VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklendi

Vos ustalarının ve parçacıların adre telefon gibi bilgilerini bu bölümde paylaşabilirsiniz
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
atakan77
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 677
Kayıt: Çrş Ağu 29, 2007 7:48 pm
Kan Grubu: 0 Rh +
Vosvosumun adı: Turna
Konum: İzmir

Cvp: Vosvos'a 35 yılımı verdim ölene kadar devam Tamir,parça

Mesaj #21 gönderen atakan77 » Pzt Tem 25, 2011 9:15 am

c33nk40 yazdı:merhaba hocam bende ford mustang dan cıkma motor var bunu topkapıda bi ustaya verdik vosvosuma taktırdım ama aracım 260 dan sonra sarsıntı yapmaya baslıyor komple modifiyeli size getirsek bigün cözüm bulabilirmisiniz 380 e kadar aynı sekilde cıkıyor tospam ama 260 dan sonra aşırı bi sarsıntı başlıyo turbosu mevcut öndeki bagajda motorunun yanında 7.5 litrelik 2 tane deposu var turbo için kullandığımda araba kendini önce geriye atıp sonra hızlanıyor onada bi bakabilirmisiniz bide pistonları birbirine sürtüp duruyo fazla hızlı gidince uzun süreli durduğumda araç patlıcak gibi oluyor mustang motorundan anlıyosanız bana bi özel mesaj atarmısınız ( araç vosvos ama ciğeri mustang. ve birde benim lastıklarım mustang lastikleri onlara bi care bulabilirmiyiz aşırı kalınlar performansı yol tutuşu filan gayet iyi ama arabamın yavaş gitmesini sağlıyo sanırım satmayı düşünüyorumda gecen yaz fuara cıkarttık 125 bin $ dan fiyat biçtik daha bicok motorunda performansı arttırıcı şeyler mevcut dışı komple carbon fiber kaplama içine önceden 18mm celik olarak kaplattık sonra carbon fiber kapladılar tenteli üstü acık manuel deil otomatik tentesi düz camlı geliştirilmiş özel yapım krank mili var ve motoru 4800cc den 7600cc ye yükselttik ağırlığıda 3.478 motoru önde yalnız standartları gibi arkda deil ve pistonları dökme demir di sökülüp yerine celik pistonlar takıldı özel yapım içide altın kaplama yerler sadece altınla kaplanmadı koltukları çinde yaptırıldı yöresel işlemeler mevcut üzerinde renkli deri. göstergeleri deişti turbo yağ su göstergeleri araca gömülü bi sekilde direksiyon altında turboyu ateşleyici tuşlar mevcut 1. si 100hp arttırması için 2. tuş 300hp arttırıyor 48dk boyunca sürüyor 7.5 litre bir tankı bitirmesi turboyla zaten ibreyi terse cevirdik haliç köprüsünde yanından geçtiğimiz arkadaslar olmuştur belki ben şuan km göstergesini mph ye cevirmek istiyorum cünki km olarak gözükünce cok korkutucu oluyo hızlanınca kendimde kaportacıyım 12 yıllık emeyim karşılığı oldu bu araç 15 yaşında iş başı yapmıştım 17 yaşında aldığımda dökülüyodu 20 yaşında herşeyi tamamdı nerdeyse sonra bikac araç alıp satarak arakdaslarımın desteyi maddi manevi yardımlarıyla bu hale getirdik. elimizde ferrari enzo v8823 motor var ama vosvosuma takmamız için biraz kırıp dökmemiz gerekio nası yaparız onunda bi şemasını cizebilirseniz size getirelim biz dış modifiye için şema cizdirdik ona göre yaptırdık kendi yaptıklarımızda oldu. bazı parçaları helikopiter parçalarından kullanıldı şaşırtmasın benzinli deil jet-a benzin mazot kolanya karşımı ile calısıyor bunu dizel yada tek bi yakıt yapabilme imkanımız varmı onuda bi görüşsek sizinle cevreniz varsa bizim tanıdığımız karbratörcüler naptınız buna jet yakıtıyla calısır vaziyete getirmişiniz dediler düzeltemedikde sanırım kullandığımız helikopiter parçalarından ötürü bu halde nasıl düzelir nelerini söküp deiştiricez bilgilendirirseniz sevinirim. araç suan taksimde hilton otelinin karşısındaki tekstil bank'ın alt katındaki otopark'da 1. sınıf araçlar içerisinde yatmakda gidip görebilirsiniz. )


Bu yazılanları yeni görüyorum çok güldüm. Merak ediyorum ne içiyorsunuz allah aşkına söyleyin bizde içelim. Yok aracında helikopter parçası kullanmış yok 260 tan sonra titriyormuş 380 e çıkıyormuş ... :)


Kullanıcı avatarı
KONI
Vosdost
Mesajlar: 24
Kayıt: Sal Haz 19, 2007 6:15 pm
Konum: İstanbul

Cvp: Vosvos'a 35 yılımı verdim ölene kadar devam Tamir,parça

Mesaj #22 gönderen KONI » Sal Tem 26, 2011 12:15 am

atakan77 yazdı:
c33nk40 yazdı:merhaba hocam bende ford mustang dan cıkma motor var bunu topkapıda bi ustaya verdik vosvosuma taktırdım ama aracım 260 dan sonra sarsıntı yapmaya baslıyor komple modifiyeli size getirsek bigün cözüm bulabilirmisiniz 380 e kadar aynı sekilde cıkıyor tospam ama 260 dan sonra aşırı bi sarsıntı başlıyo turbosu mevcut öndeki bagajda motorunun yanında 7.5 litrelik 2 tane deposu var turbo için kullandığımda araba kendini önce geriye atıp sonra hızlanıyor onada bi bakabilirmisiniz bide pistonları birbirine sürtüp duruyo fazla hızlı gidince uzun süreli durduğumda araç patlıcak gibi oluyor mustang motorundan anlıyosanız bana bi özel mesaj atarmısınız ( araç vosvos ama ciğeri mustang. ve birde benim lastıklarım mustang lastikleri onlara bi care bulabilirmiyiz aşırı kalınlar performansı yol tutuşu filan gayet iyi ama arabamın yavaş gitmesini sağlıyo sanırım satmayı düşünüyorumda gecen yaz fuara cıkarttık 125 bin $ dan fiyat biçtik daha bicok motorunda performansı arttırıcı şeyler mevcut dışı komple carbon fiber kaplama içine önceden 18mm celik olarak kaplattık sonra carbon fiber kapladılar tenteli üstü acık manuel deil otomatik tentesi düz camlı geliştirilmiş özel yapım krank mili var ve motoru 4800cc den 7600cc ye yükselttik ağırlığıda 3.478 motoru önde yalnız standartları gibi arkda deil ve pistonları dökme demir di sökülüp yerine celik pistonlar takıldı özel yapım içide altın kaplama yerler sadece altınla kaplanmadı koltukları çinde yaptırıldı yöresel işlemeler mevcut üzerinde renkli deri. göstergeleri deişti turbo yağ su göstergeleri araca gömülü bi sekilde direksiyon altında turboyu ateşleyici tuşlar mevcut 1. si 100hp arttırması için 2. tuş 300hp arttırıyor 48dk boyunca sürüyor 7.5 litre bir tankı bitirmesi turboyla zaten ibreyi terse cevirdik haliç köprüsünde yanından geçtiğimiz arkadaslar olmuştur belki ben şuan km göstergesini mph ye cevirmek istiyorum cünki km olarak gözükünce cok korkutucu oluyo hızlanınca kendimde kaportacıyım 12 yıllık emeyim karşılığı oldu bu araç 15 yaşında iş başı yapmıştım 17 yaşında aldığımda dökülüyodu 20 yaşında herşeyi tamamdı nerdeyse sonra bikac araç alıp satarak arakdaslarımın desteyi maddi manevi yardımlarıyla bu hale getirdik. elimizde ferrari enzo v8823 motor var ama vosvosuma takmamız için biraz kırıp dökmemiz gerekio nası yaparız onunda bi şemasını cizebilirseniz size getirelim biz dış modifiye için şema cizdirdik ona göre yaptırdık kendi yaptıklarımızda oldu. bazı parçaları helikopiter parçalarından kullanıldı şaşırtmasın benzinli deil jet-a benzin mazot kolanya karşımı ile calısıyor bunu dizel yada tek bi yakıt yapabilme imkanımız varmı onuda bi görüşsek sizinle cevreniz varsa bizim tanıdığımız karbratörcüler naptınız buna jet yakıtıyla calısır vaziyete getirmişiniz dediler düzeltemedikde sanırım kullandığımız helikopiter parçalarından ötürü bu halde nasıl düzelir nelerini söküp deiştiricez bilgilendirirseniz sevinirim. araç suan taksimde hilton otelinin karşısındaki tekstil bank'ın alt katındaki otopark'da 1. sınıf araçlar içerisinde yatmakda gidip görebilirsiniz. )


Bu yazılanları yeni görüyorum çok güldüm. Merak ediyorum ne içiyorsunuz allah aşkına söyleyin bizde içelim. Yok aracında helikopter parçası kullanmış yok 260 tan sonra titriyormuş 380 e çıkıyormuş ... :)



Atakan bey arkadaş belki gerçekten böyle birşey yapmıştır...Gerçi sizede çok ilginç ve komik gelebilir çünkü yapılması çok güç birşeyden bahsetmiş arkadaş... :D Tabi yinede ne olursa olsun biz müşterilerimize her konuda yardımcı olmaya çalışacağız... :)
Kullanıcı avatarı
KONI
Vosdost
Mesajlar: 24
Kayıt: Sal Haz 19, 2007 6:15 pm
Konum: İstanbul

Cvp: VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklend

Mesaj #23 gönderen KONI » Pzt Eki 17, 2011 11:30 am

Bizi Tercih Ettiğiniz İçin Teşekkür Ederiz ... :)
by.era
Vosdost
Mesajlar: 4
Kayıt: Çrş Kas 09, 2011 9:53 pm
Kan Grubu: 0 Rh +

Cvp: VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklen

Mesaj #24 gönderen by.era » Prş Kas 10, 2011 12:05 am

meraba acaba vosvosa otomatık sanjıman takabılırmısınız.vosvosum ıcın her konuda yardımcı olabılıyomusunuz
Kullanıcı avatarı
KONI
Vosdost
Mesajlar: 24
Kayıt: Sal Haz 19, 2007 6:15 pm
Konum: İstanbul

Cvp: VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklend

Mesaj #25 gönderen KONI » Çrş Nis 18, 2012 10:06 pm

Ağırlıklı olarak vosvos'larınıza çıkma parça tamir ve bakım ile her zaman hizmetinizdeyiz...Saygılar...
Kullanıcı avatarı
KONI
Vosdost
Mesajlar: 24
Kayıt: Sal Haz 19, 2007 6:15 pm
Konum: İstanbul

Cvp: VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklend

Mesaj #26 gönderen KONI » Pzt Mar 18, 2013 10:53 pm

Elimizde şuan 2 adet vosvos var.En yakında resimleri koyulacaktır.Üzerindeki bütün parçalar satılıktır.Uygun fiyata parça satışı ve montajı vardır.Saygılar...Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
KONI
Vosdost
Mesajlar: 24
Kayıt: Sal Haz 19, 2007 6:15 pm
Konum: İstanbul

Cvp: VosvoS DocTor Çıkma parça,Tamir ve Bakım Resimler Eklend

Mesaj #27 gönderen KONI » Sal Kas 12, 2013 9:51 pm

Güncel... Vosvos çıkma parçaları için lütfen telefonla irtibata geçin internet üzerinden sürekli cevap veremeyebiliriz saygılar...

“Vos Ustaları ve Parçacıları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir