelik sasal su aliyor kaputu acip suyu dolduruyor herkes de mal gibi bakiyor.

Bence ayni hesaba gelir hic kafanizi yormayin bu birr
Sonra vosvosa ole ivir zivir koyacak yerimiz yok bu ikiii
Kesin bir problem cikar bu uccc(turk mali oldugundan degil sistemden)

ve bu olay yillar once aydinlatildi ve fazla bir performans/yakit tasarruufu olmadigi biliniyor.

Konu sadece yeniden gundeme gelmis anlasilan
Kenan KANTARCI
Resim
deande
Vosdost
Mesajlar: 5
Kayıt: Sal Kas 22, 2005 5:56 pm
Konum: İskenderun / HATAY

Mesaj #16 gönderen deande » Çrş Nis 26, 2006 2:13 pm

sistem hakkında bilmek istediğiniz hersey burada
denemek bile baya maliyet cıkarıyor cunku manifoltu deldiler bitane 4 litrelik su tankı taktılar su arıtma cihazına benzer bir aparat taktılar araba delik deşik oldu sonuç
kesinlikle hiç bir + sı yok bizzat o sistemi kullandım hemde 2000 yılında babamın aracına taktırmıstık fiyatı 1800 DM yani eski alman markı ödedik ve araba 1 depo ile 600~650 km giderken bu sistemden sonra 500 lere düştü ve yaklaşık 3 hafta sonra motor hararet yaptı ben faydasını değil zararını gördüm hatta isterseniz ustanın telefonunu verebilirim bizzat görüşüp sorabilirsiniz...
zaten bir süre sonrada bu sistem ortadan kayboldu gerçekten işe yarasaydı halen piyasada olurdu.
bazı sahtekarlar bu yolla vurgun yapıp kayboluyorlar... olan takan ustalara veya taktıranlara mal oluyor
tavsiyem hic bulaşmayın

“Yakıt + Performans + Tasarruf” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir