2000cc bus motoru vosvosa olurmu?

Vw bus ile ilgili her konu bu başlık altında toplanacaktır.. Teknik bilgiler sorunlar resimler tanıtımlar .. Bus hakkında her türlü paylaşım ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
MANGUSTA
Vosdost
Mesajlar: 202
Kayıt: Pzr Nis 12, 2009 2:04 pm
Vosvosumun adı: ŞOPAR
Konum: EDİRNE

Mesaj #11 gönderen MANGUSTA » Prş Tem 16, 2009 11:56 pm

0M42 yazdı:Hayır type 4 değil arkadaşlar.Anca tüketen tükettiğinin çeyreği kadar güç üretemeyen teknolojiden yoksun type serisi motorların aslında adını bile telafüz etmek istemiyorum her neyse şimdi yine birileri çıkar ve mangalda kül bırakmaz..


derken tercih meselesi bu ben mesela su soğutmalı bir motoru vosta düşünmem bile ama bir başkası ister bir diğeri rotary ister bunun mangalla külle alakası yok....tamamen kişisel


projeni merakla bekliyoruz....


Hayatın değil Yaşamanın arzusunda oldum her daim....
Kullanıcı avatarı
0M42
Vosdost
Mesajlar: 278
Kayıt: Çrş Tem 09, 2008 10:31 am

Mesaj #12 gönderen 0M42 » Cum Tem 17, 2009 12:20 am

Zevk meselesi haklısınız ama bana göre bir vosvosun egzozu çır çır etmeyebilir yada 100 km de 10 lt. yakıt sarfiyatı olan ve yorulmaktan nefret eden motoru olmayadabilir benim vazgeçilmezim bunlar değildir benim değişmeyeceğim tek şey kuru asfaltta giderken bir anda deviri yedirip üçüncü vitesten ikiye düştüğünüzde kıçın sağa yada sola atmasıdır işte benim için dönüm noktası budur tüm bunlarında üzerinede 100 km de 5.5 lt yakıt tüketimim gözlerimi kör eder ve orjinalliği göremez olurum.

Zaten fabrika bombe camları modifiye dünyasında ışık tıtması için üretmedimi ...
Çoksa torkun,olmasın korkun !
MANGUSTA
Vosdost
Mesajlar: 202
Kayıt: Pzr Nis 12, 2009 2:04 pm
Vosvosumun adı: ŞOPAR
Konum: EDİRNE

Mesaj #13 gönderen MANGUSTA » Cum Tem 17, 2009 12:29 am

estağfurullah saygısızlık değil olmamalı zaten burası bilgi paylaşım platformu...ama ben ve bazı voscu arkadaşlar vosu bu haliyle seviyoruz herkesin projesinede saygı duyarız amacımız ahkam kesmek değil yapıcı olmak modernize ve güçlü motoru vosun şase ve diğer aksamlarının elden geçmeden uygulanmasını sakıncalı görürüm ben bahsi geçen arabalar 30-35 yıllık ...

yineliyorum yapabilen herkese saygım var tercih olayı klasikci olsamda layığı ile yapılmış hiç projenin karşısında olmam kendi adıma

saygılar
Hayatın değil Yaşamanın arzusunda oldum her daim....
MANGUSTA
Vosdost
Mesajlar: 202
Kayıt: Pzr Nis 12, 2009 2:04 pm
Vosvosumun adı: ŞOPAR
Konum: EDİRNE

Mesaj #14 gönderen MANGUSTA » Cum Tem 17, 2009 12:47 am

0M42 yazdı:Zevk meselesi haklısınız ama bana göre bir vosvosun egzozu çır çır etmeyebilir yada 100 km de 10 lt. yakıt sarfiyatı olan ve yorulmaktan nefret eden motoru olmayadabilir benim vazgeçilmezim bunlar değildir benim değişmeyeceğim tek şey kuru asfaltta giderken bir anda deviri yedirip üçüncü vitesten ikiye düştüğünüzde kıçın sağa yada sola atmasıdır işte benim için dönüm noktası budur tüm bunlarında üzerinede 100 km de 5.5 lt yakıt tüketimim gözlerimi kör eder ve orjinalliği göremez olurum.

Zaten fabrika bombe camları modifiye dünyasında ışık tıtması için üretmedimi ...


polemik değil amacım ama bazıları sırf çırrr sesi için biner vosa ve vos motoru yorulmaz sahibini dinlendirir :) 100 km 10 lt 35 yıllık bir araç için makul kaldıkı yeni nesil araçların bile fabrika verileri 7 lt civarı iken nedense hiçbir test sürüşünde bu değer elde edilmez ..kıç atma meselesine gelince bana göre kıçı başı oynayan hiçbirşeyden fayda gelmez .....

''zaten fabrika bombe camları modifiye dünyasında ışık tıtması için üretmedimi'' ... demişsin ki alakası yok bunu her otomobil firması kasa değişikliğnde modifiye dünyasına ilham olsun diye yaptı bu şekildemi değerlendirmek gerekir.aksine bombe camlar zamanına göre ilerleyen teknolojiden nasiplerini alarak üretilmiş kimine göre daha estetik
Hayatın değil Yaşamanın arzusunda oldum her daim....
Kullanıcı avatarı
0M42
Vosdost
Mesajlar: 278
Kayıt: Çrş Tem 09, 2008 10:31 am

Mesaj #15 gönderen 0M42 » Cum Tem 17, 2009 9:01 am

Bombe camların modifiye dünyasına ışık tutması amacı ile üretilmeleri konusunu aslında biraz espiri olsun diye yazmıştım hani bu kasalara modifiye daha çok yakıştığı için yoksa tabiki gerçek anlamda böyle bir şey söz konusu olamaz.

Projeyi bitirdiğimde belirttiğim gibi adım adım resimlerle yayınlayacağım.
Çoksa torkun,olmasın korkun !
Kullanıcı avatarı
olympos
Vosdost
Mesajlar: 892
Kayıt: Cmt Tem 07, 2007 2:05 pm
Konum: izmir

Mesaj #16 gönderen olympos » Cum Tem 17, 2009 6:12 pm

oo motorla benzın tasarufu yapacagını sanmam ne için o motoru seçtın bılmıyorum ama bence başka motorları tercıh et
barış
deü hukuk fakültesi Resim
MANGUSTA
Vosdost
Mesajlar: 202
Kayıt: Pzr Nis 12, 2009 2:04 pm
Vosvosumun adı: ŞOPAR
Konum: EDİRNE

Mesaj #17 gönderen MANGUSTA » Cum Tem 17, 2009 7:13 pm

0M42 yazdı:Bombe camların modifiye dünyasına ışık tutması amacı ile üretilmeleri konusunu aslında biraz espiri olsun diye yazmıştım hani bu kasalara modifiye daha çok yakıştığı için yoksa tabiki gerçek anlamda böyle bir şey söz konusu olamaz.

Projeyi bitirdiğimde belirttiğim gibi adım adım resimlerle yayınlayacağım.


modifiye amacında yapıldığında yakışmayan yoktur.sadece bombe camlar değil modlu prelere de bakmanı öneririm oldukça hoş yapılmış olanlarda var.

projeni merakla bekliyoruz ama bahsettiğin motorun yakıt tüketiminin 5,5 lt olacağından eminmisin?

ben şirket aracı olarak 1.3 dizel fiorino kullanıyorum yakıt tüketimi 6 lt altına pek düşmüyor 100 km.de


saygılar
Hayatın değil Yaşamanın arzusunda oldum her daim....
Kullanıcı avatarı
olympos
Vosdost
Mesajlar: 892
Kayıt: Cmt Tem 07, 2007 2:05 pm
Konum: izmir

Mesaj #18 gönderen olympos » Cum Tem 17, 2009 11:10 pm

o motor bence vosvosdan fazla yakar ustelıkde daha cok guç felan sağlamaz onunla bırlıkte eklenen ağırlık olucak cunku vosvos motorunu oldukça hafıftır
barış
deü hukuk fakültesi Resim
Kullanıcı avatarı
0M42
Vosdost
Mesajlar: 278
Kayıt: Çrş Tem 09, 2008 10:31 am

Mesaj #19 gönderen 0M42 » Cmt Tem 18, 2009 8:36 am

olympos vosvos motoru net olarak kaç kilo gelmekte ? Böyle bir iddian olduğuna göre motoru bizzat tartıp net değerini biliyor olman gerek ? Sen bunun cevabını verebilirsen merak ettiğin sorunun cevabınıda bulabilirsin benim motorum vosvos un motorundan sadece 19 kg daha ağır.

Yakıt konusuna gelirsek daha öncede belirttiğim gibi motorda bazı modifikasyonlar söz konusu oldu bunun sonucunda 5.5 lt. yi biraz geçeceği doğrudur ama belirttiğim yakıt sarfiyatı 1200 kg lık bir aracın üzerinde görülen değerlerdir 950 kg lık vosvos ta neyi gösterir onuda belirtirim.
Çoksa torkun,olmasın korkun !
Kullanıcı avatarı
0M42
Vosdost
Mesajlar: 278
Kayıt: Çrş Tem 09, 2008 10:31 am

Mesaj #20 gönderen 0M42 » Cmt Tem 18, 2009 8:39 am

Bu arada bu motoru tercih etmemin nedeni devir bandının yüksek olması sağlam ve dayanıklı olması sıkıştırma oranının yüksek olması (fabrikasyon modifiye olarak nitelendirin günümüzde sadece rally araçlarının sıkıştırma oranları yüksek tutulmakta) ve güzel bir karbüratör ile devrim yaratan bir motor olmasından ötürü kaldıki bunların her biri bir yana V olomasından ötürü..
Çoksa torkun,olmasın korkun !

“VW Bus” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir