motor Havalandırması

Üyelerimiz kendilerine ait araçları bu bölümde tanıtabilirler.
Forum kuralları
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html

Sorularınız için arama yapınız ve ilgili bölümlerde başlık açınız.
modifiyelimanyak
FORUMDAN ATILDI
Mesajlar: 1762
Kayıt: Sal Haz 14, 2005 11:24 pm

Mesaj #11 gönderen modifiyelimanyak » Pzt Tem 25, 2005 4:50 pm

1. sisteme aklım yattı ama 2. sistem bana göre değil.. benim gazdan ayağımı çekmemin tek sebebi benzim fiyatının aklıma gelmesidir, hal böyle olunca gazı ne kadar erken keserse benim için o kadar iyi.. (tabi rölanti ayarı güzel olursa, şekil yaparken stop etsin istemem)


Forum kuralları gereği forumdan uzaklaştırlmıştır

ADMİN
yavuzss
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1669
Kayıt: Sal Ağu 09, 2005 6:28 am
Vosvosumun adı: Portakal
Konum: İzmir

Mesaj #12 gönderen yavuzss » Sal Ağu 09, 2005 7:28 am

Alman yaptıysa bilerek hesaplayarak yapmıştır bu işi, elbette bir işe yarıyordur ama Türkiye'de ilk bu vosvosta gördüm flapları. Katalogda olan bir opsiyon ancak bildiğim kadarıyla 1974'te çıkan bir şey. Yani 73 veya daha eski modellerde olmuyor. Hatta dikkat ederseniz 74lerin çoğunda bu flap ve termostatı için yuva mevcut.

Karbüratör tetiğine bağlı olan mekanizma ise zamanında çoğu vosvosta bulunan ancak zamanla körüğü bozulduğu için iptal edilen bir sistem. Yararlı birşey, gazdan aniden çekince devir yavaş düşüyor, motor kesilmiyor, doğal olarak saplama attırma gibi bir risk olmuyor diyebilirim.

“Üyelerimiz ve Vosları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir