VOSVOSA LPG !!!!!!!!

Bu bölümde yakıt ile ilgili sıkıntılar , voosumuzu daha ekonomik şekilde kullanmanın yolları, alternatif yakıt sistemleri yer alacaktır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
vwOzan
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Sal Mar 23, 2010 2:17 pm
Vosvosumun adı: dost
Konum: TİCARET

Mesaj #11 gönderen vwOzan » Prş Nis 29, 2010 1:04 pm

bu egzoza takılan borunu ıcınde sıcak havamı gecıcek pekı bölece ısınmıs olacak ama sunu söleım bence egzoz ısıtma sıstemı su soutmalı arabalardan bıle daha verımlı cunku su maksımım 90 dereceyı gorurken egzoz sıcaklıgı 120-200 dereceyı buluyor dedınız yontemde eger sıcak hava gecekse de olur ama sıvı haldekı gazın tam cozunmesı saqlanmaz benım fıkrım cok arastırma yaptım bende hem tam cozunmus gazın motora da bı zararı yok tam yanma ıle tam performans elde edebılıyoruz tam manası ıle verım alınan bı sıstem var gozuken öyle dedım gıbı egzoz sesı kalınlstı sadece :(


sekoban
Vosdost
Mesajlar: 526
Kayıt: Pzt Ara 21, 2009 2:35 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Şimal
Konum: Yayla/B.Evler

Mesaj #12 gönderen sekoban » Prş Nis 29, 2010 1:11 pm

vwOzan yazdı:bu egzoza takılan borunu ıcınde sıcak havamı gecıcek pekı bölece ısınmıs olacak ama sunu söleım bence egzoz ısıtma sıstemı su soutmalı arabalardan bıle daha verımlı cunku su maksımım 90 dereceyı gorurken egzoz sıcaklıgı 120-200 dereceyı buluyor dedınız yontemde eger sıcak hava gecekse de olur ama sıvı haldekı gazın tam cozunmesı saqlanmaz benım fıkrım cok arastırma yaptım bende hem tam cozunmus gazın motora da bı zararı yok tam yanma ıle tam performans elde edebılıyoruz tam manası ıle verım alınan bı sıstem var gozuken öyle dedım gıbı egzoz sesı kalınlstı sadece :(


valla hafta sonu konuyu danışıcam bende bilen kişilere en verimli nasıl çalışıyorsa öle taktırmaya çalışıcam zaten millet korkutup duruyor yok çok tehlikeli yok bence vazgeç canımı sıkıyorlar.
...ŞimaL KıZ...
Karadeniz'in Asil Kızı

34 SC 940

1972 1302L Cabrio
Kullanıcı avatarı
vwOzan
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Sal Mar 23, 2010 2:17 pm
Vosvosumun adı: dost
Konum: TİCARET

Mesaj #13 gönderen vwOzan » Prş Nis 29, 2010 1:18 pm

sekoban yanı ben bu tur konuları matematık gıbı goruyorum 2*2=4 degılmı yanı bunu gordugun hıc bırseyden cekınme derım almadan önce yolda kalırsın ugrasamazsın parcası yok dıyende cok oluyor ama ben alırken sadece kendım baktım cunku vos almıodum arkadas aldım kendıme etkılendıgım aracı aldım 4 ay tupsuz sabrettım bu hafta dama dedı artık taktırdım başında durup izledım korkacagın birşey yok bunu yapan bı ustaya yaptır sadece aracın ıcın cok onemlı en cok verım alınan yolun bu oldunu dusunuyorum ... vwOzan
sekoban
Vosdost
Mesajlar: 526
Kayıt: Pzt Ara 21, 2009 2:35 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Şimal
Konum: Yayla/B.Evler

Mesaj #14 gönderen sekoban » Prş Nis 29, 2010 1:22 pm

çok sağol yok banada ilk vos alırken saçma sapan bu gidermi lan binen adam itmam gerekmicek değilmi gibi gereksiz cümle grupları kullandılar. geröi çoğu utandı özür diledi sonradan :) LPG konusunda daha once kendi arabasına kendisi takmış elektrikçi becerikli eli bu işlere yatkın olan arkdaşım var onunla birlikte yapacağız kendiside yıllardır kullanıo ben güvenli olsun işlem bittikten sonra sızdırmazlık testi için bi LPG ciye gidicem yinede.
...ŞimaL KıZ...
Karadeniz'in Asil Kızı

34 SC 940

1972 1302L Cabrio
serhat127774
Vosdost
Mesajlar: 7
Kayıt: Pzr Mar 30, 2008 1:24 am
Konum: pazarlama sorumlusu

Cvp: VOSVOSA LPG !!!!!!!!

Mesaj #15 gönderen serhat127774 » Pzt May 24, 2010 12:18 pm

ARKADAŞLAR HAYIRDIR HERKES AYRI TELDEN ÇALIYOR...NE TİCARİ İŞİ?? BURDAN ANLATIM MADEM!!

EGSOZ KAZANINDAN İŞARET PARMAĞINIZ GENİŞLİĞİNDE VE UZUNLUĞUNDA BİR BORU KAYNATTIRIN. O BORUNUN DIŞA BAKAN AĞZI AÇIK OLSUN. ORAYA KALIN BİR BORU TAKIP ONUDA LPG BEYNINE TAKIN VE LPG BEYNİ ISINMIŞ OLUR...

BU KADAR BASİTT..
Kullanıcı avatarı
vwOzan
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Sal Mar 23, 2010 2:17 pm
Vosvosumun adı: dost
Konum: TİCARET

Mesaj #16 gönderen vwOzan » Pzt May 24, 2010 12:33 pm

cok araştırdım serhat hıc ısıtma sıstemı yapmasakta motor calısıyor ama ozaman yakıt sıvı halde giriş yapmış oluyor olması gerekenden fazla sarf ediyor yakıtı yanı gaz ne kadar ısınırsa okadar fazla ucuskan oluyor buda daha az gazla daha fazla yanma tam yanma gıbı olumlu sonuclar verıyor dıger sıstem de ise bu kadar randıman alınacanı düşünmüyorum yinede denemek lazım cok saolun bilgilendirdiginiz için... vwOzan
Kullanıcı avatarı
Scarface
Vosdost
Mesajlar: 956
Kayıt: Prş May 04, 2006 10:33 am
Vosvosumun adı: Zeuss
Konum: istanbul/başakşehir

Mesaj #17 gönderen Scarface » Pzt May 24, 2010 12:36 pm

İyi de bu uzayın yeniden keşfi filan değil.Zaten yıllardır vosvoslara LPG takılması sırasında uygulanan bir işlem.
vosvosserdar
Vosdost
Mesajlar: 540
Kayıt: Cmt Ağu 06, 2005 7:49 pm
Konum: İZMİR - ERZURUM

Mesaj #18 gönderen vosvosserdar » Pzt May 24, 2010 7:25 pm

bu şekilde beyin ısınması diğer seçeneklere göre daha az olur.ilk kilometrelerede çok yakıt harcar.

ayrıca ben 9 yılıdr ısıtma çubuğu kullanıyorum ve çok çok memnunum.en soğukta bile ilk marşta çalışıyor.


amaaa sizin sistemi kesinlikle eleştirmiyorum sadce yorum yaptım.keşke öğle olsa da bu cubuk derdinden kurtulsak.
vosvosta her türlü yardıma hazırım.msn ve telefonla ulaşabilirsiniz.

ResimResim
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2332
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Mesaj #19 gönderen orko » Cum Ağu 13, 2010 2:35 pm

eksoz dan ısıtma daha sağlam bir yöntemdir.
stresss...
exporter28
Vosdost
Mesajlar: 1
Kayıt: Cum Oca 07, 2011 1:22 am
Kan Grubu: 0 Rh -

Cvp: VOSVOSA LPG !!!!!!!!

Mesaj #20 gönderen exporter28 » Cum Oca 07, 2011 3:54 am

arkadaşlar herkese merhaba.

(bugun)aranıza ve foruma yeni katıldım. ve lpg mi benzin mi sorunuza faydalı olabilecek bir link ekliyorum.

http://www.vialle.com.tr
voscu arkadaşların ısıtma sorununa karşı alternatif olacagını umdugum yeni bir sistem icat edilmiş. ilgilenen
arkadaşlar buradan faydalanabilirler. bir zamanlar ben de voscuydum. yeniden voscu olmayı dusunuyorum.
73-74 model vos uygun fiyata bulunabilirse, ankara vosu olmak kaydı ile ilgileniyorum.
saygılar... herkese voslu yeni yıllar.

“Yakıt + Performans + Tasarruf” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir