TİTREME ..

Bu bölümde vosunuzun motoruyla ilgili yapılabilecek tamir, sorun giderme gibi konuların yanında,öneri ve tecrübelerinizi de paylaşabilirsiniz ..
Forum kuralları
Vosvosturk forumlarının amacı,
Vosvos konusunda bilgisi olanların bilgilerini paylaşması, bilmeyenlerin ise birşeyler öğrenmesidir.
Bu bağlamda, bilgi paylaşımını esas alan forumlarımızda insanların birbirine hakaret etmesi, karşılıklı birbirine söyleyemeyeceklerini klavyeyi ve vosvosturk'u araç edinerek yapmaları kabul edilemez bir durum olması sebebiyle, hakaret içeren her türlü mesaj ve konu silinecek, ilgilisine önce uyarı verilecek daha sonrasında vosvosturk'ten uzaklaştırılacaktır.
Tüm üyelerimize duyurulur.
Vosvosturk Yönetimi

Forum kuralları : duyuru/forum-kurallarini-okuyunuz-t3.html
Kullanıcı avatarı
efemm006
Vosdost
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzt Kas 01, 2010 9:15 pm
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: VosbiCan
Konum: Ankara

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #11 gönderen efemm006 » Sal Eki 11, 2011 1:11 pm

Konu ön takıma sürüklenmiş :) ozaman bir ihtimal daha var direksiyon kutunuz veya serdar abinin dediği gibi amortisörü.


Erdi Hasırcı
Kullanıcı avatarı
suvos
Vosdost
Mesajlar: 261
Kayıt: Cmt Ara 13, 2008 12:30 am
Kan Grubu: A Rh +
Vosvosumun adı: totoş
Konum: ankara

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #12 gönderen suvos » Pzr Kas 27, 2011 10:32 pm

ADOLF yazdı:dostum senin sıkıntının motorla şanzımanla alakası yok .sen aracının ön takımlarını kontrol ettir.balanstan anlaşılmaz o sıkıntı rotlarında boşluk felan olabilir
bencede ön takım amartisör başlarından felan olmasın
yavuzss
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 1669
Kayıt: Sal Ağu 09, 2005 6:28 am
Vosvosumun adı: Portakal
Konum: İzmir

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #13 gönderen yavuzss » Pzt Kas 28, 2011 7:50 pm

Kafa sallama sorunu da derler bu duruma. Rot amortisörünü değiştirince düzelebilir ancak sorun budur demek doğru olmaz. Ön takımda boşluk olduğu için bu sorunu yapıyor. Rot başları, orta rot, s rot, direksiyon kutusu hepsi kontrol edilecek, boşluk yapan parça varsa yenilenecek, ön düzen ayarına girecek, daha sonra patlak ise rot amortisörü değiştirilir. Sırf rot amortisörü değiştirilerek yapılan tamirat uzun ömürlü ve sağlıklı olmaz, kusurun üzerini örtmek olur.
sessiz11
Vosdost
Mesajlar: 2
Kayıt: Cum Ara 30, 2011 2:59 am
Kan Grubu: B Rh -

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #14 gönderen sessiz11 » Cum Mar 16, 2012 3:00 am

ayni sorun bende vardi kardes yorumlarda bi arkadas solemis zaten on takimin rotlarinda sorun ben rot balans ayarina goturmeden once 80 de titriyordu .. rot balansciya goturdum dedi rot uclarini degistirmemiz lazim fazla bisi tutmadi tam hatirlamiom ama 30 mu ne verdim bikac bisi daha istemisti usta neyse ayar ve rot uclari degistikten sonra titreme falan kalmadi ..
Falcons
Vosdost
Mesajlar: 3
Kayıt: Cum Kas 27, 2015 12:00 am
Kan Grubu: A Rh -
Vosvosumun adı: Deniz

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #15 gönderen Falcons » Pzt Oca 11, 2016 2:08 am

Merhabalar, Çok eski bir konu ama bu sorun ile ilgili bir çözüm var midir bende su an ayni sorunu yasıyorum, aracim 74 model 1303s, sadece belli bir hız araliginda tüm vidaları sokulecek derecede sallanıyor özellikle yavaşlarken araç boşta olup frene basmasam bile oluyor. Alt takımda rotlar teker bilyaları vs değişti. Sadece ön amatisorler arızalı değişecek bunun dışında direksiyon kutusu tamamen söküldü bir sorun olmadığını söyledi usta bagaj içinde ki ayar vidasından ayar yapıldı. Bu sorunun çözümünü veya nedenini bile bilen varsa lütfen yardımcı olursa cok sevinirim şimdiden teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
zekimert
Administrator
Administrator
Mesajlar: 118
Kayıt: Pzr Eki 07, 2012 12:05 am
Kan Grubu: B Rh -

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #16 gönderen zekimert » Çrş Oca 20, 2016 3:36 pm

Yavuz Sevgili güzel özetlemiş. bence hala bir yerlerde boşluğun var.
Mesela ben kar lastikleriyle değiştim sorun düzeldi.

yavuzss yazdı:Kafa sallama sorunu da derler bu duruma. Rot amortisörünü değiştirince düzelebilir ancak sorun budur demek doğru olmaz. Ön takımda boşluk olduğu için bu sorunu yapıyor. Rot başları, orta rot, s rot, direksiyon kutusu hepsi kontrol edilecek, boşluk yapan parça varsa yenilenecek, ön düzen ayarına girecek, daha sonra patlak ise rot amortisörü değiştirilir. Sırf rot amortisörü değiştirilerek yapılan tamirat uzun ömürlü ve sağlıklı olmaz, kusurun üzerini örtmek olur.
Kullanıcı avatarı
orko
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 2328
Kayıt: Pzt May 28, 2007 4:58 pm
Kan Grubu: B Rh +
Vosvosumun adı: müjqan' dı...
Konum: kayseri

Cvp: TİTREME ..

Mesaj #17 gönderen orko » Sal Şub 23, 2016 10:46 am

ön düzen elden geçirilecek. ancak ezbere fikirler ile tutup parça değiştirmeyin. önce usta ile bir gezintiye çıkın derim.
stresss...

“Motor” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir