Motor Termostatı Montajı

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
mevlana
Vosdost
Mesajlar: 44
Kayıt: Cum Tem 16, 2010 6:11 pm

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #21 gönderen mevlana » Prş Ara 30, 2010 7:02 pm

yavuz bey selamlar.Hurdadan aldığım motorun içinden bu sistem çıktı.Bende yazıyı daha önce okuduğum için ne olduğunu anladım.ama bu sistem çalışıyormu nasıl anlıcaz.taktıktan sonra bir sorun oluşabilirmi acaba


Kullanıcı avatarı
yunusbatmaz
Vosdost
Mesajlar: 263
Kayıt: Pzr Eyl 06, 2009 2:13 pm
Vosvosumun adı: SEVİMSİZ
Konum: TRABZON

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #22 gönderen yunusbatmaz » Cum Ara 31, 2010 10:12 am

Termostatın körüğünü test etmek için kettle da su kaynatın tam 100 derece olmasın kaynamaya doğru alın suyu bir kaba boşaltın..Ve körüğünüzü içine daldırınca körüğün şişmesi gerekli..Sudan çıkartıp üfleyin ( soğuması için) sinmesi gerekli aynen videoda ki gibi...

http://img686.imageshack.us/i/video0009.mp4/

Diğer klepeler mekanizma ise rahatlıkla çalışması için gerekli işlemleri yapmalısınız..kasıntıda kalıyorsa düzeltmeli rahat çalışması sağlanmalı gerekirse az bi yağ sürülebilir gibi..Mekanizmayı sağlıklı hale getirdiniz mi tamam dır...Umarım yardımcı olabilmişimdir..
ResimResim
mevlana
Vosdost
Mesajlar: 44
Kayıt: Cum Tem 16, 2010 6:11 pm

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #23 gönderen mevlana » Pzt Oca 03, 2011 1:43 am

çok sağol sabahola hayırola.Allah razı olsun.
mevlana
Vosdost
Mesajlar: 44
Kayıt: Cum Tem 16, 2010 6:11 pm

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #24 gönderen mevlana » Çrş Oca 05, 2011 10:08 pm

Termostat çalışıyor.çok sevindim.Tekrar teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
yunusbatmaz
Vosdost
Mesajlar: 263
Kayıt: Pzr Eyl 06, 2009 2:13 pm
Vosvosumun adı: SEVİMSİZ
Konum: TRABZON

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #25 gönderen yunusbatmaz » Çrş Oca 05, 2011 10:43 pm

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Bende sevindim bir vosun daha termostat sistemine kavuşmasına :) ve tabiki bir vosvosçuya yardım etmeye ;)
ResimResim
mevlana
Vosdost
Mesajlar: 44
Kayıt: Cum Tem 16, 2010 6:11 pm

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #26 gönderen mevlana » Prş Oca 06, 2011 4:08 pm

Allah razı olsun artık benim bebeler daha az üşücak :)
sertug
Vosdost
Mesajlar: 98
Kayıt: Sal Şub 03, 2009 10:28 pm

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #27 gönderen sertug » Prş May 19, 2011 3:01 pm

Yavuz konuyu canım sıkıldıkça okur hale geldim.
Ellerine sağlık gerçekten çok güzel bir paylaşım.

Bi rivayete göre eski körük bulmak gerekiyormuş yeni körükler patlayınca kapalı kalıyormuş.Bu doğru mu?

Ayrıca bende 2 tane körük var birinin üst bağlantı noktası uzun birisinin kısa(aynen senin fotoğraftakiler gibi)
ne fark var ki?
Teşekürler..
yavuzss
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1669
Kayıt: Sal Ağu 09, 2005 6:28 am
Vosvosumun adı: Portakal
Konum: İzmir

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #28 gönderen yavuzss » Prş May 19, 2011 8:41 pm

Rivayet doğrudur, Volkswagen Meksika tarafından üretilen körükler arıza yaptığında şişmek yerine inik kalıyor veya yana doğru yatıyor vs. tam açmıyor. Zaten destekleri de farklı, yani kullanabilmek için ayrıca desteğini de tedarik etmek gerekiyor, ama bana kalırsa onu takmak yerine hiçbirşey takmamak daha mantıklı. Körüklerin fotoğrafını görmem gerekiyor, ayrıca altlarında açma ısı derecesi yazar, elindekilerden birisi yatık motora ait olabilir.
mahoni38
Vosdost
Mesajlar: 211
Kayıt: Sal Eyl 14, 2010 2:55 pm
Kan Grubu: A Rh +

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #29 gönderen mahoni38 » Cmt Haz 18, 2011 5:50 pm

bu muhterem körükler bus da da var mı 2.si sökmeden anlamak mümkün mü zira bizde kapağı sokmek kesmiyo motor indirmekte malesef benim için hiç kolay değil sökmeden anlama yolu var mıd iye merak ettim.
Başımın belası Vosbusum.
[thumbnail]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1389.snc4/164113_1711657743868_1010866183_31893363_539618_n.jpg[/thumbnail]
yavuzss
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1669
Kayıt: Sal Ağu 09, 2005 6:28 am
Vosvosumun adı: Portakal
Konum: İzmir

Cvp: Motor Termostatı Montajı

Mesaj #30 gönderen yavuzss » Pzr Haz 19, 2011 1:53 pm

1600lerde aynı sistem zaten, 1600 üstü motorlarda flap ve körük bağlantı mekanizması farklı. Sizin herhalde 1600 motor, olup olmadığını anlamak için alt kısımdan körüğün yerinde olup olmadığı kontrol edilebilir, bir de el ile davlumbazın arka kısmı kontrol edilebilir. Fotoğraflardan inceleyerek nereyi kontrol edeceğinizi anlayabilirsiniz.

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir