orta halli vosvos ne kadar eder?

Bu bölümde vosvosla ilgili her türlü teknik soru sorup cevabını bulabilirsiniz.
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
ayazayaz
Vosdost
Mesajlar: 1
Kayıt: Cum Ağu 29, 2014 1:00 pm
Kan Grubu: A Rh +

orta halli vosvos ne kadar eder?

Mesaj #1 gönderen ayazayaz » Cmt Ağu 30, 2014 2:46 pm

Arkadaşlar merhaba. Çoğunuz gibi benimde çocukluktan gelen vosvos hastalığım var. Ve nasip olursa alacağım. Şu an araştırma yapıyorum. Daha çok 1303 s tavsiye ediyorlar. Siz ne dersiniz? Zamanla değişiklik yapmak istiyorum. Mesela arka tekerleri yan yapmak istiyorum. Siz ne dersiniz. Bunun iyi yada kötü yanları nedir? Manisada oturuyorum. Büyük ihtimal izmirde yaptıracağım. Yaklaşık maliyeti ne olur? Teşekkürler.


Kullanıcı avatarı
tozo
Vosdost
Mesajlar: 5
Kayıt: Prş Ağu 28, 2014 9:20 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: tozo

Cvp: orta halli vosvos ne kadar eder?

Mesaj #2 gönderen tozo » Pzt Eyl 01, 2014 9:33 am

Merhaba.
Bildiğim kadarıyla 1303s (super bettle) düz 1303ten farkı pilot koltuklar,ön frenler disk ve 1.6 motora sahip olması. 1303 bigler 1.6 ona eminim ama 1303S'lerde 1.6 mı net bilgim yok ama öyle hatırlıyorum.yakıt sarfiyatı önemli değil diyorsan 1.6 vosvosa bin iyi kaçar ama iyi de yakar.Benim araç düz 1303 yani 1.3 motor beni tatmin ediyor açıkçası.ve yakıt sarfiyatı aldığım günden bu yana hala beni şaşırtıyor.çok az yakıyor hele ki uzun yolda bildiğin benzin yakmıyor araç :).1303s miş L imiş düzmüş onlara çok takılmamak gerektiğini,önemli olan kaportası, eli ayağı düzgün,çürüksüz bir vosvos tercih edilmesi gerektiğinden yanayım.Mesela bende pilot koltuk var.Yani demek istediğim herhangi bir vosvos alıp bulunmasını istediğin fonksiyonları kendin temin edebilirsin.Ayrıca kamber muhabbeti filan onlar çok basit işler.Vosvos değil nazlı bir sevgili alacağının da farkındasındır muhtemelen :) ilgi istiyor.gerekli ilgiyi gösterdikten sonra seni fazlasıyla memnun eder
motor parçaları oldukça makul fiyatlarda ve çok iyi ustalar mevcut. 6000 - 9000 tl aracı ideal bir vosvos sahibi olabilirsin.Ayrıca vosvos aceleye gelmez.Doğru vosvosu bekle muhakkak.
Yardımcı olabildiysek ne mutlu
İnşallah gönlüne göre temiz bir vosvos sahibi olursun :)
Doğu
Vosdost
Mesajlar: 419
Kayıt: Pzt Mar 14, 2011 5:10 pm
Kan Grubu: AB Rh +

Cvp: orta halli vosvos ne kadar eder?

Mesaj #3 gönderen Doğu » Sal Eyl 09, 2014 9:07 am

selam

arkadaşın dediği gibi 1303 S ler 1600 cc hacimli motora, daha uzun şanzımana, önlerde disk frene ve pilot koltuğa sahip diğerlerinden farklı olarak.

1600 cc hacim ve önlerin disk olması bence bir avantaj ama şart değil. Biraz daha seri olduğu, özellikle + eğimlerde biraz daha rahat nefes aldığı aşikar ama dediğim gibi şart mı değil. Yakıt olarak ta 1300 cc hacimli motor ile aralarında 100km de oynarsa 1 litre oynar. Yani oo 1600 çok yakar gibi bir mevzu yok, vosvosların geneli bugünkü şartlarda çok yakar.

Ayrıca vosvos alırken 1303-1300 vs. ayrım yapmamak lazım. Piyasada ki vosvosların yarısı artık içi geçmiş . Ne yazık ki gerçek bu. Kaportası, kupası en oynanmamış en düzgün, çürüksüz kaplumbağa görünce içine de siniyorsa rengine modeline yılına bakmayacaksın alacaksın. Pilot koltukmuş, disk frenmiş, 1600 cc motormuş bunların hepsi sonradan yapılabilir ve yapılıyorda. Ama kendinden geçmiş bir kupa, heryeri macun basılmış kaporta isterse 1600 değil 2600 olsun, orijinal gibi dikiş tutmaz.


Arka kamber ayarı için torsiyon ayarını bir veya iki diş düşürmen, önlere spor yay veya maddi imkan varsa coilover alman lazım. Torsiyon ayarı 300 civarı, yaylar 250 civarı, yayların montajı da 150-200 civarı toplamda 700 gibi bir rakama mal oluyor ankara'da. yay yerine coilover tercih edersen + 300-400 daha eklemen lazım.

Bana kalırsa hiç böyle şeyler yapma. Zaten 40 yaşında araba, metal yorgunluğu var bu tarz şeyler aracı çok yıpratıyor . Bu tabi benim kendi görüşüm, yapana da saygı duymak lazım.

“Soru - Cevap” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir