Taban İzolasyon ve Döşeme

Bu bölümde üyelerimizin kendi el emeğiyle ortaya çıkarttığı çalışmalar yer almaktadır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
gunebakan
Vosdost
Mesajlar: 324
Kayıt: Çrş Mar 24, 2010 1:10 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: böcükmobil
Konum: Ankara

Mesaj #11 gönderen gunebakan » Pzt Eki 25, 2010 10:44 pm

cio18 yazdı:benim vosvosun eski sahibide aracı toplatırken tabanı içten membran tarzı bişi ile kaplamıs belki sizinki gibi zifttir,pek bir bilgim yok ama yazın tabanı bakıma sokuyum diyerekten dçşmeyi sökmeye kalktıgımda eski sahibine gercekten cok kızdım,çıkmıyor sökülmüyor lanet şey,ve ufak bir çürükte olsa kaynak yaptırmak istesem olmuyor,sökmek için ugrasınca çürük olan yeri dağıtıyor iyice(o kadar kuvvetli yani) sesi kesitigi dogrudur,yani ilerde daha buyuk sorunlar cıkartabilir,zaten yukarda arkdaslar bahsettiği gibi sacın nefes alması lazım,emin olunki ziftin altından terleme yapar,zamanlama catlama yapıp içerisene su sızdırıcaktır,buda yine kanser eder.onun yerine keske antipas veya buna benzeyen bir iki koruma boyası vardı onu sürseydiniz üzerinede keçe atar,sonra döşeme gecirirdiniz tabi bunlar benim şahsi görüşüm,ama elinize saglık cok guzel olmus heleki aracınızı kendiniz boyamıssınız ona bayıldım:D benimde aklımda var:D
ve birde benden bi fikir günebakan arkadasıma,silikon bu tarz yerlerde cok cabuk zedelenir,onun yerine fiber alıp yapabilirsin hem daha kaliteli,dayanaıklı olur hemde fiyatıda uygun.


teşekkürler tecrübenizi paylaştığınız için.benim de aklıma hiç gelmedi terleme yapabileceği veya geri çıkarılamayacağı.ayrıca fiber derken fiber macunlar vardı gri birşey ondan mı bahsediyorsunuz ?slikondaki amacım esnek de olması içindi.ve yağmurlar birden bastırınca en kolay bulduğum çözümdü ama bu kışı atlatırsam daha kesin bi çözüm bulacağım.


cio18
Vosdost
Mesajlar: 136
Kayıt: Cum Nis 23, 2010 12:07 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: düldül (06 H 3232)
FİŞNE (34 VU 330)

Mesaj #12 gönderen cio18 » Pzt Eki 25, 2010 10:52 pm

:) rica ederim zaten forumdaki amac bu, evet evet aksesuarcıların kimisinde oluyor,fiber macun yanındada bi ufak tüp ilacını veriyorlar (hızlandırıcı)grimsi bişi dogru.onla daha guzel oluyor.bende silikonla yapmıstım olmamıstı,daha sonra fiberle farların arkdasındaki kaseyi onardım,kaloriferin gecitig yerdede ufak bi catlama vardı onuda fiberle onardım sıcagada dayanıklı cıktı,karlığı konyadan istanbula gderken,dubalarda kırmıstım:) onuda yolda topladım fiberle tutturdum:) cok guzel oldu:) fiberden sonra zımpara ardından macun (istersen direk sprey boya at gec) sonra boya orjinal gibi ama işte çatlama patlama yaparmı sonrasında onu bilmiyorum.ben daha göremedim bişi yani
VosVos ucuz araba değildir,aksine pahalı bir tutkudur....
Emre12
Vosdost
Mesajlar: 71
Kayıt: Çrş Şub 03, 2010 7:06 pm
Konum: İstanbul

Mesaj #13 gönderen Emre12 » Pzt Eki 25, 2010 10:53 pm

Sökülmeme problemini bende duymuştum ancak aldığım yerde bunu sorduğumda iki farklı zift türü çıkardılar önüme biri sizin bahsettiğiniz membran diğeri ise benim kullandığım ve bunda öyle bir sıkıntı yaşamayacağımı söylediler.
Resim
VW 1200
Das auto
cio18
Vosdost
Mesajlar: 136
Kayıt: Cum Nis 23, 2010 12:07 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: düldül (06 H 3232)
FİŞNE (34 VU 330)

Mesaj #14 gönderen cio18 » Pzt Eki 25, 2010 10:55 pm

Emre12 yazdı:Sökülmeme problemini bende duymuştum ancak aldığım yerde bunu sorduğumda iki farklı zift türü çıkardılar önüme biri sizin bahsettiğiniz membran diğeri ise benim kullandığım ve bunda öyle bir sıkıntı yaşamayacağımı söylediler.


insallah sorun cıkartmaz arkdasım.dikkat et ama,boyasını bırakıyor:) benim çok montumu hırkamı ayakkabımı berbat etti:D ona göre kıyafetleri temas ettirme:D
VosVos ucuz araba değildir,aksine pahalı bir tutkudur....
Emre12
Vosdost
Mesajlar: 71
Kayıt: Çrş Şub 03, 2010 7:06 pm
Konum: İstanbul

Mesaj #15 gönderen Emre12 » Pzt Eki 25, 2010 11:00 pm

Ben onun uygulamasını yapan kişiyim ve çok iyi biliyorum yinede uyarı için teşekkürler :)
Bu arada fiberle alakalı küçük bir bilgi tabiiki yapabilir çatlama patlama ama macundan çok daha uzun süre dayanacağından emin olabilirsin. (suyla sürekli temas eden yerler için konuşuyorum)
Resim
VW 1200
Das auto
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Mesaj #16 gönderen orko » Sal Eki 26, 2010 8:17 am

zift taban sacına dıştan uygulanmalıdır. içten zaman içinde sıkıntı veriyor. yine de emeğinize sağlık. az bir şey değil yapılanlar.
stresss...
Emre12
Vosdost
Mesajlar: 71
Kayıt: Çrş Şub 03, 2010 7:06 pm
Konum: İstanbul

Mesaj #17 gönderen Emre12 » Sal Eki 26, 2010 8:57 am

Onu yapacagiz insallah orko. Simdilik bizim icin islevsellik onemliydi elimizden geldigince yapmaya calistik iste :)
Resim
VW 1200
Das auto
Kullanıcı avatarı
kadircan
Vosdost
Mesajlar: 341
Kayıt: Cmt Nis 07, 2007 10:02 am
Konum: İSTANBUL

Mesaj #18 gönderen kadircan » Sal Eki 26, 2010 3:25 pm

elinizin vosvosunuzun üzerinde olması güzel :)

slikonu vosvoslardan uzak tutmakta fayda var
Emre12
Vosdost
Mesajlar: 71
Kayıt: Çrş Şub 03, 2010 7:06 pm
Konum: İstanbul

Mesaj #19 gönderen Emre12 » Sal Eki 26, 2010 6:59 pm

Hiç bir yerde kullanmadım zaten silikon çok şükür :)
Resim
VW 1200
Das auto

“Sen de Yapabilirsin” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir