vw limuzin.........

Bu bölümde üyelerimizin kendi el emeğiyle ortaya çıkarttığı çalışmalar yer almaktadır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
berk.gulerler
Vosdost
Mesajlar: 545
Kayıt: Cmt Ağu 02, 2008 5:02 pm
Vosvosumun adı: Harny

Mesaj #21 gönderen berk.gulerler » Sal Oca 19, 2010 1:11 pm

Abicim özeldende gorustugumuz gıbı projenı sonuna kadar desteklıyorum.ben olayın karsı cıkılması ratafına degınmek ıstıyorum..oncelıkle karsı cıkan arkadasların nıyetlerının benım kanatımce bu tarz bır projeye onay vermemek degılde onay verıldıgındeki wv kaybetme kaygısı oldugunu dusunuyorum.yoksa kım ıstemezkı bu tarz brojelerı aramızda ulkemızde gormeyı ? ben sahsen cok ısterım ve her gorustugumuzdede soyluyorum.sonuna kadar arkanızdayım.sızın kadar olmasada bende sabırsızlıkla sonunda cıkıcak o guzel araca bınmek hatta gormeyı beklıyorum..


Resim
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #22 gönderen ardam8 » Sal Oca 19, 2010 1:22 pm

berk.gulerler yazdı:Abicim özeldende gorustugumuz gıbı projenı sonuna kadar desteklıyorum.ben olayın karsı cıkılması ratafına degınmek ıstıyorum..oncelıkle karsı cıkan arkadasların nıyetlerının benım kanatımce bu tarz bır projeye onay vermemek degılde onay verıldıgındeki wv kaybetme kaygısı oldugunu dusunuyorum.yoksa kım ıstemezkı bu tarz brojelerı aramızda ulkemızde gormeyı ? ben sahsen cok ısterım ve her gorustugumuzdede soyluyorum.sonuna kadar arkanızdayım.sızın kadar olmasada bende sabırsızlıkla sonunda cıkıcak o guzel araca bınmek hatta gormeyı beklıyorum..


Berk bu görüşe bende katılıyorum.. Bunu sonuna kadar da destekliyorum. Açıkçası bu aracı yedek parça olarak kullanmaya içim elvermediği için böyle bir projeye başladım. Ha.... bunu yaparken de açıkçası bayağı düşündüm. Sen de biliyorsun ki eşden dosttan tavsiyeleri topladım.
Emin ol. başladığımız proje nin ilk olduğunu düşünüyorum. Daha önce Türkiye de bir kaç kere yapılmış olmasına rağmen hepsi 3 kapı olup normal vw. den yaklaşık 1.00 mt daha uzun . Bizim proje de is araç hem 4 kapı hem de normalden 1.55 mt. daha uzun. Şasi daha sağlam oturacak.
Topladığım bilgiler ve belgelerden bir havuz oluşturdum. ( Buna yabancı kaynaklı belgelerde dahil..İngiltere'de 3 vw derneğine uzun yıllardır kaydım var.. sağolsunlar oradan da dökümanlar geldi.) Tek tek projemize yarayanları çıkartarak sonuca gideceğiz hayırlısı ile...
Kullanıcı avatarı
hunter
Vosdost
Mesajlar: 323
Kayıt: Cmt Eyl 27, 2008 12:14 pm
Vosvosumun adı: cino
Konum: istanbul / pendik

Mesaj #23 gönderen hunter » Sal Oca 19, 2010 3:55 pm

bu konuda aklıma başka bişi geliyo acaba fazla uzatmadan vosları 4 kapı yapabilirmiyiz
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #24 gönderen ardam8 » Sal Oca 19, 2010 4:08 pm

hunter yazdı:bu konuda aklıma başka bişi geliyo acaba fazla uzatmadan vosları 4 kapı yapabilirmiyiz


tabi ki yapılabilme şansı var.. zaten orjinali de var bunların.. İstanbuldaki ve Ordu daki örnekler dediğin tarzda 4 kapı modeller.Araç kapı boyu kadar uzuyor.( Yaklaşık 1.00 mt ) O zaman standart 4 kapı bir araç elde etmiş oluyorsun..
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #25 gönderen ardam8 » Sal Oca 19, 2010 5:06 pm

Şimdi ayrılan iki parça arasınadaki mesafeyi ayarlayarak ihtiyacımız olan sac ölçülerini çıkartıyoruz
Kullanıcı avatarı
hunter
Vosdost
Mesajlar: 323
Kayıt: Cmt Eyl 27, 2008 12:14 pm
Vosvosumun adı: cino
Konum: istanbul / pendik

Mesaj #26 gönderen hunter » Sal Oca 19, 2010 5:41 pm

o şekilde diil daha kısa 30-40 cm kadar kısaltıp arka cam kullanılarak yapılabilirmi
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #27 gönderen ardam8 » Sal Oca 19, 2010 6:02 pm

hunter yazdı:o şekilde diil daha kısa 30-40 cm kadar kısaltıp arka cam kullanılarak yapılabilirmi


Senin dediğin gibi bir aracın resmini göndermişlerdi sanırım. Yeşil diye hatırlıyorum.. o kadar çok mail geldi ki hangisinde hatırlamıyorum. Bulunca siteye koyarım resmini........
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #28 gönderen ardam8 » Çrş Oca 20, 2010 9:39 am

İkinci Bölüm :
Metin Usta ile birlikte ölçülerini çıkartıp siparişini vererek bastırttığımız sac(1.2mm) lar biraz önce kargo ile Kaporta atölyesine teslim edildi
Belde de sacı bükecek bir atölye olmadığı için en yakın olarak Fethiye'de ( 80 km.) bulduğumuz bir sac atölyesinde işimizi hallettirdik.Sağolsunlar hiç oyalamadan işimizi görererek kargo firmasına teslim etmişler . Onlar da bu sabah 9.00 civarı atölyeye bırakmışlar..Tabi bunun yanında Nalbura verdiğimiz 5 kg. karpit ve kaynak teli de geldi..Ankara'dan Tahsin Bey'den temin ettiğimiz kapılar zaten daha önceden hazırdı. Yanlız bir kapının menteşeleri olmadığı için yakında olan bir tornacı arkadaşımıza diğer kapıdaki menteşe örneğini sökerek hazırlayıp diğer kapıya monte etmesini tembihledik.Bulunduğum belde ( Kalkan) turistik bir yer olduğu için insanlarımız biraz ehli-keyf olabiliyor. Özellikle kış boyunca yoğunluk olmadığı için dükkenlar keyfe-keder açılıp kapanabiliyor.Bu sebeple daha sonra sıkıntı yaşamamak için ( tecrübe ile sabittir.)İleride yapılması gerekecek olan işleri ustayı gördüğümüzde siparişi vererek müsait olduğu herhangi bir zaman içerisinde yapıp getirmesi tembihliyoruz. İşler böyle daha kolay yürüyor sanırım.
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #29 gönderen ardam8 » Prş Oca 21, 2010 10:37 am

Üçüncü Bölüm :

Dün Metin Usta'nın fazla bir işi olmadığı için araç üzerinde deneme çalışmalarına başlamış.Gün boyunca uğramadığım için ne yaptığından haberim yoktu. Daha önceden arşivlediğim resimlerden kafasına yatanlara bakarak bir çalışma yapmış...
Açıkçası ilk deneme olduğu için yap -boz tekniği ile gideceğiz sanırım. Nitekim de öyle oldu.
Kapı ve diğer saclar elinde hazır olduğu için ufaktan ufaktan başlayan ilk gün çalışmalarını aşağıdaki resimlerde görebileceksiniz.
Metin Usta sadece aracın nasıl duracağını görmek için ön deneme yaptığını söyledi.
Aslında yapmayı düşündüğümüz bundan daha uzun. Nitekim akşam bu halini gördükten ve resimledikten sonra istediğimiz boya getirmek için ufak bir çalışma daha yaptık.
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim

ve tasarladığımız aracın aşağı yukarı formları bu sabah itibarı ile ortaya çıktı. Artık bunun üzerinde çalışıp şekillendireceğiz.
Hazırlattığımız saclar artık yerlerine oturmaya başlayacak.
Şu an standart vw den yaklaşık 1.55 mt daha uzun bir aracın yapım ve montajını başlatmış bulunmaktayız.

Aracın bu sabah itibarı ile görüntüsü budur....
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Mesaj #30 gönderen mondiaynali » Prş Oca 21, 2010 11:55 am

Hayırlı olsun abi iş tamam olmuş diyebiliriz çok güzel olacağa benziyor...
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim

“Sen de Yapabilirsin” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir