


Uzun süren büyük revizyonlarda kasanın kendini salmaması için direkler arasına destek konur o desteği koymadıysa kapanmaması doğaldırantisempatik yazdı:murat bey bi hususu dile getirmek isterim bi arkadaşımın aldıgı 0dan toplanan bi vosta yan kalorifer kanallarının 0dan yapılması sonucu kapılalarda kapanmama gibi bi sorun oluştu ve en hayatı parçalardan olan kapı oldukça can sıkıcı olabiliyor dikkat etmenizi öneririm
efecrt yazdı:Uzun süren büyük revizyonlarda kasanın kendini salmaması için direkler arasına destek konur o desteği koymadıysa kapanmaması doğaldırantisempatik yazdı:murat bey bi hususu dile getirmek isterim bi arkadaşımın aldıgı 0dan toplanan bi vosta yan kalorifer kanallarının 0dan yapılması sonucu kapılalarda kapanmama gibi bi sorun oluştu ve en hayatı parçalardan olan kapı oldukça can sıkıcı olabiliyor dikkat etmenizi öneririm
leaxsis yazdı:Hocam selam projenizi merakla takip etmekteyim =) uzun süredir bnim vos t2'im için restorasyon düşüncem vardı.2 gün önce arabayı tamamen parçalarına söktük.İzmir cevher döküm fabrikasının fasoncusu olarak çalışan bir firmada ustabaşılık yapmaktayım.Motoru yavaş yavaş restiye işlemine tabi tuttum silindir kapakları ve şanzuman hariç her motor parçasını taşlama işlemini , tesviye ve silindir de düzeltmeler için cnc tezgah işlemlerini tek tek ellerimle yaptım.kaporta'yı ise canavar zımpara taşıyla bi güzel katmanlardan kurtararak açtık ve düşündüğümüzden çok pas ve yamukluk öne çıktı şuan izmir 4. sanayi sitesinde kaporta ustası olan amcamda elden geçirilmekte. şaside ise inanılmaz pas ve çürükle karşılaştık 0 dan şasi imal etmek üzere rafa kaldırdık.
aracın şasisine baktığımda arıca ortadan kesmek için zorlayacak hiç bir aks vs gibi sistemin olmadığını görüyorum.hazır kaporta ve şasi ayrılmış durumda ve nerdeyse 0 dan imal etme sürecinde iken aracı 2 metre kadar uzatma kararı verdim.gerekli ekipman bilgi ve işciliğin olduğunu düşünüyorum.
Hocam sana sormak istediğim sorulara gelince
1.Aracın gerçekten sağlam olduğunu şasi ve kaportanın kendini salmayacağını düşünüyormusun.
2.aracın şasi bölümünde 2 metrelik fark olacağı için fren,gaz boruları,elektrik kabloları gibi şeyleri tedarik etmede sorun yaşadın mı veya bazı kabloları kendinmi ekleme yaptın.
3.Ruhsatta ne tarz problemler yaşadın.
4.sanırım projen henüz tamamnlanmadı ama aracın performansını denediğinde uzun şasinin sana ggüç ve manevra olarak bi dezavantajı oldumu?
merak ettiğim bunlar kolay gelsin
“Sen de Yapabilirsin” sayfasına dön
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir