vw limuzin.........

Bu bölümde üyelerimizin kendi el emeğiyle ortaya çıkarttığı çalışmalar yer almaktadır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #31 gönderen ardam8 » Prş Oca 21, 2010 12:12 pm

mondiaynali yazdı:Hayırlı olsun abi iş tamam olmuş diyebiliriz çok güzel olacağa benziyor...


Bakalım Murat Kardeş ;

Bu işlemleri daha önceden planladığımız için şimdilik bir sorun yok . Kaporta işlemleri ve motor bağlantı işlemleri ( Malum bütün kablolar , hortumlar vs. 1.55 cm. uzayacak) tamamlandıktan sonra yapacağım deneme sürüşünde herşey ortaya çıkacak.
Aslında o zaman bile tam anlamı ile sorun yok diyemem. çünkü deneme sürürşü sadece boş kupa ile yapılacak. Tabi ki heryerinden sesler gelecek.
İşte bu aşamada sorunların çoğunun çözülmesi lazım. Çünkü döşeme işi yapıldıktan sonra tekrar mekanik ve kaporta ile uğraşmak istemiyorum. Bu sebeple herşeyin döşeme yapılmadan çözülmesi lazım.
(Araç konusunda oldukça titizim....Sıkıntıya yol açabilecek en ufak bir şeyi dahi gözden kaçırmak istemiyorum.)


Kullanıcı avatarı
gürhan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2419
Kayıt: Çrş Ağu 26, 2009 5:17 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: TUHSİ
Konum: istanbul avrupa yakası

Mesaj #32 gönderen gürhan » Prş Oca 21, 2010 12:43 pm

hayırlı olsun diyorum...projenizi başından beri takip ediyorum...şu ana kadar ortaya bir şey çıkmadan yorum yapmak istemedim...evet sonuçta bir emek harcanıyor insan güzel bir şey çıkacağını ümit ediyor...orjinal çizgilerden çıkmayın derim..orjinal demeyelimde standart çizgiler diye kullanırsak daha mantıklı olur sanırım..aracınızdan vosuzun diye bahsedeceğim...vosuzun un boyu çok uzun olmuş...buda görüntüyü bozuyor..önden arkaya doğru bakacak olursak...ön cam...kısa cam..uzun cam arka kapı ve arka cam..iki kapı arasındaki boşluk orantısız oluyor bu durumda...vosuzun a yandan baktığımızda asimetri gözü rahatsız ediyor...ya iki kapı arasındaki parçayı çıkarın yada arka kapı ile aynı boyda olsun.boyu uzatmanız söz konusu olursa bu sizin için handikap olacaktır...aracın virajlarda yada eğimli satıhlarda burulması söz konusu...35 senelik bir sac da ne yaparsanız yapın mukavemet sağlayamazsınız...komple yeni bir şasi yapıp kupayı ona oturtmanız lazım...
kısaltırsanız daha güzel ve doğal gözükecektir..bu sayede stabilizasyon ile ilgili sıkıntılarınızda kaybolacaktır...ön kapı yuvarlak cam, arkakapı dört köşe cam, arka yuvarlak cam..vosuzun standart görünümde ve simetrik olarak gözükecektir...tavandaki aşırı düz görüntüde ortadan kalkacaktır..

bunlar benim tamamen şahsi fikirlerimdir...çalışmalarınızın sonucunu merakla bekliyorum..kolay gelsin..
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #33 gönderen ardam8 » Prş Oca 21, 2010 12:57 pm

gürhan yazdı:hayırlı olsun diyorum...projenizi başından beri takip ediyorum...şu ana kadar ortaya bir şey çıkmadan yorum yapmak istemedim...evet sonuçta bir emek harcanıyor insan güzel bir şey çıkacağını ümit ediyor...orjinal çizgilerden çıkmayın derim..orjinal demeyelimde standart çizgiler diye kullanırsak daha mantıklı olur sanırım..aracınızdan vosuzun diye bahsedeceğim...vosuzun un boyu çok uzun olmuş...buda görüntüyü bozuyor..önden arkaya doğru bakacak olursak...ön cam...kısa cam..uzun cam arka kapı ve arka cam..iki kapı arasındaki boşluk orantısız oluyor bu durumda...vosuzun a yandan baktığımızda asimetri gözü rahatsız ediyor...ya iki kapı arasındaki parçayı çıkarın yada arka kapı ile aynı boyda olsun.boyu uzatmanız söz konusu olursa bu sizin için handikap olacaktır...aracın virajlarda yada eğimli satıhlarda burulması söz konusu...35 senelik bir sac da ne yaparsanız yapın mukavemet sağlayamazsınız...komple yeni bir şasi yapıp kupayı ona oturtmanız lazım...
kısaltırsanız daha güzel ve doğal gözükecektir..bu sayede stabilizasyon ile ilgili sıkıntılarınızda kaybolacaktır...ön kapı yuvarlak cam, arkakapı dört köşe cam, arka yuvarlak cam..vosuzun standart görünümde ve simetrik olarak gözükecektir...tavandaki aşırı düz görüntüde ortadan kalkacaktır..

bunlar benim tamamen şahsi fikirlerimdir...çalışmalarınızın sonucunu merakla bekliyorum..kolay gelsin..


Fikirler için çok teşekkürler...resimleri yayınlarken belirttiğim gibi şu an biz de yap-boz yapıyoruz. Vos'un genel formu oturuncaya kadar mutlaka değişiklikler olacak. Orantı işini başta bende çok düşündüm. Yaptığım taslaklar da ( çizimlerde) bu sorunu görsel olarak çözdük .. Tabi önemli olan uygulayabilmek. Onu da bir kaç gün içserisinde göreceğiz sanırım.
Standart çizgilere gelince formu korumak için en önem verdiğim konulardan birisi. Metin Usta ile birlikte şablonları çıkarttıktan sonra sac bastırmaya gittiğimizde . Eminim sac basan ustalar bizim kadar titizlikle sac bastıranları bugüne kadar görmemişlerdir.
Bastırdığımız saclar daki çizgi hatası bir kaç mm. ile ölçülebilir. (O da sac basma makinası daha sık aralıklarla basamadığı için.) O hata payını da macunla kapatırız düşüncesindeyim.
Kullanıcı avatarı
Scarface
Vosdost
Mesajlar: 956
Kayıt: Prş May 04, 2006 10:33 am
Vosvosumun adı: Zeuss
Konum: istanbul/başakşehir

Mesaj #34 gönderen Scarface » Prş Oca 21, 2010 4:29 pm

Öncelikle ilk eleştiren kişi olarak hakkını vermem lazım, işe başlamışsın, hatta yolda katetmişsin.Çünkü, ilk yazdığında bunun hayal kuran, elinde kağıt kalem çizim yapan bir genç arkadaş olarak düşündüm.Bu 1.si

2.si gerçi değişiklikler olucak demişsin ama, gene de söyleyeyeim, tavan olmamış, arkanın bombeliğinden öne doğru eğim var, inşallah asimetrik bir görüntüyü yakalarsın tabi düzgün görüntü için MACUN kullanmazsın, yada kullanmazlar.

3.sü ise, kaporatadaki boyayı (komple) ne yap et sök, daha sonra alttan ortaya çıkacak olan çürükler yüzünden üzülme ve emeğin boşa gitmesin.

4.sü ise, kolay gelsin, tekrar görüşürüz.
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #35 gönderen ardam8 » Prş Oca 21, 2010 4:58 pm

Scarface yazdı:Öncelikle ilk eleştiren kişi olarak hakkını vermem lazım, işe başlamışsın, hatta yolda katetmişsin.Çünkü, ilk yazdığında bunun hayal kuran, elinde kağıt kalem çizim yapan bir genç arkadaş olarak düşündüm.Bu 1.si

2.si gerçi değişiklikler olucak demişsin ama, gene de söyleyeyeim, tavan olmamış, arkanın bombeliğinden öne doğru eğim var, inşallah asimetrik bir görüntüyü yakalarsın tabi düzgün görüntü için MACUN kullanmazsın, yada kullanmazlar.

3.sü ise, kaporatadaki boyayı (komple) ne yap et sök, daha sonra alttan ortaya çıkacak olan çürükler yüzünden üzülme ve emeğin boşa gitmesin.

4.sü ise, kolay gelsin, tekrar görüşürüz.


Eleştiri için teşekkürler.
2. daha tavan da birşey yok. sadece sac koyuldu ve puntalandı .Alt taraf dengelendikten sonra tavana başlanacak. Tavan çekiçlenerek bombe kazandırılacak. Zira sacı bastırtırken kenarlardaki hatlar özellikle bastırtıldı..Simetri de problem olacağını zannetmiyorum.
3.Kaporta işlemleri ( eklemeler vs.) bittikten sonra komple kazınarak eksiklikler ve çürükler elden geçirilecek.
4. sagol

biraz sonra tekrar resimlemek için kaportacıya gideceğim. son halini akşam veya sabah yüklerim
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #36 gönderen ardam8 » Cum Oca 22, 2010 11:56 am

Bölüm -3

Dün yaptığımız çalışmalardan bir kaç kare...
Tavsiyeler doğrultusunda adım adım ilerlemeye çalışıyoruz.
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Aracı uzatınca iki kapı arasında şaseyi de güclendireceğini düşündüğümüz 55 cm. lik eklemeyi daha doğrusu desteği koymayı düşündük
Tabi bu sefer tavan sacına ek yapmaktansa yeni ölçülendirmeye uygun olarak yeniden komple sac bastırmaya karar verdik.
Resim
Resim
Resim
Arka kapının cam çerçevesinde de en arka pencerenin formuna uygun olarak değişiklik daha doğrusu düzenleme yapıyoruz. Ufak tefek estetik çalışmalarda aradan çıkacak.
Bir kaç arkadaş sağolsun " kapı da değişiklik yapmamamız konusunda tavsiyelerde bulundular ancak. açıkçası simetri açısından gözüme hoş gelmediği için kapı çercevesinde tadilata gitmeyi uygun gördüm.
pneumonia
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
2007 Modifiyeli Vosvos Ödülü
Mesajlar: 580
Kayıt: Pzr Oca 28, 2007 12:23 pm
Vosvosumun adı: bugxster
Konum: Ankara

Mesaj #37 gönderen pneumonia » Cum Oca 22, 2010 12:07 pm

bence de böyle iyi olmuş, ellerinize sağlık
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #38 gönderen ardam8 » Cum Oca 22, 2010 12:54 pm

Tavan sacını da yeniledikten sonra sanırım daha bir şekillenmiş olacak.
Kullanıcı avatarı
ilkeer
Vosdost
Mesajlar: 286
Kayıt: Sal Oca 19, 2010 1:16 pm
Kan Grubu: A Rh -
Vosvosumun adı: firuze
Konum: ankara

Mesaj #39 gönderen ilkeer » Cum Oca 22, 2010 2:27 pm

ankarada şaşmazda bi amerikancı vardı bilmem halen var mı
onun önünde dururdu bir vos limuzin
içim giderdi her baktığımda
Muhtaç olduğun kudret,damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
Kullanıcı avatarı
hunter
Vosdost
Mesajlar: 323
Kayıt: Cmt Eyl 27, 2008 12:14 pm
Vosvosumun adı: cino
Konum: istanbul / pendik

Mesaj #40 gönderen hunter » Cum Oca 22, 2010 2:41 pm

arkaya cift sıra koltuk mu koyacağız

“Sen de Yapabilirsin” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir