
LPG Montaj'da değişik bir teknik..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi
Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
-
- Vosdost
- Mesajlar: 164
- Kayıt: Sal Tem 28, 2009 10:23 pm
- Kan Grubu: AB Rh -
- Vosvosumun adı: BöcükMobil
- Konum: Istanbul-Anadolu
ne gibi bir sorun yaratabilir ? sorun olacağını sanmıyorum olmuyor da, sadece ilk dolumda 1litre kadar zarar edersin
cunku hortumun içinde de gaz kalıyorya.. o yuzden onun dışında baska bir problem yok. boru da kaçak olmadıgı surece sorun yok.. zaten can ustanın yanına gittiğinde orda nusret arkadas senle birlikte gazcıya gelecek gazcı dolumu yaparken o da çakmakla kontrol edicek kaçak varmı diye :P

-
- Vosdost
- Mesajlar: 164
- Kayıt: Sal Tem 28, 2009 10:23 pm
- Kan Grubu: AB Rh -
- Vosvosumun adı: BöcükMobil
- Konum: Istanbul-Anadolu
hocam.. kolay bi yere koyasın ki lpg istasyonlarında laf yemeyesin :D benim dolum agzını tam bagajdaki fren hidrolik kutusunun dibine koymuslar.. milimetrik hesap yapıp oturtman gerekior dolum agzını yoksa oturmuyor.. ona bile kem küm ediolar çoğu zaman ben kendim basmak zorunda kalıyorum :D
keşke hafta sonu geleydin de bende eşlik ederdim anck sabah 9 aksam 6 çalışıyorum ben :( zaten 1.5 gun felan surecek takmaları.. [email protected] ekle haberleselim olmazsa arabanı almaya beraber gideriz
keşke hafta sonu geleydin de bende eşlik ederdim anck sabah 9 aksam 6 çalışıyorum ben :( zaten 1.5 gun felan surecek takmaları.. [email protected] ekle haberleselim olmazsa arabanı almaya beraber gideriz
- ilkeer
- Vosdost
- Mesajlar: 286
- Kayıt: Sal Oca 19, 2010 1:16 pm
- Kan Grubu: A Rh -
- Vosvosumun adı: firuze
- Konum: ankara
arkadaşlar ekzoz gazları 600 dereceyi bulmaz.
dolum ağzı motora yakın olması büyük tehlike çünkü dolum tabancası ilk takılışında ve çıkarılması sırasında basınçtan dolayı bir gaz çıkışı gerçekleşiyor.
dolum ağzının uzakta olması hiçbir sorun yaratmaz.
lpg kullanılan araçların %99 unda dolum ağzı ile motor zıt taraflarda
ayrıca gaz o incecik boru içinde 1 lt gibi bir hacim kalplamaz. çok daha küçük bir hacime sahiptir.
dolum ağzı motora yakın olması büyük tehlike çünkü dolum tabancası ilk takılışında ve çıkarılması sırasında basınçtan dolayı bir gaz çıkışı gerçekleşiyor.
dolum ağzının uzakta olması hiçbir sorun yaratmaz.
lpg kullanılan araçların %99 unda dolum ağzı ile motor zıt taraflarda
ayrıca gaz o incecik boru içinde 1 lt gibi bir hacim kalplamaz. çok daha küçük bir hacime sahiptir.
Muhtaç olduğun kudret,damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
- ilkeer
- Vosdost
- Mesajlar: 286
- Kayıt: Sal Oca 19, 2010 1:16 pm
- Kan Grubu: A Rh -
- Vosvosumun adı: firuze
- Konum: ankara
yavuzss yazdı:Bence bu daha sakıncalı bir işlem, sonuçta eksoz gazı 500-600C dereceyi bulabiliyor, beyin içindeki diyafram 100C'nin üzerine çıkmayacakmış gibi tasarlanıyor sulu araba için olduğundan. Farklı bir sistem isteniyorsa ayrı bir su tankı ve su devirdaim pompası ile su eksoz ısısı ile ısıtılarak beyinden geçirilebilir. Burada ise suyun kaynamaması için bir sistem düzenlemek gerekli olabilir, mesela termostatlı bypass devresi ile su belli bir ısıya ulaşınca eksozdan geçmeyerek devirdaime devam edecek ve kaynama olmayacak.
bu yorumdan dolayı.
eger eksoz gazları 600 dereceye ulaşsa idi arabayı her kullanım sonrası eksoz değiştirmek gerekirdi.
yanlış bilgilendirme olsun istemedim

ayrıca diyaframın 100 derece uzerinde çalışması gayet normaldir çalışmaz diye bişi yok
araca koyulan antifiriz ve su sistemindeki basınç kaynaklı olarak kaynama noktası bi hayli yükselir.
unutulmamalı ki araç üzerindeki hararet göstergesi suyun değil motorun sıcaklığıdır.
En son ilkeer tarafından Prş Oca 21, 2010 2:36 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Muhtaç olduğun kudret,damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
Gazi M.Kemâl ATATÜRK
20.10.1927
“Yakıt + Performans + Tasarruf” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir