Bus Sahipleri..

Vw bus ile ilgili her konu bu başlık altında toplanacaktır.. Teknik bilgiler sorunlar resimler tanıtımlar .. Bus hakkında her türlü paylaşım ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Funda
2007 Şirin Vosvos Ödülü
2007 Şirin Vosvos Ödülü
Mesajlar: 2470
Kayıt: Prş Oca 05, 2006 3:12 am
Vosvosumun adı: daisy
Konum: Ankara

Mesaj #11 gönderen Funda » Cum Eki 06, 2006 8:33 pm

Olcay İstanbulda uzaktan görsekte çok tatlı duruyordu
nazar değmesin güle güle kullan.


Resim

Kendi küllerimiz üzerinden yeniden doğabilmek için kendimizi yakmadıkça, her birimiz birer Simurg olmayı göze almadıkça bataklığımızda, tüneklerimizde ve kafeslerimizde yaşamaktan kurtulamayacağız.

Şimdi kendi gökyüzünde uçmak zamanıdır...
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

Mesaj #12 gönderen ercantopçu » Cmt Eki 28, 2006 2:15 pm

slm arkadaşlar, bende 4 yıllık bus sahibiyim, elimde 1977 model T2 var, aracımın motoru 1600 cc ve bu araçların kim ne derse desin kaplumbağalardan daha seri vekullanışlı olduğunu düşünüyorum, benim 1974 model kablumbağamda vardı ancak onun yanında bu ferrari gibi kaçıyor, aracı yolda zaptetmekte bazen güçlük çekiyorum, motor sıfır olduğuiçin tüp attırmayıda düşünmedim, gülü seven dikenine katların misali, ayrıca çok fazla yakıt tükettiğini de zannetmiyorum, günümüz şartlarında benzin pahallı olduğu için bize ağır gelebiliyor yoksa aracın yakıtı bence gayet normal, ayrıca buslar her açıdan kullanışlı, içerisi geniş yayla gibi, ben 2 ton yük attım da banamısın demedi, keçi gibi kaçıyor, süspansiyonları apayrı bunların, ama hala neden busların kaplumbağalara göre daha az para ettiğini anlamış değilim, öyle piyasada bol bulunabilenbir araçta değil, ayrıca toplaması da diğerlerine göre daha masraflı, parçalırının yerlisi yok hepsi avrupa, bu konuyu tartışmalıyız bence, hepinize saygılar
Terminus
Vosdost
Mesajlar: 99
Kayıt: Pzr Ağu 21, 2005 4:59 pm
Konum: Izmir

Mesaj #13 gönderen Terminus » Pzr Eki 29, 2006 5:02 pm

Selamlar,

Ben de bus sahibiyim. 1974 Type-2 bay-window 1600 cc LPG'li (ruhsata işli - egzosttan ısıtmalı) koyu narçiçeği renkli - beyaz kuşaklı bir bus. Koltuk, tavan, konsol, kapı döşemelerimin hepsi yeni sayılır. Boyası daha geçen baharda yapıldı. Fotoğrafları da koymam lazım. İçine büyük LPG tankı koyduğumdan ona uygun çek-yatım mevcut. 2001den beri kullanıyorum, 15-16 yıldır bizim ailede duran bir araç. 94 te yeni motor bloğu konuldu, 55000 km civarında kullanıldı. 1 sene önceye kadar elektronik ateşlemem de vardı ancak en sonunda sapıttı kendisi. Şimdi platinli kullanıyorum umarım yakında çalışan bir tane bulurum. Çok keyif aldığım bir araba, çıkmaz bir duruma girmediğim sürece ömür boyu tutmak istediğim bir araç. Çünkü hala tam istediğim gibi olmadı, olabileceğini de sanmıyorum. Her gün insanın aklına başka bir yenilik geliyor. :) Son olarak aklıma gelmişken üniversitede okurken fakültede olup olmadığım ufak bir otopark kontrolunden sonra belli oluyordu, hocalarla cok bogusmamız olmuştur devamsızlık konularında. Bir de sınıf arkadaşlarım ne kadar kızsam da sonunda uzun yıllar uğraşarak benim de arabama PAKİZE dememe sebep oldular. Bence o bir maskülen bir araçtı artık feminen bir isimle anılıyor.

Şimdilik bu kadar.

Keyifli sürüşler.

Orhan
ilker
Vosdost
Mesajlar: 53
Kayıt: Cum Ağu 26, 2005 12:16 pm

westfalia

Mesaj #14 gönderen ilker » Cum Kas 03, 2006 12:49 am

Mart 2006'dan bugüne kadar uykularımı kaçırmış olan ve yaklaşık 10 yıldır aradığım, 1979 T2 2000cc porche 911,otomatik sübap ayarlı(yağlı sistem) motora sahip westfalia'mı bugün garaja koyabildim.Eksiklerine rağmen.

İçinde mecvut olan bütün koltuk döşemeleri lavabo,ocak,katalitik,buzdolabı v.s ne varsa hiç değişikliğe gerek görmeden, orjinaliteye sadık kalmak kaydıyla düzeltmeye ve kullanılabilir durumu getirerek yaşamda kalmasına çalıştım.

Yıllardır vos kullanan ve kullanmaya devam etmeye çalışan birisi olarak, şunu diğer arkadaşlarında ilettiği gibi vurgulamak isterim.

Orjinal ve kullanım şartlarına göre her harekete olması gerektiği gibi karşılık veren bir bus'ı kullanmak kadar keyif veren bir güzellik benim için oldukça önemli.

Tabiki kamp zamanlarında ise kullanım rahatlığıda bambaşka.....'

saygılarımla;

ilker KILINÇ
1 VOS + 1 BUS + 1/2 VOS
06 LZ 203
KROMAJ İLKER
ORJİNALDEN ÖTE YOL YOK
ilker
Vosdost
Mesajlar: 53
Kayıt: Cum Ağu 26, 2005 12:16 pm

Mesaj #15 gönderen ilker » Cum Kas 03, 2006 1:13 am

resim 1
06 LZ 203

KROMAJ İLKER

ORJİNALDEN ÖTE YOL YOK
Er_cU

Mesaj #16 gönderen Er_cU » Cum Kas 03, 2006 8:20 am

herkesin busu nu allah kaza beladan korusun allah herkesin tekerini düz bastırsın inşallah :)


ilker abi bi çözemedin resim işini....:)

busu bi günlüğüne verirsen ben koyarım resimleri söyliyim
Er_cU

Mesaj #17 gönderen Er_cU » Cum Kas 03, 2006 9:48 pm

eyvallah abi :)
Kullanıcı avatarı
sharky
Vosdost
Mesajlar: 810
Kayıt: Pzr Ara 04, 2005 10:19 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Ayşe.
Konum: Kocaeli

Mesaj #18 gönderen sharky » Cmt Kas 04, 2006 1:00 am

Kazasız belasız sürüşler...

Bnim kapıda da var bitane cenk abinin busu... :)

Cnm sıkılınca geziyom :P
'73 Ayşe.
ilker
Vosdost
Mesajlar: 53
Kayıt: Cum Ağu 26, 2005 12:16 pm

Bus sahipler

Mesaj #19 gönderen ilker » Cmt Kas 04, 2006 1:14 am

senin canın sağolsun kardeşim,tabiki esirgemem.Ama şu resim konusunda %100 kalısın.

sevgilerimle;
06 LZ 203

KROMAJ İLKER

ORJİNALDEN ÖTE YOL YOK
ercantopçu
Vosdost
Mesajlar: 230
Kayıt: Prş Kas 03, 2005 2:44 pm
Konum: diyarbakır

Mesaj #20 gönderen ercantopçu » Cmt Kas 04, 2006 9:13 pm

Terminus kardeş, bende LPg taktırmak istiyorum ancak diyarbakırda olduğum için ustalar haklı olarak daha önceden görmediklerinden nasıl takılacağı ve nasıl çalışacağı hakkında fikirleri yok, ben yağ ısıtmalı olarak düşünüyordum ancak formlarda gördüğüm kadarı ile en ideali eksozdan ısıtmalı sistemmiş, bu şekilde yaptırmak istersem başta eksoz içine takacağım parçalar ile diğer parçaları nasıl temin edebileceğim, maliyetleri ve varsa nasıl takıldığını gösterir bir şemayı bana gösterirsen sevinirim, bu konuda bilgisi olan arkadaşların da yardımını bekliyorum,benim LPG konusunda ikince şphemde, bu araçların zaten hararet konusunda sıkıntılı olmaları, LPG nin bu harareti özellikle yazın veyokuş çıkarken daha çok arttırarak motora zarar verip vermeyeceği konusundadır, bu konuda neler yapıyorsunuz, motorun ömrünü diğer araçlardan daha çok mu yıptarıyor.

“VW Bus” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir