vw limuzin.........

Bu bölümde üyelerimizin kendi el emeğiyle ortaya çıkarttığı çalışmalar yer almaktadır..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
carpe diem
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2500
Kayıt: Pzt Oca 26, 2009 5:36 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: Piraye
Konum: Ankara

Mesaj #91 gönderen carpe diem » Pzt Şub 22, 2010 8:11 pm

Harika gerçekten :alkış: :alkış: :alkış:


---Turan DEMİRER---


Resim

Uploaded with ImageShack.us





Kimler Geldi Kimler Geçti

06 KP 384 1972 1302
06 FJA 85 1974 1303
06 NT 303 1974 1303S
06 EP 434 1967 1300

Resim
Kullanıcı avatarı
mondiaynali
Vosdost
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cum Nis 24, 2009 10:35 pm
Kan Grubu: A Rh -
Konum: Erzurum

Mesaj #92 gönderen mondiaynali » Sal Şub 23, 2010 12:22 am

Evet güzel olmuş bence de canlı renkler tercih edin abi bunun gibi.
1302 S 1972 - 25 AK 553
1303 1973 - 06 D 3425
1303 L 1974 - 25 NC 728

Murat AYNALI
Erzurum Atatürk Üniversitesi

[email protected]

Bir Sevdadır 1303...


Resim
Kullanıcı avatarı
hunter
Vosdost
Mesajlar: 323
Kayıt: Cmt Eyl 27, 2008 12:14 pm
Vosvosumun adı: cino
Konum: istanbul / pendik

Mesaj #93 gönderen hunter » Çrş Şub 24, 2010 6:06 pm

ge ge gerçekten mükemmel
resmen dilim tutuldu :nee:
mustafaakin
Vosdost
Mesajlar: 159
Kayıt: Pzr Ara 13, 2009 4:00 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: ayşe
Konum: konya

Mesaj #94 gönderen mustafaakin » Cum Şub 26, 2010 6:46 pm

murat bey bi hususu dile getirmek isterim bi arkadaşımın aldıgı 0dan toplanan bi vosta yan kalorifer kanallarının 0dan yapılması sonucu kapılalarda kapanmama gibi bi sorun oluştu ve en hayatı parçalardan olan kapı oldukça can sıkıcı olabiliyor dikkat etmenizi öneririm
Resim
efecrt
Vosdost
Mesajlar: 44
Kayıt: Çrş Eki 31, 2007 7:34 pm
Konum: GOOGLE

Mesaj #95 gönderen efecrt » Pzr Şub 28, 2010 10:21 am

antisempatik yazdı:murat bey bi hususu dile getirmek isterim bi arkadaşımın aldıgı 0dan toplanan bi vosta yan kalorifer kanallarının 0dan yapılması sonucu kapılalarda kapanmama gibi bi sorun oluştu ve en hayatı parçalardan olan kapı oldukça can sıkıcı olabiliyor dikkat etmenizi öneririm
Uzun süren büyük revizyonlarda kasanın kendini salmaması için direkler arasına destek konur o desteği koymadıysa kapanmaması doğaldır
ardam8
Vosdost
Mesajlar: 78
Kayıt: Pzr Tem 06, 2008 8:02 pm

Mesaj #96 gönderen ardam8 » Pzr Şub 28, 2010 3:29 pm

efecrt yazdı:
antisempatik yazdı:murat bey bi hususu dile getirmek isterim bi arkadaşımın aldıgı 0dan toplanan bi vosta yan kalorifer kanallarının 0dan yapılması sonucu kapılalarda kapanmama gibi bi sorun oluştu ve en hayatı parçalardan olan kapı oldukça can sıkıcı olabiliyor dikkat etmenizi öneririm
Uzun süren büyük revizyonlarda kasanın kendini salmaması için direkler arasına destek konur o desteği koymadıysa kapanmaması doğaldır


onun denemesini yaptık. Hemde bayağı zorlu şartlarda.özellikle virajlarda denedik. Bu sebeple daha önceden kafamıza takılan kapı açılma sorunune en azından önlemiş durumdayız.
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Mesaj #97 gönderen orko » Çrş Mar 10, 2010 8:39 am

aracın son durumunu merakla bekliyoruz. süper bir şey olacak kesinlikle ama görmekte lazım. yeni resimler eklerseniz seviniriz.
stresss...
VOGEN
Vosdost
Mesajlar: 2296
Kayıt: Çrş Tem 27, 2005 10:04 pm
Vosvosumun adı: CABBAR
Konum: ORDU

Mesaj #98 gönderen VOGEN » Çrş Mar 10, 2010 10:18 am

hunter şu resmini küçült
MİTHAT AYDIN
leaxsis
Vosdost
Mesajlar: 1
Kayıt: Çrş Mar 10, 2010 12:47 am

Mesaj #99 gönderen leaxsis » Cum Mar 12, 2010 2:43 pm

Hocam selam projenizi merakla takip etmekteyim =) uzun süredir bnim vos t2'im için restorasyon düşüncem vardı.2 gün önce arabayı tamamen parçalarına söktük.İzmir cevher döküm fabrikasının fasoncusu olarak çalışan bir firmada ustabaşılık yapmaktayım.Motoru yavaş yavaş restiye işlemine tabi tuttum silindir kapakları ve şanzuman hariç her motor parçasını taşlama işlemini , tesviye ve silindir de düzeltmeler için cnc tezgah işlemlerini tek tek ellerimle yaptım.kaporta'yı ise canavar zımpara taşıyla bi güzel katmanlardan kurtararak açtık ve düşündüğümüzden çok pas ve yamukluk öne çıktı şuan izmir 4. sanayi sitesinde kaporta ustası olan amcamda elden geçirilmekte. şaside ise inanılmaz pas ve çürükle karşılaştık 0 dan şasi imal etmek üzere rafa kaldırdık.

aracın şasisine baktığımda arıca ortadan kesmek için zorlayacak hiç bir aks vs gibi sistemin olmadığını görüyorum.hazır kaporta ve şasi ayrılmış durumda ve nerdeyse 0 dan imal etme sürecinde iken aracı 2 metre kadar uzatma kararı verdim.gerekli ekipman bilgi ve işciliğin olduğunu düşünüyorum.

Hocam sana sormak istediğim sorulara gelince
1.Aracın gerçekten sağlam olduğunu şasi ve kaportanın kendini salmayacağını düşünüyormusun.
2.aracın şasi bölümünde 2 metrelik fark olacağı için fren,gaz boruları,elektrik kabloları gibi şeyleri tedarik etmede sorun yaşadın mı veya bazı kabloları kendinmi ekleme yaptın.
3.Ruhsatta ne tarz problemler yaşadın.
4.sanırım projen henüz tamamnlanmadı ama aracın performansını denediğinde uzun şasinin sana ggüç ve manevra olarak bi dezavantajı oldumu?

merak ettiğim bunlar kolay gelsin :)
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Mesaj #100 gönderen orko » Cum Mar 12, 2010 3:12 pm

leaxsis yazdı:Hocam selam projenizi merakla takip etmekteyim =) uzun süredir bnim vos t2'im için restorasyon düşüncem vardı.2 gün önce arabayı tamamen parçalarına söktük.İzmir cevher döküm fabrikasının fasoncusu olarak çalışan bir firmada ustabaşılık yapmaktayım.Motoru yavaş yavaş restiye işlemine tabi tuttum silindir kapakları ve şanzuman hariç her motor parçasını taşlama işlemini , tesviye ve silindir de düzeltmeler için cnc tezgah işlemlerini tek tek ellerimle yaptım.kaporta'yı ise canavar zımpara taşıyla bi güzel katmanlardan kurtararak açtık ve düşündüğümüzden çok pas ve yamukluk öne çıktı şuan izmir 4. sanayi sitesinde kaporta ustası olan amcamda elden geçirilmekte. şaside ise inanılmaz pas ve çürükle karşılaştık 0 dan şasi imal etmek üzere rafa kaldırdık.

aracın şasisine baktığımda arıca ortadan kesmek için zorlayacak hiç bir aks vs gibi sistemin olmadığını görüyorum.hazır kaporta ve şasi ayrılmış durumda ve nerdeyse 0 dan imal etme sürecinde iken aracı 2 metre kadar uzatma kararı verdim.gerekli ekipman bilgi ve işciliğin olduğunu düşünüyorum.

Hocam sana sormak istediğim sorulara gelince
1.Aracın gerçekten sağlam olduğunu şasi ve kaportanın kendini salmayacağını düşünüyormusun.
2.aracın şasi bölümünde 2 metrelik fark olacağı için fren,gaz boruları,elektrik kabloları gibi şeyleri tedarik etmede sorun yaşadın mı veya bazı kabloları kendinmi ekleme yaptın.
3.Ruhsatta ne tarz problemler yaşadın.
4.sanırım projen henüz tamamnlanmadı ama aracın performansını denediğinde uzun şasinin sana ggüç ve manevra olarak bi dezavantajı oldumu?

merak ettiğim bunlar kolay gelsin :)



işte bir serüven daha başlıyor. ne güzel ya, inşallah darısı başıma... kolay gelsin...
stresss...

“Sen de Yapabilirsin” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir