maviş maskelendi

Üyelerimiz kendilerine ait araçları bu bölümde tanıtabilirler.
Forum kuralları
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html

Sorularınız için arama yapınız ve ilgili bölümlerde başlık açınız.
yasinm
Vosdost
Mesajlar: 2628
Kayıt: Çrş Tem 20, 2005 7:46 pm
Konum: ankara

maviş maskelendi

Mesaj #1 gönderen yasinm » Çrş Ağu 17, 2005 9:38 pm

mavişimizi maskeledik çok uzun yola gidip geldiği için hep taş sıçrayıp her hafta tampon kaput boyatmak yerine uzun uğraşlar sonucunda maskeledik umarım beğenirsiniz sizlerlede paylaşmak istedim...resimler biraz büyük oldu kusura bakmayın küçültemedim...


yasinm
Vosdost
Mesajlar: 2628
Kayıt: Çrş Tem 20, 2005 7:46 pm
Konum: ankara

Mesaj #2 gönderen yasinm » Çrş Ağu 17, 2005 9:39 pm

sizlerin beyenilerine...
donis
2007 Bakımlı Vosvos Ödülü
2007 Bakımlı Vosvos Ödülü
Mesajlar: 1391
Kayıt: Cmt Tem 02, 2005 10:36 pm
Konum: QTAHYA + OLDCITY

Mesaj #3 gönderen donis » Çrş Ağu 17, 2005 9:47 pm

gule gule kullan kardesim...
Deniz KAMALI...QVOS...KÜTAHYA...

Resim
efeeryurt
Vosdost
Mesajlar: 2688
Kayıt: Pzr Haz 12, 2005 10:40 am
Vosvosumun adı: Tospacan
Konum: Ankara

Mesaj #4 gönderen efeeryurt » Çrş Ağu 17, 2005 11:52 pm

yasin, valla kardeşim süper olmuş... yanlız maskeyi görünce şunu anladım, arabana full siyah renk baya yakışır..... bi aralar ercü'de diodu yaa, MAT SİYAH
Resim
KTY
Vosdost
Mesajlar: 1283
Kayıt: Pzr Tem 17, 2005 10:06 pm
Konum: 41

Mesaj #5 gönderen KTY » Çrş Ağu 17, 2005 11:53 pm

gule gule kullan kardeş ama ben fazla sevmiyorum sanki deri falan guneşte boyaya etkisi olmuyomu belkide o yuzden ama mavise yakısmıs gule gule kullan...
ONE woRLd, ONE loVe, one CAR..!

FOREVER STANDOX

Resim
vosbik
Administrator
Administrator
Mesajlar: 3967
Kayıt: Pzr Haz 05, 2005 12:25 am
Konum: Ankara

Mesaj #6 gönderen vosbik » Prş Ağu 18, 2005 12:00 am

güle güle kullan yasin.değişik bir hava katmış maske vosuna.
Resim



VOSUM SATILIKTIR.(İLGİLENEN ARKADAŞLAR ÖZEL MSJ ATSIN LÜTFEN)
yasinm
Vosdost
Mesajlar: 2628
Kayıt: Çrş Tem 20, 2005 7:46 pm
Konum: ankara

Mesaj #7 gönderen yasinm » Prş Ağu 18, 2005 12:10 am

saolun teşekkür ederim daha güzelleri sizlere nasıp olur inşallah...(cabrıo vosvos sürekli takmıyorum o maskeyi dediğin doğru boyanın güneşte yanmasını engelio bende o bakımdan sadece uzun yola giderken takıyorum dönüncede çıkarıyorum altını yıkıyorum çok piratik zaten...
KTY
Vosdost
Mesajlar: 1283
Kayıt: Pzr Tem 17, 2005 10:06 pm
Konum: 41

Mesaj #8 gönderen KTY » Prş Ağu 18, 2005 12:34 am

aynen kardeş dediğim gibi bilgilerin için saol gule gule kullan vosun ustunde eskisin :D:D:D:D:D
ONE woRLd, ONE loVe, one CAR..!

FOREVER STANDOX

Resim
cino
Vosdost
Mesajlar: 538
Kayıt: Cmt Tem 16, 2005 8:26 am
Vosvosumun adı: CINO
Konum: Artıkın İstanbul (Qtahya)

Mesaj #9 gönderen cino » Prş Ağu 18, 2005 9:31 am

güzel olmuş, :) güle güle kullan
Sinan Hüseyin TÜRKKAN QVOS
Resim
QUİX
Vosdost
Mesajlar: 96
Kayıt: Sal Tem 12, 2005 11:03 am
Konum: BURSA

Mesaj #10 gönderen QUİX » Prş Ağu 18, 2005 6:51 pm

IVVVVVVVVVVVVYYYYYYY İVENÇ OLMUŞ ZATEN VOŞ DA İVENÇ SAHİBİDEEEEEEEE :)


ŞAKA ŞAKA KAVDEŞİM ÇOK ÇİÇİ OLMUŞ EEEEE adam döşemeci olunce büle oluyooooooo





nazar etme ne olur bursaya gel seninde olur........'!

“Üyelerimiz ve Vosları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir