Benzin göstergem

Konuyla ilgili her detayı ve sorunlarınızı bu bölümde paylaşabilirsiniz
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
tortoise
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 11:38 am
Konum: KOCAELİ

Benzin göstergem

Mesaj #1 gönderen tortoise » Cmt Haz 11, 2005 2:45 pm

bana lazım olan bi şamandıra+termik....
Yenisi tahminen 100 ytl ve şuan okadar ayıramıorm...
Biras bekliyip yenimi alıyım yoksa bana bulabilirsiniz mi?
Ben artık benzin göstergem çalışsın istiorm...
Çıkma alsam iyi olurmu bide nekadara bulabilirim yada bulabilirmiyimm?
Yardım Gerekkk... ;)


Tosbağa
Vosdost
Mesajlar: 635
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 7:39 pm
Konum: İzmit/İzmir

Mesaj #2 gönderen Tosbağa » Cmt Haz 11, 2005 6:26 pm

Kardeşim hoş geldin yaav... :-D Olm sen askerdesin bulsana bir tane usta askeriye'den rahatsında orda rütbelisin aynı zamanda. :20000:

Yok mu oralarda usta varya askeriyede voslar jip şeklinde onları kim tamir ediyordur öğren deli gibi yaparlar vos'unu... :good: Hade canım bulda bir usta benim vos'u da baktırırız... :dil: Yoksa kovalarım valla... :-)
Saf Alman Cemile... :D

Resim
[ WOLF ]
Administrator
Administrator
Mesajlar: 5032
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 10:20 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: A N K A R A

Mesaj #3 gönderen [ WOLF ] » Cmt Haz 11, 2005 8:15 pm

Şamandıra nın yenisi varda termik olarak yeni bulamazsın sanıyorum.. Bence yeni alman en mantıklısı şamandıra hassas bir mekanizma...
cakabo
Vosdost
Mesajlar: 3411
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 11:40 pm
Konum: ankara

Mesaj #4 gönderen cakabo » Pzr Haz 12, 2005 1:01 am

emrahçım bırak şimdi gösterge şamandıra falan rahat mı batıyo yauw sana kardeşim.. nöbetini tut sen.. esker olduğuna neredeyse ben bile inanmıcam.. şu eskerliğin bi bitsin ben seni benzin derdinden kurtarıcam.. tüpünü doldurup, benzinle 350 mi 400 mü yakıyor korkusundan kurtulacaksın..
Tosbağa
Vosdost
Mesajlar: 635
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 7:39 pm
Konum: İzmit/İzmir

Mesaj #5 gönderen Tosbağa » Pzr Haz 12, 2005 10:12 am

Cakabo +1000
Saf Alman Cemile... :D

Resim
tortoise
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 11:38 am
Konum: KOCAELİ

Mesaj #6 gönderen tortoise » Cmt Haz 18, 2005 1:33 am

ata inanmıorm tüp taktırmaya +1000 demişin... Sen çok değişmissin ben yokken :)
Mami askerliğin bitmesine gerek yok bi ay sonra falan taktırabiliris sanırım...
Neyse beklesin ozaman biras...
Emrah...
Resim
Tosbağa
Vosdost
Mesajlar: 635
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 7:39 pm
Konum: İzmit/İzmir

Mesaj #7 gönderen Tosbağa » Cmt Haz 18, 2005 10:38 am

Evet biraz değişiklik var da fazla değil... :D LPG lazım bişi oldu sonunda, zaten kafamdaki şartlar oygun olursa taktırırım. En ufak bir olumsuzlukta fazgeçicek durumdayım. :terminator:
ir-on
Vosdost
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzr Haz 19, 2005 1:51 am
Konum: İzmir

Mesaj #8 gönderen ir-on » Pzt Haz 20, 2005 12:09 am

selam Emrah ben Onur.
Oglum hepiniz lpg ci oldunuz valla. hayra alamet degil bu!
Hele Ata sende mi yaw. Benim zaten izmitte 1,5 haftam kaldi. keyfimi kacirdiniz.
Tosbağa
Vosdost
Mesajlar: 635
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 7:39 pm
Konum: İzmit/İzmir

Mesaj #9 gönderen Tosbağa » Pzt Haz 20, 2005 11:57 am

Bişi olmaz üzülme Onur bişi olmaz. Ben iyice araştırdım valla bütün önlemlerimi tedbirlerimi alıcam. Bence sende düşün bu işi...
Saf Alman Cemile... :D

Resim
tortoise
Vosdost
Mesajlar: 573
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 11:38 am
Konum: KOCAELİ

Mesaj #10 gönderen tortoise » Pzt Haz 20, 2005 7:59 pm

slmmm Onur nappalım yapacak bişi kalmadı bea yaww...
sendee düşün ata kesin yaptırıosaan ikimiz aynı andaa yaaptıralım osaman indirim de yaparlar belkim ::)
sendde mamii nin dediği yere mi yaptırıcan?
Emrah...
Resim

“Göstergeler” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir