Old Beetle 74- 06 P 1773 ( 1303 L ) !

Üyelerimiz kendilerine ait araçları bu bölümde tanıtabilirler.
Forum kuralları
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html

Sorularınız için arama yapınız ve ilgili bölümlerde başlık açınız.
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..

Mesaj #31 gönderen gürhan » Çrş Oca 19, 2011 11:15 pm

zor bir döneme girdin...allah utandırmasın...kolay gelsin...komple boyaya giriyorsun, her şeyi söktür...torpidoyuda çıkarttır...sonradan keşke dememen için...camlar, anten, silecek frezeleri, motor kaputunun kiliti..onlarda sökülecek dimi?

ustalar hep işten kaçmaya bakar...''abi idare eder '' demelerine inanma...tekrar kolay gelsin.


Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..

Mesaj #32 gönderen orko » Prş Oca 20, 2011 8:20 am

bence çamurlukları sökmelisiniz kupa ile birleştiği yerlere de el değmeli. gürhan doğru söylüyor ne var ne yok hepsi sökülüp boyaya öyle girmeli. ayrıca eski boya kazınmalı ve her yer önce varsa çürüklerden arındırılmalı sonra ise macunlanıp zımparalanmalı..!
stresss...
Kullanıcı avatarı
Low Rider
Vosdost
Mesajlar: 67
Kayıt: Çrş Eki 20, 2010 5:05 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Mazlum
Konum: AnKaRa

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..

Mesaj #33 gönderen Low Rider » Prş Oca 20, 2011 2:04 pm

gürhan yazdı:zor bir döneme girdin...allah utandırmasın...kolay gelsin...komple boyaya giriyorsun, her şeyi söktür...torpidoyuda çıkarttır...sonradan keşke dememen için...camlar, anten, silecek frezeleri, motor kaputunun kiliti..onlarda sökülecek dimi?

ustalar hep işten kaçmaya bakar...''abi idare eder '' demelerine inanma...tekrar kolay gelsin.



Teşekkür ederim gürhan abi öncellikle abi pazartesi tekrar gidicem yanına mazlumun dediklerini hemen not ettim abi valla sizin yardımınıza ihtiyacım var acemiliğimi yapıyorum bu araba üstünde herşeyde güzel olsun diye 4-5 arkadaşı daha devreye soktum vosvos'dan anlayan gidicez beraber bütün eksiklerine tekrar bakıcaz abi evet amlar, anten, silecek frezeleri, motor kaputunun kiliti sökülecek ama orkonun dediği gibi çamurlukları bi çıkartırıyım içlerini elden geçirsinler vosu ankaradan aldım ama bu araba ankarada bu kadar paslanamaz bana öyle geliyor ki İstanbul'dan satışı alınıp ankaraya getirildi kaportadaki ezikler,vurukları söylemiyorum bile el birliğiyle eski güzel görüntüsüne kavuşturucaz inşallah yeniden :)
Kullanıcı avatarı
Low Rider
Vosdost
Mesajlar: 67
Kayıt: Çrş Eki 20, 2010 5:05 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Mazlum
Konum: AnKaRa

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #34 gönderen Low Rider » Pzt Şub 28, 2011 9:45 am

Arkadaşlar bir sorum olacak aracın boyası tamamen kazındı macunu atıldı altı komple çürük olduğu için saç kaynatmışlar yalnız bir nokta var zift atıldığı takdirde 3-4 ay içinde tekrar kendini bırakacağını duydum nasıl bir işlem yaptırmamı önerirsiniz ziftten başka veya zift dedikleri gibi bi kaç ay içinde kendini tekrar bırakırmı size bir sormak istedim
Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #35 gönderen gürhan » Pzt Şub 28, 2011 11:27 am

pütür denilen bir izolasyon malzemesi var...tabanca ile atılıyor..kutusu 8 lira...bir ay önce sordum...8-10 kutu gider diye düşünüyorum...
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #36 gönderen vosbik » Pzt Şub 28, 2011 12:41 pm

slm.kolay gelsin.vosunuz plakasından yola çıkarsak eğer orjinal Ankara arabası değil.plaka dönemi 87-88 yıllarına ait.yani araba o yıllarda Ankara'ya gelmiş.ya da daha sonra gelip özel nedenlerden dolayı bu plakayı almış olabilir. alt yalıtım için pütür uygulamasına bende katılıyorum.pütürden önce çürükler temizlenip şase boyası atılıp üzerinede pütür atılabilir.daha randımanlı olur.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
Kullanıcı avatarı
Low Rider
Vosdost
Mesajlar: 67
Kayıt: Çrş Eki 20, 2010 5:05 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Mazlum
Konum: AnKaRa

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #37 gönderen Low Rider » Pzt Şub 28, 2011 5:56 pm

Teşekkür ederim öncelikle evet malesef ki ankara arabası değil pütürü şimdi ustama danıştım pütürü sade atacağımıza pütürlü zift atalım dedi perşembe günü tekrar gidicem arabanın yanına resimlerini detaylı bi şekilde çekip buraya koyucam kaporta işleri bitti çoğu yerinde darbe ezik vardı tamamen giderdik hepsini şimdi astarı kurumuş boyadan cıktıktan sonra doğru ziftciye gidicek ordan döşemeye döşemedeyken motoru indirip onun üstünde çalışıcaz yani zahmetli oluyor biraz hem maddi hem manevi ama bütün işleri bittiği zaman eski halinden kesinlikle eser olmayacağını bildiğimden tatlı yorgunluk diye farz ediyorum altından kalkıcaz inşallah :ok:
En son Low Rider tarafından Pzt Şub 28, 2011 5:57 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Low Rider
Vosdost
Mesajlar: 67
Kayıt: Çrş Eki 20, 2010 5:05 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Mazlum
Konum: AnKaRa

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #38 gönderen Low Rider » Pzt Şub 28, 2011 5:56 pm

Teşekkür ederim öncelikle evet malesef ki ankara arabası değil pütürü şimdi ustama danıştım pütürü sade atacağımıza pütürlü zift atalım dedi perşembe günü tekrar gidicem arabanın yanına resimlerini detaylı bi şekilde çekip buraya koyucam kaporta işleri bitti çoğu yerinde darbe ezik vardı tamamen giderdik hepsini şimdi astarı kurumuş boyadan cıktıktan sonra doğru ziftciye gidicek ordan döşemeye döşemedeyken motoru indirip onun üstünde çalışıcaz yani zahmetli oluyor biraz hem maddi hem manevi ama bütün işleri bittiği zaman eski halinden kesinlikle eser olmayacağını bildiğimden tatlı yorgunluk diye farz ediyorum altından kalkıcaz inşallah :ok:
Kullanıcı avatarı
Low Rider
Vosdost
Mesajlar: 67
Kayıt: Çrş Eki 20, 2010 5:05 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Mazlum
Konum: AnKaRa

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #39 gönderen Low Rider » Cum Mar 25, 2011 3:17 am

Resim

Resim

Resim

Resim

Arkadaşlar yoğunluğum nedeniyle aracın konusunu sürekli güncelliyemiyorum arabanın şuan ki hali bu komple 2 kat boyası kazınıp yeşil astar atıldı 2 gün içindede boyaya giricek şuana kadar yaptığım uğraşlar ve bütce şöyle vosvos alıp toplatıcak arkadaşlar belki yararlanırlar bi listesinide yazmış olayım

Kaporta + Boya : 2.200 TL

Döşeme : 1.500 TL

Parça Masrafı : 1.600 TL

Aracı Aldığım Fiyat : 2.500 TL

Elektrik tesisatına harcanan miktar : 1.000 TL

Tabana Pütürlü Zift : 250 TL

Trafik Sigortası : 260 TL

Muayene Ücreti : 165 TL

Toplam: 9.475 TL

ve dahası lastiklerini vs. şeyleri katmıyorum zevkli olduğu kadar yorucu bi uğraş ama harcadığımız paranın 1 kuruşuna bile acımadık inşallah güzel bi vos çıkarıcaz :)
tolga ataman
Vosdost
Mesajlar: 151
Kayıt: Pzr Haz 27, 2010 9:59 pm
Vosvosumun adı: Rüknettin
Konum: ögrenci

Cvp: 06 P 1773.. 74 1303 L..(Yapım süreci devam ediyor)

Mesaj #40 gönderen tolga ataman » Cum Mar 25, 2011 10:21 am

valla hiç şaşırmadım desem yeridir bana 13.602 tl hesap çıktı dahada çıkmaya devam ediyo :D inş. yaptıklarımıza deger sonucta insanın kendine özel bi araç yaratması çok güzel bişey hele ki bu vosvos oluyosa tadından yenmez tabiki :D
büyük hayran!...

“Üyelerimiz ve Vosları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir