onlar bu işin erbabı..

Vos ustalarının ve parçacıların adre telefon gibi bilgilerini bu bölümde paylaşabilirsiniz
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
darside
Vosdost
Mesajlar: 214
Kayıt: Sal Haz 03, 2008 12:30 pm
Vosvosumun adı: 1303

onlar bu işin erbabı..

Mesaj #1 gönderen darside » Cmt Ara 20, 2008 12:19 pm

arkadaşlar vosuma yeni kaporta boya motor yaptırdım sizde bu işlemleri yaptıracaksanıuz başka bir yer aramayın ünal usta ve tarık ustanın eline verin arabamınızı kendi arabaları gibi baksınlar gözünüz arkada kalmasın her yönden iyi insanlar en başta esnaflar buraya telefonlarını yazıyorum zaten beraber çalışıyorlar ararsanız benim ismimi verin yardımcı olacaklardır.baki verdi telefonu dersiniz. firma ismi ototest. :motor ünal usta tel:05372363687 :boya tarık usta:05069487655..


beni bir ben bilirim birde beni yaradan,bana bir ben lazımım birde beni anlayan.. hz.mevlana
hüseyin varyeter
Vosdost
Mesajlar: 119
Kayıt: Sal Şub 06, 2007 12:19 am
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Gül'den
Konum: mustafakemalpaşa/bursa

Mesaj #2 gönderen hüseyin varyeter » Cmt Ara 20, 2008 11:37 pm

Ne güzel şey insanların birbirinden memnun kalması.Yaradan da bunu istiyor kullarından.Peygamberimiz de diyor ki;Kandıran bizden değildir(Hadis)
Yani karşılıklı memnuniyet,bunun hesabı kolay verilir değil mi?
Beni bir ben bilirim,birde beni yaratan,bana bir ben lâzımım,birde beni anlayan...Hz.MevlanaResimResim
http://www.antoloji.com/siir/sair/sair.asp?sair=78889 Şiirlerimi okumak için tıklayın.
Kullanıcı avatarı
iborotti
Vosdost
Mesajlar: 83
Kayıt: Çrş Kas 21, 2007 5:53 pm
Konum: istanbul

Mesaj #3 gönderen iborotti » Pzt Ara 22, 2008 4:33 pm

çok güzel de hocam hangi şehirde neresinde bulunuyor bu ustalarımız bilgi verirsen daha yararlı olur bizim için .
******bugün vosvos için ne yaptın??*******
Resim
darside
Vosdost
Mesajlar: 214
Kayıt: Sal Haz 03, 2008 12:30 pm
Vosvosumun adı: 1303

Mesaj #4 gönderen darside » Pzt Ara 22, 2008 4:39 pm

istanbul avrupa yakası üçyüzlü ilçesinde kardeşim telefonlarını konu başlığında yazmıştım zaten...
beni bir ben bilirim birde beni yaradan,bana bir ben lazımım birde beni anlayan.. hz.mevlana
Kullanıcı avatarı
iborotti
Vosdost
Mesajlar: 83
Kayıt: Çrş Kas 21, 2007 5:53 pm
Konum: istanbul

Mesaj #5 gönderen iborotti » Pzt Ara 22, 2008 11:34 pm

eywallah saolasın ekonomik gerekenleri denkleştirince bi ziyaret ederim artık ist. olması çok iyi oldu.
******bugün vosvos için ne yaptın??*******
Resim
blue-chip
Vosdost
Mesajlar: 1441
Kayıt: Çrş May 02, 2007 4:13 pm
Vosvosumun adı: blue-chip
Konum: istanbul

Mesaj #6 gönderen blue-chip » Cum Ara 26, 2008 4:03 am

bir de ne yapıldı, kaça çıktı gibi bilgileri de alsak ne güzel olur :)
---> MURAT YAVUZ <---

yapabileceğini düşünüyorsan, yapabilirsin;
yapamayacağını düşünüyorsan, haklısın!

Resim
vustang_muscle
Vosdost
Mesajlar: 716
Kayıt: Cum Oca 30, 2009 9:21 pm
Vosvosumun adı: TAZ
Konum: istanbul/ Ankara (mevcutta :D )

Mesaj #7 gönderen vustang_muscle » Pzr Mar 22, 2009 12:11 am

saban usta derım tek geçerim motorda :ok:
oha vardır sabanı kırdırır oha vardır tum tarlayı surdurur ;)

irtibat msn:[email protected] tel: 0507 809 23 61

“Vos Ustaları ve Parçacıları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir