Vosvosu olanlar yardım

Yeni üyelerimizin kendilerini tanıtabilecekleri bölüm.
Forum kuralları
Bu bölümde yeni üyelerimiz kendilerini tanıtabilirler.
Sorularınız için önce arama yapınız.
Ardından ilgili bölümlerde başlık açınız.

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
apranaks
Vosdost
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Haz 30, 2008 9:36 am

Vosvosu olanlar yardım

Mesaj #1 gönderen apranaks » Pzt Haz 30, 2008 9:40 am

merhaba arkadaşlar. bendeki vosvos tutkunluğu bunu hayata geçirmemi iyice tetikledi. yani anlayacağınız önümüzdeki ay bir vosvos almayı düşünüyorum. ve sizden biraz bilgi istiyorum. maddi durumum çok iyi değil arabayı aldıktan sonra masraf yapamayacağım. sizden istediğim eski ama sağlam bi vosvos alırsam çok masraf çıkarırmı parçaları pahalımı çok benzin yermi bana yardım eder bu bilgileri verirseniz sevinirim


FK
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2495
Kayıt: Pzr Tem 03, 2005 12:26 am
Vosvosumun adı: FK
Konum: KASTAMONU

Mesaj #2 gönderen FK » Pzt Haz 30, 2008 10:19 am

Aramıza hoşgeldiniz. Alacağınız vosvosun durumuna göre yapacağınız masraf farklı olur. O yüzden net birşey söylemek imkansız aslında. Tabi alacağınız vosvos için ayırdığınız bütçe de önemli.
Resim

FK Hakkında Ayrıntılı Bilgi İçin:
TIKLAYINIZ

DEĞER OTO MOTOR KASTAMONU
Sanayi Sitesi 2.Sokak No:67
03662128524 - 05434418020
[email protected]
Kullanıcı avatarı
apranaks
Vosdost
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Haz 30, 2008 9:36 am

Mesaj #3 gönderen apranaks » Pzt Haz 30, 2008 11:05 am

hoşbulduk teşekkür ederim.bütçem 2500ytl en fazla 3000dir ama daha sorasında ona harcayacak param yok. öğrenmek istediğim parçaları pahalımı bulunuyomu işçiliği pahalımı bide benzin çok yermi. yani bunlar istediğim gibi tutmazsa şahin almak zorunda kalabilirim ama bunuda hiç istemiyorum
cakabo
Vosdost
Mesajlar: 3411
Kayıt: Cmt Haz 04, 2005 11:40 pm
Konum: ankara

Mesaj #4 gönderen cakabo » Pzt Haz 30, 2008 11:13 am

kusura bakmayın ama 3000 ytl ye alacağınız bir vosa sürekli masraf edersiniz para harcarsınız belki 3 katını bile harcarsınız.. sorunsuz bir vosun değeri bu kadar az değil bulma olanağınız da yok.. 3000 e vos alınır elbet ama en az 5000-6000 ytl üstüne harcayarak kendi zevkime göre yaptırıp toplatacağım derseniz alınır.. ucuz ekonomik araba die düşünürseniz bu işin içinden hiç çıkamazsınız.. her biri en az 35 yaşında olan voslarımız pahalı birer hobidir.. emek ister sevgi ister para ister..
[align=center]0532 521 15 74
SEVMEK BİR ŞEYİ SEVMEKTİR VOS KADAR..!
http://www.youtube.com/watch?v=rHJZBwtS6JU]Resim
[/align]
MAGGIE
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
2006 En Şirin Vosvos Ödülü
Mesajlar: 3009
Kayıt: Pzt Haz 27, 2005 12:39 am
Konum: ankara

Mesaj #5 gönderen MAGGIE » Pzt Haz 30, 2008 11:43 am

sahinde alinabilir tabi baska araclarda

bizim dusuncemiz onun bır 4 teker olmaması bızım ıcın bır yasam bıcımı olmasıdır

kolay gelsin...
Resim

http://www.med-lis.com

medlis medical / TURKİYE
Kullanıcı avatarı
apranaks
Vosdost
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Haz 30, 2008 9:36 am

Mesaj #6 gönderen apranaks » Pzt Haz 30, 2008 11:52 am

ya aslına bakarsanız bikaç ay önce araba alayım düşüncesine girdim. ucuz araba alıyosan şahin alcaksın dediler. çünkü masraf çıkarsa bile parçaları çok ucuz 10 milyona camı var. ben çocukken vosvosları çok severdim. aklıma geldi bide onları araştırayım dedim.araştırmaya bi daldım bide baktım bi vosvos hayranı oldum hatta abartısız söylüyorum son model bi arabadan çok daha mutlu eder beni bi vosvos. onun o duruşu içindeki küçük dünyası beni çok çekmeye başladı.çok sevmeye istemeye başladım. bnm için ilk başta arabanın sorunsuz olması diğer zevki şeyleri zamanla kendim yaparım zaten. ama ilk başta sorun çıkarmaması. bazı insanlar 2000 bine bile buluyor ve sorunsuz kullanıyor. bazıları 5000den aşağı olmaz diyolar. napçağımı bilmiyorum
VOGEN
Vosdost
Mesajlar: 2296
Kayıt: Çrş Tem 27, 2005 10:04 pm
Vosvosumun adı: CABBAR
Konum: ORDU

Mesaj #7 gönderen VOGEN » Sal Tem 01, 2008 11:19 am

iyi bir vos alacağım dersen 4500 5000 den aşagısına pek bakma çok nadiren öyle birşey düşer kolay gesin iyi araştır iş bilen kişilerle araca baktır
MİTHAT AYDIN
Kullanıcı avatarı
adil tetiker
Vosdost
Mesajlar: 90
Kayıt: Sal Oca 23, 2007 7:53 pm
Konum: istanbul

Mesaj #8 gönderen adil tetiker » Sal Tem 01, 2008 11:36 am

sevgili kardeşim nacizane bir iki kelam etmek istiyorum eğer kendine ben üzerine bineyimde beni oraya buraya götürsünde neolursa olsun diyorsan vos alma neden ? vos ilgi ister vos sevgi ister vos alaka ister birkere elin üzerinden hiç düşmeyecek ona aşkla sevgi ile bağlanacaksın hergün biryerlerini temizleyip yağını lastiklerini kontrol edeceksin yeri geldiğinde cebindeki son meteliğide onun için hacıya bileceksin gerektiğinde kendin için değil amma onun için borç alacaksın bak sevgili dostum başındada söyledim eğer sevdan yoksa vosa hiç yanaşma ayrıca senin bahsettiğin şahindi atmacaydı kartaldı hiçbiri sana vosun verdiği hazzı veremez eğer sevdan varsa şimdi var sen düşün :dede:
Kullanıcı avatarı
apranaks
Vosdost
Mesajlar: 10
Kayıt: Pzt Haz 30, 2008 9:36 am

Mesaj #9 gönderen apranaks » Sal Tem 01, 2008 4:41 pm

kardeş zaten dedim ya vos çok istemeye başladım die. biliyorum bana vosun zevkini hiçbişe veremez ilgilenirimda bakarımda bnm için önemli olan aldıktan sonra çıkacak masraflar. param olsa sonuna kadar harcarım zaten. ayrıca birde bu euro 4 mevzusu varmış. 35 yaşını aşkın otomobiller trafikten men edilecekmiş. dorumu onuda araştırmak lazım

“Tanışma Alanı” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir